想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


水晶宮

積分: 67428

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


1961#
發表於 11-10-11 17:22 |只看該作者

回覆:等待bingo振作會 - 27

我阿媽個日黎探我,又帶咗佢啲冇味花膠湯黎,我飲咗一半,我c6直頭冇興趣,個半盒仲係雪櫃




水晶宮

積分: 67428

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


1962#
發表於 11-10-11 17:24 |只看該作者

引用:Quote:黃二少奶+發表於+11-10-11+16:59+係

原帖由 悅同 於 11-10-11 發表
起初一聽到佢喊,我就會stand by!依加放鬆好多,但一定要make sure佢安全,食飽,換好片。到我做好 ...
咁點都要佢望吓佢,但係冇初生個陣咁緊張囉,睇住b豬一日一日大,真係好開心




水晶宮

積分: 67428

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


1963#
發表於 11-10-11 17:25 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+gangting+於+11-10-11+發表做

原帖由 Vana 於 11-10-11 發表
Yes... So strange wor

My lo yeah is totally different... He just need to see Katie ...
而家katie係咪冇咁怕爺爺喇




侯爵府

積分: 21177


1964#
發表於 11-10-11 17:27 |只看該作者
Vana 發表於 11-10-11 17:21
Yes... So strange wor

My lo yeah is totally different... He just need to see Katie ...

果日滿月,我帶bb返屋企,去左家姐屋企,因為方便d(家姐屋企同爸爸屋企好近_) 我爸爸病住都一齊落黎開滿月party,離遠都見下個孫!!

我都覺得奇怪,我自從有左,無精神去同6299飲茶,我已經由年頭食團年飯到依加,未見過我62啦!


<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


水晶宮

積分: 67428

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


1965#
發表於 11-10-11 17:28 |只看該作者

引用:Quote:Vana+發表於+11-10-11+17:21+Yes...+

原帖由 悅同 於 11-10-11 發表
果日滿月,我帶bb返屋企,去左家姐屋企,因為方便d,(家姐屋企同爸爸屋企好近_) 我爸爸病住都一齊落黎開滿 ...
啲老人家一係太熱情,一係大冷淡




侯爵府

積分: 21177


1966#
發表於 11-10-11 17:29 |只看該作者
黃二少奶 發表於 11-10-11 17:24
咁點都要佢望吓佢,但係冇初生個陣咁緊張囉,睇住b豬一日一日大,真係好開心



...

當然啦!點都唔放心!就算抱唔到佢,都叫佢等陣,等媽媽做埋d野就會黎!佢會收聲幾秒鐘架!

<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


侯爵府

積分: 21177


1967#
發表於 11-10-11 17:30 |只看該作者
黃二少奶 發表於 11-10-11 17:25
而家katie係咪冇咁怕爺爺喇

Katie仲有無唔舒服?

<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


侯爵府

積分: 21177


1968#
發表於 11-10-11 17:34 |只看該作者
黃二少奶 發表於 11-10-11 17:28
啲老人家一係太熱情,一係大冷淡

99果陣仲話幫我湊一日bb,如果有心湊,都要黎同個孫混熟啦!都要知道下佢的生活習慣,時間表啦!如果唔係一下子點上手呀??bb越大就越認人,又識得聞到媽媽,爸爸的味!見都唔見下,點認得你呀??

<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


伯爵府

積分: 17022


1969#
發表於 11-10-11 17:48 |只看該作者
悅同 發表於 11-10-11 17:34
99果陣仲話幫我湊一日bb,如果有心湊,都要黎同個孫混熟啦!都要知道下佢的生活習慣,時間表啦!如果唔係 ...

旨意佢Side gas~~


男爵府

積分: 7967


1970#
發表於 11-10-11 17:49 |只看該作者

引用:Quote:hunghung215 發表於 11-10-11 14:45

原帖由 gangting 於 11-10-11 發表
bb咁細出去成日....
有冇搞錯
係呀!所以原本我agree出去半曰,佢貪心要成曰,我咪唔去羅!




伯爵府

積分: 17022


1971#
發表於 11-10-11 17:50 |只看該作者
黃二少奶 發表於 11-10-11 17:28
啲老人家一係太熱情,一係大冷淡

99冷淡d仲好....
好似Kiki咁就真係討厭


伯爵府

積分: 17022


1972#
發表於 11-10-11 17:52 |只看該作者
黃二少奶 發表於 11-10-11 17:22
我阿媽個日黎探我,又帶咗佢啲冇味花膠湯黎,我飲咗一半,我c6直頭冇興趣,個半盒仲係雪櫃

好過我99果d好似糖水咁甜既薯仔粟子花膠湯


子爵府

積分: 10627

好媽媽勳章


1973#
發表於 11-10-11 17:52 |只看該作者
悅同 發表於 11-10-11 16:50
我都係到左lee幾日,先開始有少少感到湊bb的喜悅,bb易湊左,無咩病少左扭計,又開始識得有反應,自己訓多 ...

BB一識俾反應, 個喜悅感真係比之前多好多


子爵府

積分: 10627

好媽媽勳章


1974#
發表於 11-10-11 17:53 |只看該作者
悅同 發表於 11-10-11 16:53
真係好煩架!出街換片,樣樣唔就手,又驚會換換下爆片,餵奶又要食完掃完風先走得,樣樣都拖慢曬!真係要b ...

重要一大袋重到c, 諗起都暈


伯爵府

積分: 17022


1975#
發表於 11-10-11 17:53 |只看該作者
悅同 發表於 11-10-11 17:22
果日我問我99姑9點呀,佢話唔知,永遠只有仔女搵佢,佢無主動搵d仔女!! ...

同我99相反~~
永遠只有佢搵d仔


男爵府

積分: 7967


1976#
發表於 11-10-11 17:53 |只看該作者

引用:Quote:hunghung215 發表於 11-10-11 14:53

原帖由 sasa888 於 11-10-11 發表
一個月大假甘多...唔捨得呀..好似好快甘...
超快!雖然真係好攰好辛苦,但真係好好好開心呀!




伯爵府

積分: 17022


1977#
發表於 11-10-11 17:54 |只看該作者
hunghung215 發表於 11-10-11 17:49
係呀!所以原本我agree出去半曰,佢貪心要成曰,我咪唔去羅!

做得好


水晶宮

積分: 67428

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


1978#
發表於 11-10-11 18:05 |只看該作者

引用:Quote:黃二少奶+發表於+11-10-11+17:22+我

原帖由 gangting 於 11-10-11 發表
好過我99果d好似糖水咁甜既薯仔粟子花膠湯
我個日個盒係花膠鮑魚豬骨湯,不過啲花膠唔好食,啲湯太濃,但係冇乜味,所以而家我老公都唔吼,但係阿媽一番心意,又唔好意思唔要喎




子爵府

積分: 10627

好媽媽勳章


1979#
發表於 11-10-11 18:33 |只看該作者

引用:Quote:黃二少奶+發表於+11-10-11+17:28+啲

原帖由 悅同 於 11-10-11 發表
99果陣仲話幫我湊一日bb,如果有心湊,都要黎同個孫混熟啦!都要知道下佢的生活習慣,時間表啦!如果唔係 ...
同我家姐個99一樣,話就話幫佢湊,但係我家姐坐月時就冇乜去探,去到都係睇電視,唔學湊b。
最後家姐嬲鬼得滯請印印,唔俾99湊




水晶宮

積分: 67428

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


1980#
發表於 11-10-11 18:38 |只看該作者
KiKiWitch 發表於 11-10-11 18:33
同我家姐個99一樣,話就話幫佢湊,但係我家姐坐月時就冇乜去探,去到都係睇電視,唔學湊b。
最後家姐嬲鬼得 ...

冇心湊,真係唔好俾佢湊,
盞搞

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo