立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
水晶宮
積分: 67418
原帖由 gangting 於 11-09-17 發表 燉好味好多,又唔洗落咁多料
伯爵府
積分: 17022
原帖由 黃二少奶 於 11-09-17 發表 我老公話99啲湯落足料,佢話見99成隻雞塞入個燉中
原帖由 gangting 於 11-09-17 發表 個燉中都好大個喎
侯爵府
積分: 21177
gangting 發表於 11-9-17 15:25 個燉中都好大個喎
我個燉中都放到一兩隻雞落去。
我食雞食到超嫌啦!每日三餐都係有雞,燉雞湯,煲雞湯,蒸雞,白切雞,炒雞酒………….. ,我已經食到超悶啦!坐完個月,怕左食雞呀!
我d燉湯的雞,洗過,整過就比貓貓食,依加連貓貓都食到嫌,佢一隻貓,每日點幫我清一雞。haha!
原帖由 悅同 於 11-09-17 發表 請問大家屋企有無八掛雜誌??我想要d八掛雜誌黎包用過的尿片,棉花。如果你地有,又唔辛苦,可以帶d給我嗎 ...
原帖由 悅同 於 11-09-17 發表 本帖最後由 悅同 於 11-9-17 16:32 編輯
gangting 發表於 11-9-17 15:03 Ok最緊要你開心
暫時我bb都仲好好湊,都會食飽就訓,所以唔打擾,如果佢喊,都係tum下,um下,咁就會收聲,所以唔會太打擾。加上2點通常,bb都食飽飽。
你地唔使我召呼,你地自己都可以傾餐飽啦!
gangting 發表於 11-9-17 16:34 用supermarket裝生果d透明袋得唔得?
紙會方便用d,因為換片時,打開張紙,放d dirty棉花落去,三二下手勢就包起佢。報紙又有油墨。所以雜誌紙good fit d。
gangting 發表於 11-9-17 16:35 食下豬肉得唔得?
都有食豬肉架,但99 and媽媽買左好多雞黎,唔放得太耐,所以餐餐要清雞。有時用左個雞zone黎煲湯,就要食埋隻雞脾。haha!總之就係同雞有仇啦!
原帖由 悅同 於 11-09-17 發表 本帖最後由 悅同 於 11-9-17 16:36 編輯
原帖由 悅同 於 11-09-17 發表 都有食豬肉架,但99 and媽媽買左好多雞黎,唔放得太耐,所以餐餐要清雞。有時用左個雞zone黎煲湯,就要食 ...
男爵府
積分: 9670
黃二少奶 發表於 11-9-17 14:14 我係想買蘇菲嫁,不過個日係吉吉島見唔到
gangting 發表於 11-9-17 16:54 你用冰鮮定新鮮雞?
新鮮雞!
99果d就係大6買落黎,佢上星期突登上去一日,去買雞and薑,專門用黎燉湯,買左十幾隻,依加有10幾隻係99雪櫃,媽媽果d就斬件黎做送。
gangting 發表於 11-9-17 16:52 咁又係,肯定有排吹
你地自己召呼自己啦!只係比個機會 and籍口我地gathering。
small531 發表於 11-9-17 18:12 http://hk.deals.yahoo.com/hong-kong/offer/2587 今日見到呢個咬咬樂既優惠..你地睇下岩唔岩啦.. ...
原帖由 small531 於 11-09-17 發表 唔係吉吉島買架...玩具反斗城,mother care 先有...不過好似貴d...
原帖由 悅同 於 11-09-17 發表 新鮮雞! 99果d就係大6買落黎,佢上星期突登上去一日,去買雞and薑,專門用黎燉湯,買左十幾隻,依加有10 ...
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy