心聲留言

跳至

首頁

尾頁
   0


公爵府

積分: 28961


1961#
發表於 06-6-29 23:24 |只看該作者

Re: <些粉第32分店>

筆兒...............

小路 寫道:
我都剪唔到啦!一早佢地又未起身!我返到公輸你地都開左啦!
[quote]
好B 寫道:
聽朝至開我可能剪唔到綵架喎! :-(
[/quote]


琥珀宮

積分: 161936

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


1962#
發表於 06-6-29 23:24 |只看該作者

Re: <些粉第32分店>

我地住己開呀?
好B 寫道:
筆兒~~~

[quote]
小路 寫道:
我都剪唔到啦!一早佢地又未起身!我返到公輸你地都開左啦!
[quote]
好B 寫道:
聽朝至開我可能剪唔到綵架喎! :-(
[/quote][/quote]


公爵府

積分: 28961


1963#
發表於 06-6-29 23:25 |只看該作者

Re: <些粉第32分店>



小路 寫道:
我地住己開呀?


琥珀宮

積分: 161936

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


1964#
發表於 06-6-29 23:26 |只看該作者

Re: <些粉第32分店>

13婆....你蠱惑啦!!
嘿嘿.....
好B 寫道:


琥珀宮

積分: 161936

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


1965#
發表於 06-6-29 23:26 |只看該作者

Re: <些粉第32分店>

我都好耐未恕過第一啦!!


公爵府

積分: 28961


1966#
發表於 06-6-29 23:27 |只看該作者

Re: <些粉第32分店>

筆兒......lulu婆你開, 我剪綵啦!

小路 寫道:
13婆....你蠱惑啦!!
嘿嘿.....


琥珀宮

積分: 161936

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


1967#
發表於 06-6-29 23:28 |只看該作者

Re: <些粉第32分店>

但我牡枕鼻喎! :lol: :lol:
好B 寫道:
筆兒......lulu婆你開, 我剪綵啦!

[quote]
小路 寫道:
13婆....你蠱惑啦!!
嘿嘿.....
[/quote]


琥珀宮

積分: 161936

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


1968#
發表於 06-6-29 23:28 |只看該作者

Re: <些粉第32分店>

我地再傾下計先啦!而家仲早


公爵府

積分: 28961


1969#
發表於 06-6-29 23:29 |只看該作者

Re: <些粉第32分店>

你今晚都好俾面喎! 實一典幾你都話早!

小路 寫道:
我地再傾下計先啦!而家仲早


琥珀宮

積分: 161936

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


1970#
發表於 06-6-29 23:30 |只看該作者

Re: <些粉第32分店>

唔係殊鏡早,係D回應仲早!!扇啦!返埋聽日都放假咯!皮多你一陣啦!
好B 寫道:
你今晚都好俾面喎! 實一典幾你都話早!


公爵府

積分: 28961


1971#
發表於 06-6-29 23:30 |只看該作者

Re: <些粉第32分店>

我搵D令令裝修過你吖!

小路 寫道:
但我牡枕鼻喎! :lol: :lol: [quote]
好B 寫道:
筆兒......lulu婆你開, 我剪綵啦!


琥珀宮

積分: 161936

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


1972#
發表於 06-6-29 23:31 |只看該作者

Re: <些粉第32分店>

咁......點係呀!!你雷啦!
好B 寫道:
我搵D令令裝修過你吖!


公爵府

積分: 28961


1973#
發表於 06-6-29 23:31 |只看該作者

Re: <些粉第32分店>

好簡楝! :-(

小路 寫道:
唔係殊鏡早,係D回應仲早!!扇啦!返埋聽日都放假咯!皮多你一陣啦!


琥珀宮

積分: 161936

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


1974#
發表於 06-6-29 23:33 |只看該作者

Re: <些粉第32分店>

傻婆!!
好B 寫道:
好簡楝! :-(


公爵府

積分: 28961


1975#
發表於 06-6-29 23:33 |只看該作者

Re: <些粉第32分店>

唔好! 你雷啦! 我搵緊D令令裝修過你用!

小路 寫道:
咁......點係呀!!你雷啦!


琥珀宮

積分: 161936

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


1976#
發表於 06-6-29 23:33 |只看該作者

Re: <些粉第32分店>

而家仲有28個回應!


琥珀宮

積分: 161936

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


1977#
發表於 06-6-29 23:33 |只看該作者

Re: <些粉第32分店>

今日吉豬島第一日減價!但唔多人!好好行呀!我好怕星期六去!多人到唔爽行!


琥珀宮

積分: 161936

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


1978#
發表於 06-6-29 23:34 |只看該作者

Re: <些粉第32分店>

好呀!!咁恭勁不易從麵啦!
好B 寫道:
唔好! 你雷啦! 我搵緊D令令裝修過你用!

[quote]
小路 寫道:
咁......點係呀!!你雷啦!
[/quote]


公爵府

積分: 28961


1979#
發表於 06-6-29 23:35 |只看該作者

Re: <些粉第32分店>

http://fanny.fujinets.com/welcome73.gif

大熱天時, 呢個好唔好呀! 簡單D吖!


琥珀宮

積分: 161936

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


1980#
發表於 06-6-29 23:35 |只看該作者

Re: <些粉第32分店>

今日全日做野都好忙呀!行到我好"之力"!!希望聽日會好D啦!但假期先多數都忙! :-( :-(

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo