心聲留言

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 6899

好媽媽勳章


1961#
發表於 11-6-23 15:02 |只看該作者
bulubee 發表於 11-6-23 11:29
好羨慕d 咁寫意的生活!

我其實都好想移民啊...不過, 耐何真係無本事....
係就係好寫意,不過都有好多不便。

例如落街冇得食牛腩麵,開車半小時去食全城唯一嗰碗,要90蚊港紙,仲要唔算好好食。
我移民頭一年半,花喺食乾炒牛河嘅錢,大概係2000港元。


男爵府

積分: 6899

好媽媽勳章


1962#
發表於 11-6-23 15:03 |只看該作者
yk0108 發表於 11-6-23 14:30
廣州有個動物園, 唔係長聾那個. 有得餵射水魚, 餵"惡"魚, 餵TORTOISE, 餵豬, 餵羊....................... ...


男爵府

積分: 6899

好媽媽勳章


1963#
發表於 11-6-23 15:04 |只看該作者
yk0108 發表於 11-6-23 14:35
唔係頭痛. 我幾年前試過一到夜晚兩三點就係咁咳, 直至六七點先停, 睇咗好多醫生, 食咗好多藥都唔得.維持了 ...
去睇吉叔試試? 我朋友話好好。


男爵府

積分: 6899

好媽媽勳章


1964#
發表於 11-6-23 15:04 |只看該作者
yk0108 發表於 11-6-23 14:37
咁你又要有心理準備, 過多幾年, 見到同學/事之間人工/職位高過你........



點評

ivythepooh  唉...  發表於 11-6-23 15:17


伯爵府

積分: 16992


1965#
發表於 11-6-23 15:05 |只看該作者
joycec9 發表於 11-6-23 15:02
係就係好寫意,不過都有好多不便。

例如落街冇得食牛腩麵,開車半小時去食全城唯一嗰碗,要90蚊港紙,仲 ...
你唔自己煮乾炒牛河?


伯爵府

積分: 16992


1966#
發表於 11-6-23 15:05 |只看該作者
joycec9 發表於 11-6-23 15:04
去睇吉叔試試? 我朋友話好好。

那裏? 俾D資料來.


男爵府

積分: 6899

好媽媽勳章


1967#
發表於 11-6-23 15:07 |只看該作者
yk0108 發表於 11-6-23 14:44
禾做咩分析你? 我只係係背後講吓人是非渣.




伯爵府

積分: 16992


1968#
發表於 11-6-23 15:07 |只看該作者
joycec9 發表於 11-6-23 15:03

射水魚科輻鰭魚綱鱸形目的其中一個。特殊的口腔結構讓射水魚可以噴射出水柱將停在植物上的昆蟲擊落水中以補食之,故名。射水魚能夠巧妙地修正水與空氣之間的光線折射角度以及重力導致的水柱拋物線扭曲,而不會因為視差或者昆蟲的位置而導致瞄準上出現偏差。某些射水魚可以精確地射中位於水面上兩公尺高的小昆蟲。科學家發現射水魚的這種能力是後天經過練習後得到的,射水魚也因此成為科學家研究魚類記憶與學習能力的矚目題材


點評

joycec9  原來係吹水魚 XD  發表於 11-6-23 15:26


男爵府

積分: 6899

好媽媽勳章


1969#
發表於 11-6-23 15:08 |只看該作者
ivythepooh 發表於 11-6-23 14:51
你估關唔關坐月事?
我好多同事嚇我,唔乖乖坐月,就會有病痛跟身...
我反而覺得係懷孕成件事都好傷身。

我自己冇坐月,由大肚到依家身體都差。

我兩個親戚有坐月,但都一樣差。

大家都覺得,生仔令女人得番半條人命。


男爵府

積分: 6899

好媽媽勳章


1970#
發表於 11-6-23 15:09 |只看該作者
yk0108 發表於 11-6-23 15:05
你唔自己煮乾炒牛河?
冇明火,炒唔到。


伯爵府

積分: 16992


1971#
發表於 11-6-23 15:10 |只看該作者
joycec9 發表於 11-6-23 15:07

你....你....你又鬧我,



我要去再休息下.




點評

ivythepooh  今日咁快就休息ge~~~不過都好,快d休息啦~~~  發表於 11-6-23 15:21


珊瑚宮

積分: 101907

醒目開學勳章 畀面勳章


1972#
發表於 11-6-23 15:10 |只看該作者
ivythepooh 發表於 11-6-22 14:35
我有唔開心野呀!!

我有個好好好ge姊妹...佢屋企有事...有親人走左...

咁又真係唔係幾好嘅,但其實真係好朋友嘅話,佢內心都會祝福你啦


男爵府

積分: 6899

好媽媽勳章


1973#
發表於 11-6-23 15:11 |只看該作者
yk0108 發表於 11-6-23 15:05
那裏? 俾D資料來.
http://www.laufungkut.com/

專醫婦女病。

不過之前公海都有人討論過喇,你要有心理準備可能畀佢鬧。


珊瑚宮

積分: 101907

醒目開學勳章 畀面勳章


1974#
發表於 11-6-23 15:15 |只看該作者
ivythepooh 發表於 11-6-22 15:51
我會呀,我而家日日同佢whatsapp keep住傾計!~
有時就call佢傾下!!~~
咁就做得啱啦

點評

ivythepooh  我會keep住關心佢~~  發表於 11-6-23 15:22


伯爵府

積分: 17134


1975#
發表於 11-6-23 15:18 |只看該作者
joycec9 發表於 11-6-23 15:08
我反而覺得係懷孕成件事都好傷身。

我自己冇坐月,由大肚到依家身體都差。

睇黎...生個b...真係好辛苦...

我又驚一驚tim...


伯爵府

積分: 17134


1976#
發表於 11-6-23 15:21 |只看該作者
acbeans 發表於 11-6-23 15:10
咁又真係唔係幾好嘅,但其實真係好朋友嘅話,佢內心都會祝福你啦

我同佢傾談中,完全feel到大家ge無奈...


珊瑚宮

積分: 101907

醒目開學勳章 畀面勳章


1977#
發表於 11-6-23 15:24 |只看該作者
yk0108 發表於 11-6-23 04:22
好鍾意johnny, 好鍾意johnny, 好鍾意johnny))))))))))))))))))))))))))))))))))

知你鍾意啦,洗唔洗咁明講咁多次


男爵府

積分: 6899

好媽媽勳章


1978#
發表於 11-6-23 15:25 |只看該作者
ivythepooh 發表於 11-6-23 15:18
睇黎...生個b...真係好辛苦...

我又驚一驚tim...
都係0架。
我大肚時係百病纏身0架。睇醫生都冇用,連醫生都醫唔好。
生完之後,成個人散晒。依家對眼都仲係好乾(因荷爾蒙轉變+湊女唔夠瞓),日日要滴人工淚水,短期內都唔可以戴CONTACT LENS。


伯爵府

積分: 17134


1979#
發表於 11-6-23 15:25 |只看該作者
我我我...真係好想喊呀!!!!!!!!!

我另一個姊妹....佢堂大佬都....
天呀!!!!!!!!!!!!

岩岩聽到ge...唔開心...我我我...
都唔知點解會咁...
個心好驚好寒呀...


已經唔識安慰人啦!!我自己都好down!!!
平伏緊...

點評

bulubee  你要加油啊!  發表於 11-6-23 15:49


珊瑚宮

積分: 101907

醒目開學勳章 畀面勳章


1980#
發表於 11-6-23 15:28 |只看該作者
patmama 發表於 11-6-23 10:24
擒晚同個仔講野冇lala好"灰"氣咁答我野我成晚冇同佢講野巾朝個衰仔知衰同禾講 sorry:winne ...

識得講sorry都唔係衰仔啦,唔洗嬲

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo