興趣嗜好

跳至

首頁

尾頁
   0


侯爵府

積分: 20653

畀面勳章


1961#
發表於 07-3-15 17:21 |只看該作者

Re: ☆★☆ PS2 / PS3 ☆★☆

E? 竟然貢快就有D5版喎...
未知work or not...

>><<



大宅

積分: 2016


1962#
發表於 07-3-15 19:09 |只看該作者

Re: ☆★☆ PS2 / PS3 ☆★☆

too bad...但啱啱要離開 HK 幾個星期,唔知到時重有冇得咩咩呢?...人間悲劇.....
:-(
Lawbut


侯爵府

積分: 20653

畀面勳章


1963#
發表於 07-3-16 00:34 |只看該作者

Re: ☆★☆ PS2 / PS3 ☆★☆

law兄,

原來你要"new"喇??真係"橙"囉~
仲諗住有您呢個action-game勁人(1-week gow)


大宅

積分: 2016


1964#
發表於 07-3-16 01:11 |只看該作者

Re: ☆★☆ PS2 / PS3 ☆★☆

CCD, Hope so la...
u guys enjoy the game la... :cry:
[quote]
ChunChun_Daddy 寫道:
law兄,

原來你要"new"喇??真係"橙"囉~
仲諗住有您呢個action-game勁人(1-week gow)

Lawbut


男爵府

積分: 8421


1965#
發表於 07-3-16 02:18 |只看該作者

Re: ☆★☆ PS2 / PS3 ☆★☆

C.C.D

D5版? 即係要兩隻碟? 唔知得唔得呢?
係呢, 你搞掂未?


Lawbut

唔駛愁喎, 老x實有, 放心
再唔係, 我地都會有......


侯爵府

積分: 20653

畀面勳章


1966#
發表於 07-3-16 09:51 |只看該作者

Re: ☆★☆ PS2 / PS3 ☆★☆

麼零....


嘿嘿,
D5版聽d人講話"好大可能係rip左D9碟既第一層only";仲有雞會玩玩下會hang 所以笨唔係你所想既'可以分開做兩隻...'
(詳見"道膠一尺,魔搞一丈"條link裡comments一項)

禾... 緊係未<咩>完啦...
尋日朝chk只見得3x%(慢到{同時<咩>兩粒"拖暈" })
典知個friend話佢已經complete左仲做埋種添 禾梗係拿拿聲叫佢dub俾禾啦(今晚取);所以都費時咩埋落去 :tongue:
{收工順便去買D9碟/取disc!原來隻game用HDL都玩倒啊~貢...就唔使燒D9...}
尋晚『您。想』果樹仲post埋DISC 2(又係D9){特典}...<咩咩>中


大宅

積分: 3704


1967#
發表於 07-3-16 14:34 |只看該作者

Re: ☆★☆ PS2 / PS3 ☆★☆

friends,

<咩>完..D5...but it is "irx" file, my nero does not support it...

is it Alcohol 120...fix it...???
8899


侯爵府

積分: 20653

畀面勳章


1968#
發表於 07-3-16 14:59 |只看該作者

Re: ☆★☆ PS2 / PS3 ☆★☆

8899,

咩啊?irx??搞咩啊你?你咩邊個"拖暈"架??


我link果個"道膠一尺,魔膠一丈"係*.iso file黎,就咁燒乍喎... ?-(
兼且,果位高手玩左6粒鐘都未發現有問題喎...
46.Posted by shasso2000 on Mar 16 2007 at 04:19

Guys,i'm the one who made the torrent i've been playing with the game for more than 6 hours and i had no problem at all ,if i've a problem while playin i'll let u know, if u have a mod chip u can play with the dvd-9 just patch the iso with Toxic dual-layer patch and burn it on a dual-layer dvd , u can play with this dvd-5 too if u don't want to buy a dual-layer DVD

>> 原文 <<



睇下你有無咩錯野先??


男爵府

積分: 8421


1969#
發表於 07-3-18 18:08 |只看該作者

Re: ☆★☆ PS2 / PS3 ☆★☆

C.C.D

咦, 乜你個case同我咁似樣, 我又係有個fd買左, 咁梗係叫佢dub隻過黎啦...明天取...菩薩保祐部ps2千奇要生性至好


898998

乜你咁快手? irx? 係咩file黎架? 我諗可能都要執多劑喇...


侯爵府

積分: 20653

畀面勳章


1970#
發表於 07-3-19 10:10 |只看該作者

Re: ☆★☆ PS2 / PS3 ☆★☆

麼零...

嘿嘿,
您個case係您個fd買左"老X"(chk真d係咪D9喎,聽聞老X都有假野 ),貢你就可以因利乘便;but禾個case係同個fd玩咩咩(佢仲遲過禾開始),第二朝竟然complete完仲可以做埋種;而禾只係2X%only (要完成既話...more than 24hrs)....所以先順勢問佢出手 :cry:!
果晚取完碟(6.61Gb rar files on 2 discs)又買埋D9{+/-DL各一},即晚試下run nero試;典知....
O.M.G.....唔係化...個burner...認唔倒D9!
(nero & 酒精典試都唔work)
(以往曾經燒過4隻D9碟{好耐之前...},竟然呢刻玩野讀唔倒...;D5就無問題 )真係激_屎_禾喇

無辦法,唯有單撈隻D5版以洩心中怨氣(明知只有一半劇情而為之 ;另外又單埋隻DISC 2(特典:making of/bonus/extra...)唉!

為左GOWII,尋日無奈地去左高登入返部DVD-RW...
未裝!掛住玩D5版


侯爵府

積分: 20653

畀面勳章


1971#
發表於 07-3-19 11:43 |只看該作者

Re: ☆★☆ PS2 / PS3 ☆★☆

高人即係高人....

2nd part of GOW2 (D5)

>> <<






您想自製GOWII (D9->D5) 嘛??
>> [size=large] Go.Go.Go. <<


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

係呢??您地玩到邊啊?? ?-(


別墅

積分: 862


1972#
發表於 07-3-19 18:23 |只看該作者

Re: ☆★☆ PS2 / PS3 ☆★☆

hihi

我重咩緊, d9 版, 等待中

唔知今晚有機會玩未...

wii 已入手 ....隻有好肉痛 :-(
史上最強冗員 + 後天錢財缺乏症患者  My BLOG


侯爵府

積分: 20653

畀面勳章


1973#
發表於 07-3-20 00:01 |只看該作者

Re: ☆★☆ PS2 / PS3 ☆★☆

Riverwind兄,

禾成功燒錄D9版喇!!yeah~
(不枉禾side 貢多$$$/time )
剛剛load返個D5版既save, YES~ it works...

恭喜你成為Wii機主

>>...隻有好肉痛 :-(
?-( ?-(

好!繼續GOWII沈迷落去...


男爵府

積分: 8421


1974#
發表於 07-3-20 03:40 |只看該作者

Re: ☆★☆ PS2 / PS3 ☆★☆

C.C.D

今日唔得閒, 收工去左打桌球比賽(呢排又打番波), so隻碟仲未到手! 不過唔緊要啦, 打龍珠打到如火如茶, 而家悟空已經可以變超級撤亞人, 頭先仲做瓜埋菲利添 不過日版, 唉...完全睇唔明佢個升級系統係點既......

乜你朋友快你咁多? 寬頻問題?

個burner認唔到d9? 算啦, 當順便升級囉 最驚係部ps2認唔到d9姐...


Riverwind

>>wii 已入手 ....隻有好肉痛 :-(
估到啦, 咁玩緊咩game? 個個都話玩wii好過去做占


侯爵府

積分: 20653

畀面勳章


1975#
發表於 07-3-20 10:09 |只看該作者

Re: ☆★☆ PS2 / PS3 ☆★☆

麼零...

嘿嘿,
E?玩比賽添喇!勁喎 .....贏左d咩啊??
龍珠禾試玩過就再無掂過lu...

>>乜你朋友快你咁多? 寬頻問題?
絕對係!佢用和記(野野10Mb上落;禾...PCCW...行龜速 )

>>個burner認唔到d9? 算啦, 當順便升級囉 最驚係部ps2認唔到d9姐...
咪係...無啦啦玩認唔倒搞罷工 電腦野真係估佢唔倒 :tongue:
好在最終都玩到隻D9...YEAH
夜晚無視煩擾既C務都係因為佢


屎啦,禾仲未get倒Riverwind兄果句喎 ?-( ?-(



侯爵府

積分: 20653

畀面勳章


1976#
發表於 07-3-20 15:58 |只看該作者

Re: ☆★☆ PS2 / PS3 ☆★☆

鐘意「冇傷」既......
最新呢隻睇怕都不能幸免地<咩>囉呵??

>><<


大宅

積分: 3704


1977#
發表於 07-3-20 16:04 |只看該作者

Re: ☆★☆ PS2 / PS3 ☆★☆

oh...........................my god...


thank you very much......

GOD2.......still under....xx.....
8899


侯爵府

積分: 20653

畀面勳章


1978#
發表於 07-3-20 16:10 |只看該作者

Re: ☆★☆ PS2 / PS3 ☆★☆

898998 寫道:
GOD2.......still under....xx.....


8899,

貢...您e+<咩>緊邊個版本??D5 / D9 ?? ?-(
禾個隻D5(part1)唔要喇,你...有茅興趣??


大宅

積分: 3704


1979#
發表於 07-3-20 17:17 |只看該作者

Re: ☆★☆ PS2 / PS3 ☆★☆

GOW 1 has not completed to finish.....

GOW 2.....hope can be xx........because it need some
new skill..........

for the D5......it is my pleasure to be helped......

thank you very much if you are willing to do so..
8899


男爵府

積分: 8421


1980#
發表於 07-3-21 00:32 |只看該作者

Re: ☆★☆ PS2 / PS3 ☆★☆

C.C.D

只係打左兩個ROUND, 僥倖晉級, 仲係初段...

講真和記口卑唔錯, PCCW滿約我都會考慮轉...

無雙系...冇玩開...唔咩LU...

>>屎啦,禾仲未get倒Riverwind兄果句喎
邊句呀??


898998

冇問題啦, C.C.D好好人屎架

咦! 乜你以前唔係咩左GOW1玩過喇咩? ?-(

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo