興趣嗜好

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2635


1#
發表於 15-8-14 14:55 |只看該作者
未換電腦前,電腦,3部手機一齊用都冇問題,換咗部聯想ThinkPad後,一旦開電腦,無啦啦WiFi會連唔到,唔開電腦冇事,試過從新set過TP-LINK, 可以用到,用一陣後又無啦啦斷左,連手機iPad都連唔到,有人知點解嗎?thanks!


大宅

積分: 2635


2#
發表於 15-8-14 15:16 |只看該作者

回覆:ckcchy 的帖子

補充,熄左電腦唔再開,熄左router重開,手機,iPad又可以連到Wi-Fi,只要唔開電腦就冇問題,一開電腦就會所有電腦手機iPad都連唔到,唔通係電腦問題?




洋房

積分: 86


3#
發表於 15-8-17 17:56 |只看該作者
真是奇怪


複式洋房

積分: 146


4#
發表於 15-8-17 18:19 |只看該作者
請問樓主開電腦之後有無同時用電腦做大容量下載,例如BT

同埋想知道樓主用緊TP-LINK 邊個MODEL o既ROUTER?


大宅

積分: 2635


5#
發表於 15-8-17 19:09 |只看該作者

引用:請問樓主開電腦之後有無同時用電腦做大容量

原帖由 lamjack 於 15-08-17 發表
請問樓主開電腦之後有無同時用電腦做大容量下載,例如BT

同埋想知道樓主用緊TP-LINK 邊個MODEL o既ROUTER? ...
冇下載,齋瀏覽網頁,router係 TP-LINK Wireless N Router WR841N, 我覺得唔咪router問題,因為之前部notebook都冇問題


大宅

積分: 2635


6#
發表於 15-8-17 19:23 |只看該作者

回覆:ckcchy 的帖子

今日開咗電腦用唔够5分鐘就斷線,一開電腦係連到WiFi, 5分鐘後斷線,跟著手機都斷線,然後熄電腦,重啟router, 手機可用WiFi
我試過電腦用線上網係冇問題嘅
1439810141536.jpg


複式洋房

積分: 146


7#
發表於 15-8-18 04:20 |只看該作者
樓主入返去router 個地址.....記得無錯好似係192.168.0.1....
然後係呢到將只router 回復原廠設定試下先


別墅

積分: 704


8#
發表於 15-8-18 09:00 |只看該作者

回覆:WiFi連唔到

連唔到,斷線之後,係咪連ssid 都唔見埋?之後唔好熄電腦,reboot router 係咪又用一陣ssid 又消失?


大宅

積分: 2635


9#
發表於 15-8-18 09:43 |只看該作者

回覆:ming1340 的帖子

SSID即係我WiFi名?一直都見到,就係連唔到,今日插線可以上到網,但係入唔到192.168.0.1 或者192.168.1.1


大宅

積分: 2635


10#
發表於 15-8-18 10:03 |只看該作者

引用:SSID即係我WiFi名?一直都見到,就係連唔到

原帖由 ckcchy 於 15-08-18 發表
SSID即係我WiFi名?一直都見到,就係連唔到,今日插線可以上到網,但係入唔到192.168.0.1 或者192.168.1.1
...
唔知又邊度hi錯
1439863403727.jpg


珍珠宮

積分: 33016

開心吸收勳章 BK Milk勳章


11#
發表於 15-8-18 12:02 |只看該作者
回覆 ckcchy 的帖子

router IP 係呢到搵....

網絡和共用中心...._>連線->詳細資料

有懷疑 撞IP...或古怪....要搵識電腦既人幫你入屋睇下先清楚.


阿仔...你心裡團火仍在嗎?....


別墅

積分: 704


12#
發表於 15-8-18 20:09 |只看該作者

回覆:WiFi連唔到

唔介意可以安軟remote 睇都得喎


大宅

積分: 2635


13#
發表於 15-8-18 20:14 |只看該作者

引用:唔介意可以安軟remote 睇都得喎

原帖由 ming1340 於 15-08-18 發表
唔介意可以安軟remote 睇都得喎
唔擔心安全問題?


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo