自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 16607


1961#
發表於 09-7-23 15:51 |只看該作者
原帖由 PINK0717 於 09-7-23 15:48 發表



詳細
詳=yq


我諗左好耐, 都諗唔到個字, 所以我照post, 我知你1定會話俾我知既.


大宅

積分: 4605


1962#
發表於 09-7-23 15:51 |只看該作者
原帖由 yenho 於 09-7-23 15:42 發表
咁你2公婆都要咩架! 佢係到又咁大個實知你地做咩架喎!

係呀 ~~ 好尷尬喎
我以前教幼稚園時, 有時K1女有一日同我講, 話佢ba,ma係屋企 doing exercise !! 再問下原來佢bama係廳搞野..... 笑屎我 !!!!!!!!


伯爵府

積分: 16607


1963#
發表於 09-7-23 15:52 |只看該作者
原帖由 patajojo 於 09-7-23 15:47 發表

但係好似話$6000租, 都唔係平喎 ~


但佢最高入息係 3.2萬喎.


子爵府

積分: 10818


1964#
發表於 09-7-23 15:52 |只看該作者
番呀媽到用呀哥張床做......唉......我唔識再點講...
原帖由 short 於 09-7-23 15:47 發表


所以星期六.日會返亞媽度訓, 有間房係亞哥既(亞哥吾係成日返去), 亞女就同婆婆一間房訓子母床

我叫祉延, 係2004年4月18日出世啦~~2004年8月10日, 我第一次識反身啦!! 2004年12月25日, 我識坐啦!!2005年9月1日, 我有16 隻牙啦!!
18/4/04 2.675kgs 29/7/04 5.5 kgs 61cm23/1/05 9.55 kgs 70 cm28/3/05 10 kgs 72 cm6/5/05 10 kgs 74 cm26/10/05 11.1 kgs 79 cm


伯爵府

積分: 16607


1965#
發表於 09-7-23 15:52 |只看該作者
原帖由 patajojo 於 09-7-23 15:51 發表

係呀 ~~ 好尷尬喎
我以前教幼稚園時, 有時K1女有一日同我講, 話佢ba,ma係屋企 doing exercise !! 再問下原來佢bama係廳搞野..... 笑屎我 !!!!!!!!


咁你點答個小朋友呀???


男爵府

積分: 8032


1966#
發表於 09-7-23 15:58 |只看該作者
原帖由 123!@# 於 09-7-23 15:49 發表


當然啦,

不過申請左, 環境都應該幾ok既.


如果真係住得ok..到期要還返..又再頭痛諗搬去邊..住屋唔係應該..安安定定既咩???

對我黎講..會煩


大宅

積分: 4605


1967#
發表於 09-7-23 15:58 |只看該作者
原帖由 123!@# 於 09-7-23 15:52 發表


咁你點答個小朋友呀???

冇正面答... 因為個小朋友其實唔係問我野, 佢只係講比我知佢見到D乜 ... 其實佢都唔知果D係乜, 因為佢ba,ma都係話佢知: 我地doing exericse !!


大宅

積分: 2440


1968#
發表於 09-7-23 15:59 |只看該作者
原帖由 patajojo 於 09-7-23 15:47 發表

但係好似話$6000租, 都唔係平喎 ~



佢而家有幾個屋苑出租緊, 好似油麻地駿發花園都係ARROUND 4-5K , 要睇下間屋幾大, 而話$6000租果D係即將興建全新既單位, 所以0甘貴, 我好留意呢D, 睇下有無機會搬, 其實我可以申請房協甲類, 但而家佢同房委掛"區"要房委轉介無得個別申請, 如果吾係我申請左LU


大宅

積分: 4605


1969#
發表於 09-7-23 15:59 |只看該作者
原帖由 PINK0717 於 09-7-23 15:58 發表


如果真係住得ok..到期要還返..又再頭痛諗搬去邊..住屋唔係應該..安安定定既咩???

對我黎講..會煩

係 ... 我都好怕搬屋, 睇見咁多野都唔想執 ~~


伯爵府

積分: 16607


1970#
發表於 09-7-23 16:02 |只看該作者
原帖由 short 於 09-7-23 15:59 發表



佢而家有幾個屋苑出租緊, 好似油麻地駿發花園都係ARROUND 4-5K , 要睇下間屋幾大, 而話$6000租果D係即將興建全新既單位, 所以0甘貴, 我好留意呢D, 睇下有無機會搬, 其實我可以申請房協甲類, 但而家佢同房委掛"區 ...


咁呢次你有無機會呀???


男爵府

積分: 8032


1971#
發表於 09-7-23 16:02 |只看該作者
原帖由 123!@# 於 09-7-23 15:51 發表


我諗左好耐, 都諗唔到個字, 所以我照post, 我知你1定會話俾我知既.


我成日執筆忘字


子爵府

積分: 10818


1972#
發表於 09-7-23 16:03 |只看該作者
4點啦))))))))))))))

我叫祉延, 係2004年4月18日出世啦~~2004年8月10日, 我第一次識反身啦!! 2004年12月25日, 我識坐啦!!2005年9月1日, 我有16 隻牙啦!!
18/4/04 2.675kgs 29/7/04 5.5 kgs 61cm23/1/05 9.55 kgs 70 cm28/3/05 10 kgs 72 cm6/5/05 10 kgs 74 cm26/10/05 11.1 kgs 79 cm


伯爵府

積分: 16607


1973#
發表於 09-7-23 16:03 |只看該作者
原帖由 PINK0717 於 09-7-23 15:58 發表


如果真係住得ok..到期要還返..又再頭痛諗搬去邊..住屋唔係應該..安安定定既咩???

對我黎講..會煩


你唔係, 只要離開呀99就得咩, 話知到時再搬, 再搬屋呀.


男爵府

積分: 8032


1974#
發表於 09-7-23 16:04 |只看該作者
原帖由 short 於 09-7-23 15:59 發表



佢而家有幾個屋苑出租緊, 好似油麻地駿發花園都係ARROUND 4-5K , 要睇下間屋幾大, 而話$6000租果D係即將興建全新既單位, 所以0甘貴, 我好留意呢D, 睇下有無機會搬, 其實我可以申請房協甲類, 但而家佢同房委掛"區 ...


禁你有資料要通知我呀~


大宅

積分: 2440


1975#
發表於 09-7-23 16:06 |只看該作者
原帖由 yenho 於 09-7-23 15:52 發表
番呀媽到用呀哥張床做......唉......我唔識再點講...



其實未結婚同生亞女時間房係我訓既, 後尾亞哥離左婚無地方住,我先比左間房亞哥咋, 不過佢而家轉左份工,一星期有六日都豈深圳做野, 放平時,所以佢話無問題


伯爵府

積分: 16607


1976#
發表於 09-7-23 16:06 |只看該作者
原帖由 yenho 於 09-7-23 16:03 發表
4點啦))))))))))))))




男爵府

積分: 8032


1977#
發表於 09-7-23 16:06 |只看該作者
原帖由 123!@# 於 09-7-23 16:03 發表


你唔係, 只要離開呀99就得咩, 話知到時再搬, 再搬屋呀.


禁都要安穩個家先得架..唔通果頭幫呀仔入左學..果頭就要搬咩~~


伯爵府

積分: 16607


1978#
發表於 09-7-23 16:08 |只看該作者
原帖由 PINK0717 於 09-7-23 16:06 發表


禁都要安穩個家先得架..唔通果頭幫呀仔入左學..果頭就要搬咩~~


估計都唔會叫你住2,3年就搬啦.
傻瓜!!!!


男爵府

積分: 8032


1979#
發表於 09-7-23 16:11 |只看該作者
原帖由 123!@# 於 09-7-23 16:08 發表


估計都唔會叫你住2,3年就搬啦.
傻瓜!!!!


黎方面..無正式落實..都唔會亂黎~~
但我都會cap實個'走勢"


大宅

積分: 2440


1980#
發表於 09-7-23 16:12 |只看該作者
原帖由 123!@# 於 09-7-23 16:02 發表


咁呢次你有無機會呀???



機本上乙類而家都可以申請, 但係都幾貴, 租金+差餉+管理費, +日常生活開支起碼要皮幾野(對我黎講好緊0羅) , 但係甲類都係ARROUND $1800-2500左右, (祖堯村果D)

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo