首曲個名叫「ずっと一緒さ」(譯: 一直在一起) ,山下達郎唱架~我都好鐘意!
http://tw.youtube.com/watch?v=aTLQKai29gw
原文章由 lemontree 於 08-3-26 18:16 發表 
咁麻煩你快d睇啦.另外, 有無人有呢隻主題曲呀, 好好聽呀.
一星期一隻, 真係到侯唔到肺, 辛辛苦苦睇完結局, 又好失落, 好其代下出, 有木村呀.
[ 本文章最後由 是是但但 於 08-3-30 22:01 編輯 ]
Childhood is journey, not a race.