親子旅遊

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 3341


1961#
發表於 06-6-27 12:44 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

Candy,
收到啦,真係歎為觀止


別墅

積分: 629


1962#
發表於 06-6-27 12:45 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

Candy,

我都要呀! 麻煩您也send您的行程表給我參考, 謝謝!

[email protected]


別墅

積分: 525


1963#
發表於 06-6-27 12:55 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

Candy925

看來妳的schedule一定好吸引, 可否email 給我參考下. My email a/c: [email protected]. Thanks.


大宅

積分: 4455


1964#
發表於 06-6-27 14:12 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

大家太客氣喇.

Rachaelmum / Pearllpop
Just sent. Pls check!


男爵府

積分: 7420


1965#
發表於 06-6-27 14:20 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行


上次有位媽咪post過條link可以睇晒北海道既天氣forecast, 我忘記左save起佢呀 :-| 有冇邊位save左既, 可否再post多之呀
[img align=left]http://www.fx-word.com/img1/20070115/1168850504I.gif[/img]


大宅

積分: 4459


1966#
發表於 06-6-27 14:24 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

Dear Candy925,

I wonder if you can send me your schedule.
I want to learn from you how to draft my schedule.

My email is [email protected]

Thanks!


男爵府

積分: 7257


1967#
發表於 06-6-27 14:40 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

ChristyBBmama
地區分得好細, 唔錯. 但無即時tv.
http://weather.yahoo.co.jp/weather/jp/1a/1200/1461.html

以下有即時tv看, 但地區分得唔細
http://www.stv.ne.jp/webcam/list/index.html


男爵府

積分: 7257


1968#
發表於 06-6-27 15:05 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

急呀! 帶電芯及pda去日本charge電, 唔知應用什麼插so?
3腳or2腳, 圓腳or偏腳~


別墅

積分: 629


1969#
發表於 06-6-27 15:19 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

vkzone,

老公話係 2腳, 偏插呀!

祝您們一家旅途愉快!


大宅

積分: 4455


1970#
發表於 06-6-27 15:26 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

ym403 寫道:
Dear Candy925,

I wonder if you can send me your schedule.
I want to learn from you how to draft my schedule.

My email is [email protected]

Thanks!


Just sent!


男爵府

積分: 7420


1971#
發表於 06-6-27 15:27 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

vkzone

Thanks a lot. Have a nice trip!!!

記住返香港, 快些上bk報料喎


vkzone 寫道:
ChristyBBmama
地區分得好細, 唔錯. 但無即時tv.
http://weather.yahoo.co.jp/weather/jp/1a/1200/1461.html

以下有即時tv看, 但地區分得唔細
http://www.stv.ne.jp/webcam/list/index.html
[img align=left]http://www.fx-word.com/img1/20070115/1168850504I.gif[/img]


別墅

積分: 629


1972#
發表於 06-6-27 15:45 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

Candy,

對唔住, 寫錯左email address 應該是:

[email protected]

麻煩晒
Candy925 寫道:
大家太客氣喇.

Rachaelmum / Pearllpop
Just sent. Pls check!


男爵府

積分: 7257


1973#
發表於 06-6-27 16:38 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

想問問如jr坐自由席, 是否即時購票就ok, 不用像指定席咁要早d買呢?


大宅

積分: 4455


1974#
發表於 06-6-27 17:05 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

啱啱喺第2個site發覺有人月初去完北海道, share咗d相, 影得好好呀. 有興趣睇吓啦.

Photo


大宅

積分: 1453


1975#
發表於 06-6-27 17:21 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

vkzone,

妳有無帶定長袖衫呀?

[COPY FROM TRAVELPOOH FORUM]
我剛從北海道回來幾天,留的一星期有一半日子是下雨的,是整天的下雨,你要有心理準備。有陽光的日子氣溫會有23度,但是陰天和下雨氣溫只有十多度,在富良野的夜晚只有10度,屋主給我們開暖氣呢!


男爵府

積分: 5769


1976#
發表於 06-6-27 17:45 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

長袖衫要帶呀...就算七月都有時會涼涼地架...
我的大寶貝喜悅晴朗  我的小寶貝光明喜樂
我的編織作品溫暖牌  


男爵府

積分: 7257


1977#
發表於 06-6-27 18:57 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

hay03,
有呀, 多謝關心!
我帶了
仔仔: 風褸和短袖及長袖t-shirt
自己: 短袖及長袖t-shirt, 1件長袖cotton外衣
老公: 風褸和短袖及1件長袖shirt


大宅

積分: 1453


1978#
發表於 06-6-27 20:08 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

一切準備好啦, 旅遊愉快!

vkzone 寫道:
hay03,
有呀, 多謝關心!
我帶了
仔仔: 風褸和短袖及長袖t-shirt
自己: 短袖及長袖t-shirt, 1件長袖cotton外衣
老公: 風褸和短袖及1件長袖shirt


男爵府

積分: 9822

好媽媽勳章


1979#
發表於 06-6-27 20:21 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

candy925,
我都想睇下妳個行程呀~~
our e-mail: [email protected]
Thanks~~

hay,
點知妳又真係book 到架車咁平既?? ?-( ?-( ?-(
不過我睇過o係富良野 book 車係平過係 札幌 pick up, 真怪 ?-( ?-( ?-(


大宅

積分: 1301


1980#
發表於 06-6-27 20:54 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

candy925,
Can I have your itinerary?
e-mail:[email protected]
Thanks~~


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo