立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
水晶宮
積分: 51182
TszHin媽咪 寫道: 係啦.....其實叫daddy教佢都得啦! 我要走啦....88! 中秋節快樂! [quote] HIN_bb 寫道: 學乒乓球咁貴既? [quote] TszHin媽咪 寫道: $400/4堂, 約10人一班. 不過教練同我講話睇多幾堂, 如果覺得小班適合d既, 佢會建議hugo去佢centre上小班, 4~5人不過要 $700/4堂! 如果係咁我唔比hugo學lu~[quote] HIN_bb 寫道: 乒乓球幾錢幾多堂呀? [quote]
homacarol 寫道: 剛同老細開完會, 佢比左一大疊野我打...話打完可以放o係佢台面, 跟住可以走... 我想話, 打完起碼要6:00呀
TszHin媽咪 寫道: 你見唔見我昨晚既post呀?? 祝大家中秋節快樂!
男爵府
積分: 5403
TszHin媽咪 寫道:
HIN_bb 寫道: 祝大家中秋節快樂! [quote] TszHin媽咪 寫道: 你見唔見我昨晚既post呀?? 祝大家中秋節快樂!
homacarol 寫道: Hin_bb, "佢話你做完放o係我台面, 拿拿聲走la"
homacarol 寫道: 中秋節快樂. 我慢慢做了, bye bye [quote] HIN_bb 寫道: 祝大家中秋節快樂! [quote] TszHin媽咪 寫道: 你見唔見我昨晚既post呀?? 祝大家中秋節快樂!
珍珠宮
積分: 35220
homacarol 寫道: 係咪呢個呀TszHin媽 ? [quote] TszHin媽咪 寫道:
子爵府
積分: 13469
伯爵府
積分: 18481
homacarol 寫道: 中秋節快樂 !! ))))))) [quote] TszHin媽咪 寫道:
TszHin媽咪 寫道: hinma, 唔係麻.....乜仲未傾番計
TszHin媽咪 寫道: 過節都唔比人走 [quote] homacarol 寫道: 剛同老細開完會, 佢比左一大疊野我打...話打完可以放o係佢台面, 跟住可以走... 我想話, 打完起碼要6:00呀
HinMa 寫道: 各位, 補祝大家中秋節快樂,但係直至現在我已經超過27小時無同亞邊個邊個講野,大人唔講咪唔講law,影響到小朋友唔係咁好架麻,小女人重識諗過個大男人,真係 .
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy