跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 9185


1961#
發表於 10-6-17 14:11 |只看該作者
原帖由 bbyeebb 於 10-6-17 12:38 發表
佢上門sell過我, 但我無買呀
佢講到部機好勁,但我覺得屋企唔駛太太乾淨


我俾蟲咬咗成個月啦..好辛苦呀...

我同事買咗部..佢話而家無嘢咬喎...

我心大心細...


男爵府

積分: 9185


1962#
發表於 10-6-17 14:13 |只看該作者
原帖由 Almaz 於 10-6-17 12:41 發表
好呀! 不過我在家忙,無時間msn.但會長開.在公司都係長開,但就可以隨時傾.


我公司block咗..

唔緊要啦..傾到就傾囉~~


男爵府

積分: 9875

畀面勳章


1963#
發表於 10-6-17 14:13 |只看該作者
原帖由 miemiedongdong 於 10-6-17 14:10 發表
A cream 同 vaseline jelly 真係萬能, yeah~

vaseline jelly too?!
我係屋企唔著拖鞋...所用一般after shower 對腳唔用cream
可能要考慮開始著拖鞋﹐因為夏天我懶﹐唸住著flip flop 出街﹐但砂紙咁既腳好失禮

que sera sera! 認識你讓我更富有。


大宅

積分: 2312


1964#
發表於 10-6-17 14:14 |只看該作者
原帖由 AsWife 於 10-6-17 14:11 發表

ahahmimi?
我剛剛搵返 Gmail 既history... 嘗試add YuhangMum...


yes ar...but I should have used another name for the MSN, check tonite and let you know!


男爵府

積分: 9875

畀面勳章


1965#
發表於 10-6-17 14:14 |只看該作者
原帖由 bduck 於 10-6-17 14:11 發表


我俾蟲咬咗成個月啦..好辛苦呀...

我同事買咗部..佢話而家無嘢咬喎...

我心大心細...

買啦買啦~

que sera sera! 認識你讓我更富有。


男爵府

積分: 9185


1966#
發表於 10-6-17 14:15 |只看該作者
原帖由 mamabeanie 於 10-6-17 12:53 發表


nono my last name is not fung ar


oh...sorry...搞錯咗...嘻嘻..


大宅

積分: 2259


1967#
發表於 10-6-17 14:16 |只看該作者
原帖由 bduck 於 10-6-17 14:11 發表


我俾蟲咬咗成個月啦..好辛苦呀...

我同事買咗部..佢話而家無嘢咬喎...

我心大心細...


問佢借黎用下得吾得呀?用過又work就再諗....
 


男爵府

積分: 9185


1968#
發表於 10-6-17 14:17 |只看該作者
原帖由 mamabeanie 於 10-6-17 12:59 發表
do you all let your maid eat with you or you pay her the food allowance?


我地食咩佢食咩架...佢無得揀...


別墅

積分: 944


1969#
發表於 10-6-17 14:20 |只看該作者
原帖由 bduck 於 10-6-17 14:11 發表


我俾蟲咬咗成個月啦..好辛苦呀...

我同事買咗部..佢話而家無嘢咬喎...

我心大心細...
佢拍mattress 果舊野真係好神奇,用完第一次見d 水黑晒,而家諗起hotel d 床都驚。


男爵府

積分: 9185


1970#
發表於 10-6-17 14:20 |只看該作者
原帖由 mamabeanie 於 10-6-17 13:13 發表

我買咗呀,果時一路寫支票個心一路那住痛的感覺永遠都唔會忘記!不過bunbun 十分like 而家曰曰吸到間屋好乾淨。


咁係咪超好用呀?


男爵府

積分: 9185


1971#
發表於 10-6-17 14:23 |只看該作者
原帖由 JJVV 於 10-6-17 13:15 發表


我就吾會住...因為個D菌其實周圍都有, 屋企太'乾淨', 我反而擔心bb適應吾到'出面'既'真實'環境, 到時可以仲易sick....unless bb 既 respiratory system有問題就吾同講法啦.... ...


其實主力係為我自己..嘻嘻..


大宅

積分: 2312


1972#
發表於 10-6-17 14:24 |只看該作者
原帖由 bduck 於 10-6-17 14:20 發表


咁係咪超好用呀?


我同事買咗都話好用,同Mamabeanie講既一樣! 但太貫啦... 所以無買


子爵府

積分: 11777


1973#
發表於 10-6-17 14:25 |只看該作者
咩虫咁厲害呀?

原帖由 bduck 於 10-6-17 14:11 發表


我俾蟲咬咗成個月啦..好辛苦呀...

我同事買咗部..佢話而家無嘢咬喎...

我心大心細...


子爵府

積分: 11777


1974#
發表於 10-6-17 14:26 |只看該作者
好呀~~

原帖由 miemiedongdong 於 10-6-17 14:02 發表
今晚add你~


男爵府

積分: 9185


1975#
發表於 10-6-17 14:27 |只看該作者
原帖由 bee_eed 於 10-6-17 13:57 發表


我無買 萬幾蚊果 d ,但就買左 miele babycare


都係吸塵機黎架?


別墅

積分: 944


1976#
發表於 10-6-17 14:28 |只看該作者
原帖由 bduck 於 10-6-17 14:20 發表


咁係咪超好用呀?

let's put it this way - 如果時光到流我係咪都會買? the answer is yes.


男爵府

積分: 9185


1977#
發表於 10-6-17 14:29 |只看該作者
原帖由 Ahmibobo 於 10-6-17 14:07 發表


睇嚟我都要re-activate我個MSN account 啦


好呀..一齊傾~~


男爵府

積分: 9875

畀面勳章


1978#
發表於 10-6-17 14:29 |只看該作者
原帖由 mamabeanie 於 10-6-17 14:20 發表
佢拍mattress 果舊野真係好神奇,用完第一次見d 水黑晒,而家諗起hotel d 床都驚。

yep... 係好恐怖
公眾場所d sofa 先得人驚
但我地一樣咁健康~

que sera sera! 認識你讓我更富有。


大宅

積分: 4204


1979#
發表於 10-6-17 14:30 |只看該作者
我都係,我食咩佢食咩。最多係有時佢煎豬扒/雞扒時,自己果件勁deepfired.
佢都好嘆世界, 自己買可樂/花生自己飯後自己嘆~
原帖由 bduck 於 10-6-17 14:17 發表
我地食咩佢食咩架...佢無得揀...

22sept09(22wk4d): 1.63lbs
28 Jan 10(10days): 3.088kg
27 Mar 10(2M10D): 4.7kg
27 May 10(4M9D): 5.6kg


男爵府

積分: 9185


1980#
發表於 10-6-17 14:32 |只看該作者
原帖由 JJVV 於 10-6-17 14:16 發表


問佢借黎用下得吾得呀?用過又work就再諗....


好大部架喎~~搬死我~~而且佢日日都要開住俾個女架...哈哈...佢實唔肯借俾我~~

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo