立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
公爵府
積分: 29294
原帖由 豬龍b 於 12-07-07 發表 如果唔係咁樣,點可以出名12年丫~
珍珠宮
積分: 41866
原帖由 qy_yeung 於 12-07-07 發表 我都有去果邊睇呀,好似洗版咁
原帖由 puilam714 於 12-07-07 發表 但係佢真係好多粉絲! 其實如果計佢同阿嬌,阿嬌唱得好啲(我覺得)
禁止訪問
積分: 8753
原帖由 aubmaki 於 12-07-07 發表 戲又做得差~樣又唔掂~~把聲又唔得~~都唔知點解可以紅 ...
原帖由 qy_yeung 於 12-07-07 發表 廢事比小主同學話我唔出聲或者劉以達啦
原帖由 puilam714 於 12-07-07 發表 早排無聊睇左套2年前既台劇,女主角係阿sa, 佢既戲同國語真係 ...
伯爵府
積分: 16074
原帖由 aubmaki 於 12-07-07 發表 無法~ miss ar sa 真係無一個音入到key
原帖由 豬龍b 於 12-07-07 發表 亞sa好叻女,第一句就走音!!
原帖由 nrsemi 於 12-07-07 發表 去左沖澡,miss jor ar好想睇
原帖由 nrsemi 於 12-07-07 發表 賀軍翔賣飛佛
原帖由 nrsemi 於 12-07-07 發表 我要去YouTube 睇返
原帖由 puilam714 於 12-07-07 發表 無錯!實有人剪出黎
積分: 15420
puilam714 發表於 12-7-7 22:19 但係佢真係好多粉絲! 其實如果計佢同阿嬌,阿嬌唱得好啲(我覺得)
大宅
積分: 1319
puilam714 發表於 12-7-7 22:17 呢幾日雞扒好似開籠雀咁,好多野講
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy