嬰兒用品

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1964


1#
發表於 14-3-26 18:03 |只看該作者
有冇jm用過Oilatum愛麗她既產品??好用嗎?


大宅

積分: 1964


2#
發表於 14-3-26 18:04 |只看該作者

有冇jm用過Oilatum愛麗她既產品??

有冇jm用過Oilatum愛麗她既產品??好用嗎?


大宅

積分: 1110


3#
發表於 14-3-26 18:18 |只看該作者

回覆:有冇jm用過Oilatum愛麗她既產品??

淋浴露好用,尤其BB皮膚容易紅。




公爵府

積分: 25484

認識瑞士牛牛第二回 好媽媽勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


4#
發表於 14-3-26 23:22 |只看該作者
我仔有濕疹,我用浴油幫佢浸浴,幾好
搽過CREAM好普通冇乜特別
之前試用過低敏沐浴露,自己都有濕疹覺得OK
早幾日趁佢做緊特價買左2支,大人同BB都用得

佢浴油同沐浴露做緊$149試用價,做到聽日(27/3)


男爵府

積分: 6101


5#
發表於 14-3-27 07:37 |只看該作者

引用:我仔有濕疹,我用浴油幫佢浸浴,幾好搽過CR

原帖由 sheung1126 於 14-03-26 發表
我仔有濕疹,我用浴油幫佢浸浴,幾好
搽過CREAM好普通冇乜特別
之前試用過低敏沐浴露,自己都有濕疹覺得OK
咁請問如果BB臉同後頸紅好似有濕疹咁,我應該買普通嗰隻淋浴油定低敏嗰隻淋浴油好呢?




公爵府

積分: 25484

認識瑞士牛牛第二回 好媽媽勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


6#
發表於 14-3-27 12:33 |只看該作者
yee123480 發表於 14-3-27 07:37
咁請問如果BB臉同後頸紅好似有濕疹咁,我應該買普通嗰隻淋浴油定低敏嗰隻淋浴油好呢?



...
浴油有兩種,我用潔膚嗰隻
沖涼時可以幫佢抹埋面,後頸如果浸唔到用海棉抹都得
沐浴露嗰隻我自己用過,但我試過俾個仔用
諗住黎緊夏天唔浸浴油淨用沐浴露,但唔知效果點

如果紅得勁你可以試左浴油先


男爵府

積分: 6101


7#
發表於 14-3-27 14:59 |只看該作者

引用:Quote:yee123480+發表於+14-3-27+07:37+咁

原帖由 sheung1126 於 14-03-27 發表
浴油有兩種,我用潔膚嗰隻
沖涼時可以幫佢抹埋面,後頸如果浸唔到用海棉抹都得
沐浴露嗰隻我自己用過,但我 ...
好呀唔該唒妳




男爵府

積分: 9474


8#
發表於 14-3-27 15:26 |只看該作者

回覆:有冇jm用過Oilatum愛麗她既產品

Using!very good


大宅

積分: 4348

2018復活節勳章 畀面勳章


9#
發表於 14-3-27 16:43 |只看該作者

回覆:yee123480 的帖子

有相?


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo