跳至

首頁

尾頁
   0


侯爵府

積分: 24274


1961#
發表於 05-11-8 15:58 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 23(02/11/2005)

乜叫慧敏都咁架......
姓蔡...又係咁,仲話係男人都叫雞,佢當正自己係高檔雞
姓朱既...又係咁,如大家話,冇女朋友就代表可以攪野,佢都好笨7吓!!

姓周既...雖然老左都keep得幾好,不過條仔光脫脫淫虐隻貓,好駭人!!

e.... 如果姓黃會點架???


子爵府

積分: 12090


1962#
發表於 05-11-8 16:01 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 23(02/11/2005)

kyleung 寫道:
乜叫慧敏都咁架......
姓蔡...又係咁,仲話係男人都叫雞,佢當正自己係高檔雞
姓朱既...又係咁,如大家話,冇女朋友就代表可以攪野,佢都好笨7吓!!

姓周既...雖然老左都keep得幾好,不過條仔光脫脫淫虐隻貓,好駭人!!

e.... 如果姓黃會點架???

唔係尼個慧喎..


伯爵府

積分: 17618


1963#
發表於 05-11-8 16:03 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 23(02/11/2005)

黑麻麻睇唔到乜野wor ?-(


侯爵府

積分: 24274


1964#
發表於 05-11-8 16:03 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 23(02/11/2005)

LongYin 寫道:
[quote]
kyleung 寫道:
乜叫慧敏都咁架......
姓蔡...又係咁,仲話係男人都叫雞,佢當正自己係高檔雞
姓朱既...又係咁,如大家話,冇女朋友就代表可以攪野,佢都好笨7吓!!

姓周既...雖然老左都keep得幾好,不過條仔光脫脫淫虐隻貓,好駭人!!

e.... 如果姓黃會點架???

唔係尼個慧喎.. [/quote]

咁就應該係賢妻良母一個喇!
係嘛?


侯爵府

積分: 21537


1965#
發表於 05-11-8 16:05 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 23(02/11/2005)

你條8po...係咪想打架呀 :tongue: :tongue:

我係姓wong, 不過係"王", 不是"黃"

anyway, 我中文名都係叫 "wai man" 不過唔係 "慧"
[size=x-large]你係咪想死呀
kyleung 寫道:
乜叫慧敏都咁架......
姓蔡...又係咁,仲話係男人都叫雞,佢當正自己係高檔雞
姓朱既...又係咁,如大家話,冇女朋友就代表可以攪野,佢都好笨7吓!!

姓周既...雖然老左都keep得幾好,不過條仔光脫脫淫虐隻貓,好駭人!!

e.... 如果姓黃會點架???


公爵府

積分: 27329


1966#
發表於 05-11-8 16:06 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 23(02/11/2005)


運用你既想像力
覺得似乜就係乜

ritaor66 寫道:
黑麻麻睇唔到乜野wor ?-(


子爵府

積分: 12090


1967#
發表於 05-11-8 16:07 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 23(02/11/2005)

kyleung 寫道:
[quote]
LongYin 寫道:
[quote]
kyleung 寫道:
乜叫慧敏都咁架......
姓蔡...又係咁,仲話係男人都叫雞,佢當正自己係高檔雞
姓朱既...又係咁,如大家話,冇女朋友就代表可以攪野,佢都好笨7吓!!

姓周既...雖然老左都keep得幾好,不過條仔光脫脫淫虐隻貓,好駭人!!

e.... 如果姓黃會點架???

唔係尼個慧喎.. [/quote]

咁就應該係賢妻良母一個喇!
係嘛? [/quote]
姓周果個都唔係尼個"慧"字喎,不過同姓黃果個係同一個"惠"字,
咁會唔會都係另一半有光脫脫淫虐動物傾向架?


侯爵府

積分: 20995


1968#
發表於 05-11-8 16:07 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 23(02/11/2005)

who's 黃慧敏?
kyleung 寫道:
乜叫慧敏都咁架......
姓蔡...又係咁,仲話係男人都叫雞,佢當正自己係高檔雞
姓朱既...又係咁,如大家話,冇女朋友就代表可以攪野,佢都好笨7吓!!

姓周既...雖然老左都keep得幾好,不過條仔光脫脫淫虐隻貓,好駭人!!

e.... 如果姓黃會點架???
謙謙在2004年10月29日出世了!


伯爵府

積分: 17618


1969#
發表於 05-11-8 16:07 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 23(02/11/2005)

睇到眼朦
阿梁x忠後尾係味搖吓搖吓咁..... ?-(


侯爵府

積分: 21537


1970#
發表於 05-11-8 16:07 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 23(02/11/2005)

頂...都唔係依個"黃" 死蠢! 你點幫拖架
LongYin 寫道:
唔係尼個慧喎..


侯爵府

積分: 24274


1971#
發表於 05-11-8 16:07 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 23(02/11/2005)

What is 苯seven?

苯:音本,係chemical 的學名一種
笨:音bun(第6聲),係silly咁解

我明what is 笨seven,但唔明苯seven !

happy_mother 寫道:
i like it 苯 seven [quote]
Valeriemama 寫道:

條女事後咪喊哂口
話唔知條仔有女朋友既
佢都正苯 seven
講野經下大腦啦
搞野還搞野, 有無女朋友還有無女朋友
無女朋友就可以搞野
佢都好開放


[quote]
戇居SBB 寫道:
認左咩先? 搞野? [quote]
karen&angus 寫道:
anyway, 忠仔已經認咗啦[quote]
[/quote] [/quote]


伯爵府

積分: 17618


1972#
發表於 05-11-8 16:08 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 23(02/11/2005)


你點兜都茅用la
kyleung 寫道:

咁就應該係賢妻良母一個喇!
係嘛?


侯爵府

積分: 21537


1973#
發表於 05-11-8 16:09 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 23(02/11/2005)

你得罪我唔緊張...你個衰仔好似得罪緊你老婆個大佬
姓周果個都唔係尼個"慧"字喎,不過同姓黃果個係同一個"惠"字,
咁會唔會都係另一半有光脫脫淫虐動物傾向架?


侯爵府

積分: 20995


1974#
發表於 05-11-8 16:10 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 23(02/11/2005)

得罪你點解"唔緊張"??????????
karen&angus 寫道:
你得罪我唔緊張...你個衰仔好似得罪緊你老婆個大佬 [quote]
姓周果個都唔係尼個"慧"字喎,不過同姓黃果個係同一個"惠"字,
咁會唔會都係另一半有光脫脫淫虐動物傾向架?
[/quote]
謙謙在2004年10月29日出世了!


伯爵府

積分: 17618


1975#
發表於 05-11-8 16:10 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 23(02/11/2005)

辣著咗karen la
karen&angus 寫道:
頂...都唔係依個"黃" 死蠢! 你點幫拖架 [quote]
LongYin 寫道:
唔係尼個慧喎..
[/quote]


侯爵府

積分: 20995


1976#
發表於 05-11-8 16:11 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 23(02/11/2005)

叻姐, 你今次真係笨lung 7啦
kyleung 寫道:
What is 苯seven?

苯:音本,係chemical 的學名一種
笨:音bun(第6聲),係silly咁解

我明what is 笨seven,但唔明苯seven !

[quote]
happy_mother 寫道:
i like it 苯 seven [quote]
Valeriemama 寫道:

條女事後咪喊哂口
話唔知條仔有女朋友既
佢都正苯 seven
講野經下大腦啦
搞野還搞野, 有無女朋友還有無女朋友
無女朋友就可以搞野
佢都好開放


[quote]
戇居SBB 寫道:
認左咩先? 搞野? [quote]
karen&angus 寫道:
anyway, 忠仔已經認咗啦[quote]
[/quote] [/quote][/quote]
謙謙在2004年10月29日出世了!


琥珀宮

積分: 165356


1977#
發表於 05-11-8 16:11 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 23(02/11/2005)

手指咬出唔咬入

[quote]
karen&angus 寫道:
你得罪我唔緊張...你個衰仔好似得罪緊你老婆個大佬


侯爵府

積分: 24274


1978#
發表於 05-11-8 16:11 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 23(02/11/2005)

Wah.....

好浪漫呀!!
原來Wong Wai Man married to the one with the same name but surname is Yu 呀!!!


侯爵府

積分: 20995


1979#
發表於 05-11-8 16:12 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 23(02/11/2005)

係震震下
ritaor66 寫道:
睇到眼朦
阿梁x忠後尾係味搖吓搖吓咁..... ?-(
謙謙在2004年10月29日出世了!


侯爵府

積分: 21537


1980#
發表於 05-11-8 16:12 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 23(02/11/2005)

死開! 家事, 唔關你事 [quote]
戇居SBB 寫道:
得罪你點解"唔緊張"??????????[quote]

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo