立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
男爵府
積分: 9596
大宅
積分: 2793
原帖由 Yoio 於 09-5-5 14:11 發表 醫生話我而家最少訓多一星期... 希望之後ok...!!!!!!
原帖由 saisai937 於 09-5-5 14:37 發表 Hello......大家好,我係新會員呀,岩岩先加入. 我個預產期都係12月,係3號.我係第一胎,所以有好多野都唔係好識,請大家比啲意見小妹. 我發覺真係好辛苦架,日日都好想嘔,攪到個人好唔舒服同無晒心機,我希望呢啲感覺會好 ...
禁止訪問
積分: 2117
積分: 5373
原帖由 cincin_ko 於 09-5-5 14:47 發表 除非 E 生覺得你唔suitable 順產,或者係你已經try 左好耐陣痛都唔success 就會lor.
積分: 2227
原帖由 QQ70 於 2009-5-5 10:59 發表 維他奶--------> 荳奶, 同荳漿一樣都係用大荳做, 相比下無咁涼 ! 你都係飲鮮奶好 d, 而家我日日都飲一小包北海道牛奶 ! 希望亞 b 健康 d 喇 !
公爵府
積分: 25600
原帖由 kingbbsam 於 5-5-2009 14:51 發表 我好細粒的, 唔知事前決定俾我開刀機會會唔會大D, 嘻, 我成日都係度發白日夢希望會咁
積分: 2001
原帖由 QQ70 於 09-5-5 13:26 發表 我住果區有間專賣日本野食架, 淨係見到佢有, lor ! 我知惠康都有大包買, 但大包一開左就要放入雪櫃, 我唔想飲凍野, 要次次整暖飲好麻煩, 而家方便哂 ! ...
子爵府
積分: 14168
原帖由 candyyuk 於 09-5-5 14:33 發表 我同你差一天,根璩上星期check小b size ,今天係5 weeks + 1 day. 但醫生話我小b size 細咗一星期
原帖由 qk330 於 09-5-5 15:10 發表 嘩...琴晚3點幾起身vv之後一路訓唔番....到今朝7點幾開始勁眼訓....所以今朝冇番工...... QQ70, 你D小包裝北海道牛奶係邊度買呀? 前排我屋企樓下惠康有得賣....我買左一pack飲晒之後就搵唔番邊度有細pack裝賣... ...
原帖由 naritawong 於 09-5-5 13:45 發表 會唔會喺吉之島, 一田或者citysuper有得賣呢?
原帖由 saisai937 於 2009-5-5 14:37 發表 Hello......大家好,我係新會員呀,岩岩先加入. 我個預產期都係12月,係3號.我係第一胎,所以有好多野都唔係好識,請大家比啲意見小妹. 我發覺真係好辛苦架,日日都好想嘔,攪到個人好唔舒服同無晒心機,我希望呢啲感覺會好 ...
別墅
積分: 599
原帖由 QQ70 於 09-5-5 15:17 發表 咁快 check 到喇 ! 只係睇到胎嚢, 應該未睇到亞 b, wor !
原帖由 candyyuk 於 09-5-5 15:21 發表 yeah, 即係胎囊
原帖由 fifymiu 於 09-5-5 15:19 發表 City-super 只係得大包賣, 頭先有娣妹話吉之島有, 等我下次睇下先.
原帖由 QQ70 於 09-5-5 15:19 發表 o向元朗買架 !
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy