跳至

首頁

尾頁
   1


大宅

積分: 4504


1961#
發表於 05-2-16 12:43 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

carmen,

係咪打完針嘅反應呢??-(

Minanotabo 寫道:
芷晴出疹呀!

剛剛婆婆打來同我講芷晴出疹呀! :-|


大宅

積分: 3449


1962#
發表於 05-2-16 12:44 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

sams

買抽濕機真係要諗下屋企有無位, 因為大部份時間係得個擺字. 我屋企都有一部, 不過找地方放真係幾頭痛下.


大宅

積分: 2028


1963#
發表於 05-2-16 12:44 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

kitty,

Actually, all 抽濕機 can dry the clothes...just get one at reasonable price is fine. My one is just $2000 and works so fine.


大宅

積分: 3449


1964#
發表於 05-2-16 12:45 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

橫惦一陣返E院覆診, 順便去比E生睇睇, 唔知係咪玫瑰疹, 不過佢由sun 晚開始發燒, 好大機會係.

芷晴下星期先打針!


男爵府

積分: 5300


1965#
發表於 05-2-16 12:46 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

Eva,

Every office has different kind of ppl. Take it easy!

My dept has 2 極品 xo, one is very 怪 (like short short 地) and the other one is 老姑婆. I just ignore them.


大宅

積分: 4504


1966#
發表於 05-2-16 12:46 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

sams,

聽e生講if係玫瑰疹, 之前會燒得好勁, 要入院果種, 之前都無聽過carmen講芷晴有燒, 我估應該唔會係掛. :-|


男爵府

積分: 5300


1967#
發表於 05-2-16 12:47 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

Eva,

Minna has fever before. But don't know how high?


大宅

積分: 3449


1968#
發表於 05-2-16 12:48 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

eva,

你唔留心聽書, 我有講過芷晴sun晚發燒架, 快D叫Eunice比個kiss我.


大宅

積分: 3449


1969#
發表於 05-2-16 12:50 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

eva,

同事點都好啦, 可以不理, 但係老細係咁就4得人多, 我對上兩個最近都係咁, 所以....都....算.....啦! 邊個叫我逗人2分4呀!


大宅

積分: 1545


1970#
發表於 05-2-16 12:50 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

c,
你部抽濕機抽濕量幾多?日立邊隻model?
屋企真係好濕.......救命.....!


大宅

積分: 1545


1971#
發表於 05-2-16 12:51 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

carman,
芷晴冇事嘛?痕唔痕?


大宅

積分: 1327


1972#
發表於 05-2-16 12:52 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

eva

到處楊梅一樣花(勁唔勁?)
我公司d人重搞笑, 自私到妳唔信, 呢d人我係連招呼都唔同佢打, 但係佢一味夠厚面皮 :evil:
另外有d鍾意哂野, 好搞笑, 有一日番工喺地鐵站明明見到個女同事佢夠膽4話佢男朋友車佢番工, 我做唔出篤爆佢, 真係咁都得 ?-(
PakYuMom 寫道:
all,

我有d野關於office要"伸"下! :evil:
真係唔明, 點解我個section有咁多極品!!! 自私, 自大, 烏髒, 卑鄙, 樣樣齊!! :evil: 全section有16個人, 應該係得6個人似番個人, 其中一個緊係我啦:mrgreen:! 剛剛聽到其中一個人同我講某個唔似人嘅自私野, 聴完真係好火滚 :evil: ! 點解d人嘅品德可以咁? 都唔知佢點去教佢下一代! 唉! 日日都要對住呢班人! 真係難頂! :evil:


大宅

積分: 4504


1973#
發表於 05-2-16 12:53 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

有朋友同我講, 橫掂開抽濕機同開冷氣一種咁多電, 佢建議我如果無抽濕機不如開冷氣bor! 不過其實我屋企已經有抽濕機!

Minanotabo 寫道:
sams

買抽濕機真係要諗下屋企有無位, 因為大部份時間係得個擺字. 我屋企都有一部, 不過找地方放真係幾頭痛下.


大宅

積分: 1545


1974#
發表於 05-2-16 12:54 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

eva,
辨工室係小社會,算把啦!小說話多做事會好d既!
:wink: :wink: :wink:


大宅

積分: 4504


1975#
發表於 05-2-16 13:00 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

carmen ee,


希望芷晴姐姐無事啦!

栢瑜


大宅

積分: 1545


1976#
發表於 05-2-16 13:01 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

all,
upload 左家熙新相,有興趣o黎探o下家熙啦!


大宅

積分: 3449


1977#
發表於 05-2-16 13:02 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

clara,

睇左家熙海洋公園D相, 佢幾時做埋大口仔一族, 仲伸利tim. 我都好想同芷晴去呀, 等天氣好少少先.

另外, 見到你分左三個part, 點整架, 我想整呀, 你快D教我啦!

謝!

carmen


大宅

積分: 1545


1978#
發表於 05-2-16 13:03 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

eva,sams,katie,
快d轉左條line,已經邁向兩歲喇!


大宅

積分: 1545


1979#
發表於 05-2-16 13:06 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

carman,
hehe...,好容易咋,佢有分類架(相薄處),你留心d睇! 芷晴有D相你會唔會認領番?
Minanotabo 寫道:
clara,

睇左家熙海洋公園D相, 佢幾時做埋大口仔一族, 仲伸利tim. 我都好想同芷晴去呀, 等天氣好少少先.

另外, 見到你分左三個part, 點整架, 我想整呀, 你快D教我啦!

謝!

carmen


大宅

積分: 4504


1980#
發表於 05-2-16 13:08 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

sams, clara, kitty, carmen

有時真係唔想理唔想知, 但又真係好睇唔過眼 :-x , 最慘係對住佢地明明好唔like, 但又要扮到無野, 做人要咁假, 真係好辛苦! 最怕係佢地叫我出去食lunch, 我又諗一大堆excuse, 真係苦上+苦呀! :cry:

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo