興趣嗜好

跳至

首頁

尾頁
   1


公爵府

積分: 25898

陪月勳章


1961#
發表於 12-6-12 18:39 |只看該作者
siuminyeung 發表於 12-6-12 17:06
佢個女咁憎人侵佔佢領土。大大舊野跌落胃。阻住佢。實推返出黎啦。食慢d, 消化緊d 先再食應該有用。



...
baby個女的確....唔係好鍾意人地搞住佢,定係佢諗住而家已經減定肥?!做keep fit 小女生?!


公爵府

積分: 25898

陪月勳章


1962#
發表於 12-6-12 18:40 |只看該作者
KAYIBABY1987 發表於 12-6-12 17:07
我仍然光速去做所有野..........
no!!!!!!!!!


公爵府

積分: 25898

陪月勳章


1963#
發表於 12-6-12 18:40 |只看該作者
siuminyeung 發表於 12-6-12 17:07
肉。等陣靜d 抄d 野比你
唔食牛長唔長胎呢?!


公爵府

積分: 25898

陪月勳章


1964#
發表於 12-6-12 18:41 |只看該作者
kimchimom 發表於 12-6-12 17:12
所以之前我都提你地做咩都要慢..
我而家係office都係everything keep VERY SLOWLY!!!
我有左之後自己所有野都自然慢左,因為驚整親佢地,而且步步小心為上!!再加上血氣的確再差左,運動量變得好小,因為無氣無力!!


公爵府

積分: 25898

陪月勳章


1965#
發表於 12-6-12 18:42 |只看該作者
KAYIBABY1987 發表於 12-6-12 17:15
我以前睇相時.話我有一個小朋友既格好似我....
開口中,呢個相士睇得過!!係咪神兔o黎呢?!


公爵府

積分: 25898

陪月勳章


1966#
發表於 12-6-12 18:43 |只看該作者
carmenyan206 發表於 12-6-12 17:17
係架 me2 急真係好難改 慣左 一慢就滾架了
我本身都好急,不過都好易唔小心!所以有左之後,真係自己好多野都slow motion!!


男爵府

積分: 8745

畀面勳章


1967#
發表於 12-6-12 18:43 |只看該作者
vivi0707 發表於 12-6-12 18:40
唔食牛長唔長胎呢?!
我本身都唔多食牛, 有左之後先發覺變到食到.不過唔食牛, 甚至唔食肉, 都好多野長到胎.
無咁方便之ma.


公爵府

積分: 25898

陪月勳章


1968#
發表於 12-6-12 18:43 |只看該作者
KAYIBABY1987 發表於 12-6-12 17:17
嘔到噴都似
你做左新一代驅魔人,奶都噴出o黎仲唔係你!!


公爵府

積分: 25898

陪月勳章


1969#
發表於 12-6-12 18:46 |只看該作者
kimchimom 發表於 12-6-12 17:28
我追唔切..
所以冇追返........
我花左好多力氣!!我呢幾日番夜,今朝一早起身去廣華做產檢,起身後不斷睇不斷覆,搞左成朝都去丁下午1點幾先追得番!!!

你話呢度d 長舌婦幾多野講!!mouth:


公爵府

積分: 25898

陪月勳章


1970#
發表於 12-6-12 18:47 |只看該作者
carmenyan206 發表於 12-6-12 17:29
睇完了 醫生話好多胃氣所以頂住 開左化胃氣同消化既藥 成個孕期都可以食 希望得啦 ...
有無藥名或者牌子名,你o甘快睇左醫生o既,o甘樣睇一睇要幾多錢?!


公爵府

積分: 25898

陪月勳章


1971#
發表於 12-6-12 18:49 |只看該作者
kimchimom 發表於 12-6-12 17:29
睇相呢d野..寧可信其有, 不可信其無

細個我媽咪去俾人批命, d人已經同佢講話我嫁外國人
o甘準!!


公爵府

積分: 25898

陪月勳章


1972#
發表於 12-6-12 18:50 |只看該作者
KAYIBABY1987 發表於 12-6-12 17:36
mine
內文好睇嗎?!


公爵府

積分: 25898

陪月勳章


1973#
發表於 12-6-12 18:52 |只看該作者
KAYIBABY1987 發表於 12-6-12 17:46
勁過百科全書
究竟綿羊個腦裝左d咩?!


公爵府

積分: 25898

陪月勳章


1974#
發表於 12-6-12 18:54 |只看該作者
siuminyeung 發表於 12-6-12 18:35
係呀, 好 cute, 好似蠶蟲.希望包實佢有安全感
我細佬細個係用睡袋!!!無o甘容易喊驚!!


公爵府

積分: 25898

陪月勳章


1975#
發表於 12-6-12 18:55 |只看該作者
siuminyeung 發表於 12-6-12 18:43
我本身都唔多食牛, 有左之後先發覺變到食到.不過唔食牛, 甚至唔食肉, 都好多野長到胎.
無咁方便之ma.
...
禁我死得啦!!!我有左之後都唔鍾意食肉!!
因為胃口差,胃氣多又作嘔作悶!!

好多野都食唔到,肉類我覺得好濟根本食唔到!!


珍珠宮

積分: 34140

BK Milk勳章 畀面勳章


1976#
發表於 12-6-12 18:55 |只看該作者

引用:Quote:Thelittlepingu 發表於 12-6-12 18:3

原帖由 siuminyeung 於 12-06-12 發表
playgroup 如果唔係諗住入d 難入既, 唔駛咁快既.
都係參加屋企附近果D。




公爵府

積分: 25898

陪月勳章


1977#
發表於 12-6-12 18:56 |只看該作者
我鍾意又追o西d post!!!
上司收左工,食飯時間慢慢追!!!

yeah!!清o西你地d post!!!!


男爵府

積分: 8745

畀面勳章


1978#
發表於 12-6-12 18:56 |只看該作者
vivi0707 發表於 12-6-12 18:52
究竟綿羊個腦裝左d咩?!
一個CMS


男爵府

積分: 8745

畀面勳章


1979#
發表於 12-6-12 18:56 |只看該作者
vivi0707 發表於 12-6-12 18:54
我細佬細個係用睡袋!!!無o甘容易喊驚!!
咁一定要買


男爵府

積分: 8745

畀面勳章


1980#
發表於 12-6-12 18:57 |只看該作者
vivi0707 發表於 12-6-12 18:55
禁我死得啦!!!我有左之後都唔鍾意食肉!!
因為胃口差,胃氣多又作嘔作悶!!
試下唔同煮法, E.G. 檸檬焗雞胸, 焗左D 油出黎易食D

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo