懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 9596

2018復活節勳章 最關心BB問題熱投勳章 畀面勳章


1961#
發表於 09-5-5 14:37 |只看該作者
我好想可以係政府開刀呢


大宅

積分: 2793


1962#
發表於 09-5-5 14:37 |只看該作者
Hello......大家好,我係新會員呀,岩岩先加入.
我個預產期都係12月,係3號.我係第一胎,所以有好多野都唔係好識,請大家比啲意見小妹.
我發覺真係好辛苦架,日日都好想嘔,攪到個人好唔舒服同無晒心機,我希望呢啲感覺會好快無啦.唔知有無人同我同一日預產期呢.......


男爵府

積分: 9596

2018復活節勳章 最關心BB問題熱投勳章 畀面勳章


1963#
發表於 09-5-5 14:42 |只看該作者
希望你順順利利過左呢關啦

其實真係無咩可以做到, 看上天的安排, 隨緣吧

原帖由 Yoio 於 09-5-5 14:11 發表


醫生話我而家最少訓多一星期... 希望之後ok...!!!!!!


男爵府

積分: 9596

2018復活節勳章 最關心BB問題熱投勳章 畀面勳章


1964#
發表於 09-5-5 14:44 |只看該作者
你好呀, 我都係第一胎乜都唔識, 得閒來BK學到好多野架!!

原帖由 saisai937 於 09-5-5 14:37 發表
Hello......大家好,我係新會員呀,岩岩先加入.
我個預產期都係12月,係3號.我係第一胎,所以有好多野都唔係好識,請大家比啲意見小妹.
我發覺真係好辛苦架,日日都好想嘔,攪到個人好唔舒服同無晒心機,我希望呢啲感覺會好 ...


禁止訪問

積分: 2117


1965#
發表於 09-5-5 14:44 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 5373

好媽媽勳章


1966#
發表於 09-5-5 14:47 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 9596

2018復活節勳章 最關心BB問題熱投勳章 畀面勳章


1967#
發表於 09-5-5 14:51 |只看該作者
我好細粒的, 唔知事前決定俾我開刀機會會唔會大D, 嘻, 我成日都係度發白日夢希望會咁

原帖由 cincin_ko 於 09-5-5 14:47 發表


除非

E 生覺得你唔suitable 順產,或者係你已經try 左好耐陣痛都唔success 就會lor.


大宅

積分: 2227


1968#
發表於 09-5-5 15:10 |只看該作者
嘩...琴晚3點幾起身vv之後一路訓唔番....到今朝7點幾開始勁眼訓....所以今朝冇番工......

原帖由 QQ70 於 2009-5-5 10:59 發表


維他奶--------> 荳奶, 同荳漿一樣都係用大荳做, 相比下無咁涼 ! 你都係飲鮮奶好 d, 而家我日日都飲一小包北海道牛奶 ! 希望亞 b 健康 d 喇 !


QQ70,
你D小包裝北海道牛奶係邊度買呀? 前排我屋企樓下惠康有得賣....我買左一pack飲晒之後就搵唔番邊度有細pack裝賣...因為我唔想買大包...一開飲唔晒就要放雪櫃....小包裝可以唔放雪櫃...朝朝飲都方便d.....


公爵府

積分: 25600

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章 爸B勳章


1969#
發表於 09-5-5 15:11 |只看該作者
原帖由 kingbbsam 於 5-5-2009 14:51 發表
我好細粒的, 唔知事前決定俾我開刀機會會唔會大D, 嘻, 我成日都係度發白日夢希望會咁



我諗機會都幾低,除非你生左十幾個鐘都生唔出,又OR你盆骨真係過份細啦,如果唔係都幾難...
請不要點評我,謝謝!


大宅

積分: 2001


1970#
發表於 09-5-5 15:14 |只看該作者
原帖由 QQ70 於 09-5-5 13:26 發表


我住果區有間專賣日本野食架, 淨係見到佢有, lor ! 我知惠康都有大包買, 但大包一開左就要放入雪櫃, 我唔想飲凍野, 要次次整暖飲好麻煩, 而家方便哂 ! ...


啊......我就係只買到大包, 下次飲又要叮, 超煩又冇咁好飲. 連City-super都係得大包買, 介唔介意話我知邊度有得買嗎?


子爵府

積分: 14168


1971#
發表於 09-5-5 15:17 |只看該作者
原帖由 candyyuk 於 09-5-5 14:33 發表


我同你差一天,根璩上星期check小b size ,今天係5 weeks + 1 day. 但醫生話我小b size 細咗一星期


咁快 check 到喇 ! 只係睇到胎嚢, 應該未睇到亞 b, wor !


子爵府

積分: 14168


1972#
發表於 09-5-5 15:19 |只看該作者
原帖由 qk330 於 09-5-5 15:10 發表
嘩...琴晚3點幾起身vv之後一路訓唔番....到今朝7點幾開始勁眼訓....所以今朝冇番工......



QQ70,
你D小包裝北海道牛奶係邊度買呀? 前排我屋企樓下惠康有得賣....我買左一pack飲晒之後就搵唔番邊度有細pack裝賣... ...


o向元朗買架 !


大宅

積分: 2001


1973#
發表於 09-5-5 15:19 |只看該作者
原帖由 naritawong 於 09-5-5 13:45 發表


會唔會喺吉之島, 一田或者citysuper有得賣呢?


City-super 只係得大包賣, 頭先有娣妹話吉之島有, 等我下次睇下先.


大宅

積分: 2227


1974#
發表於 09-5-5 15:20 |只看該作者
原帖由 saisai937 於 2009-5-5 14:37 發表
Hello......大家好,我係新會員呀,岩岩先加入.
我個預產期都係12月,係3號.我係第一胎,所以有好多野都唔係好識,請大家比啲意見小妹.
我發覺真係好辛苦架,日日都好想嘔,攪到個人好唔舒服同無晒心機,我希望呢啲感覺會好 ...


恭喜恭喜.....
你同我係同一日喎....睇左醫生未呀?
我都覺得呢段日子好難挨...但一係bk見到咁多sis都係咁既時候我就覺得冇咁辛苦....可能因為知道唔係自己特別d....而係個個媽咪都係咁.....感覺上冇咁辛苦


別墅

積分: 599


1975#
發表於 09-5-5 15:21 |只看該作者
原帖由 QQ70 於 09-5-5 15:17 發表


咁快 check 到喇 ! 只係睇到胎嚢, 應該未睇到亞 b, wor !


yeah, 即係胎囊


大宅

積分: 2001


1976#
發表於 09-5-5 15:24 |只看該作者
報告, 今朝心情 down down 地, 可能孕婦情緒真係冇咁穩定, 頭先去吃咗吉X家牛肉飯+鮮橙汁, 感覺好咗, 各位mummy, 如果好似我咁down down 地, 不如試下食D喜歡的食物, cheer up 自己. 一齊努力.


子爵府

積分: 14168


1977#
發表於 09-5-5 15:27 |只看該作者
原帖由 candyyuk 於 09-5-5 15:21 發表


yeah, 即係胎囊


oic, 可能你遲左排卵喇 ! 咁個胎囊有幾大 ? 我果個大你1 day, 不過, 我仲未照呀 ! 等到7w 先喇, 希望到時見到亞 b 心跳喇 !


別墅

積分: 599


1978#
發表於 09-5-5 15:28 |只看該作者
原帖由 fifymiu 於 09-5-5 15:19 發表


City-super 只係得大包賣, 頭先有娣妹話吉之島有, 等我下次睇下先.


係呀,我前幾日先係吉之島買


大宅

積分: 2001


1979#
發表於 09-5-5 15:31 |只看該作者
原帖由 QQ70 於 09-5-5 15:19 發表


o向元朗買架 !



是否彪記牛腩附近嗰間賣日本食物的鋪頭呢?


禁止訪問

積分: 5373

好媽媽勳章


1980#
發表於 09-5-5 15:32 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo