跳至

首頁

尾頁

複式洋房

積分: 221

1#
發表於 04-7-3 17:57 |只看該作者

外傭用手提電話?請給意見!謝!

My relative's former helpler always used her mobile phone on the street (shopping) and also at home!
So, my relative prohibits her present helper to use mobile phone.

However, the helper wants to use mobile phone to send message to her home (cheaper than IDD) and she agrees to let her mum to keep her mobile phone on working days and just uses it on holidays. What's your opinion?

複式洋房

積分: 150

2#
發表於 04-7-4 22:12 |只看該作者

Re: 外傭用手提電話?請給意見!謝!

It's reasonable. Just return it to her on Sunday morning. That's the fact that the cost for sending SMS is cheaper than IDD's. It's popular in Philippines.

複式洋房

積分: 447

3#
發表於 04-7-5 01:16 |只看該作者

kittychow 寫道:
It's reasonable. Just return it to her on Sunday morning. That's the fact that the cost for sending SMS is cheaper than IDD's. It's popular in Philippines.

我個衰賓又係咁,我本來好心由得佢用,佢就日頭都成日send,卒之佢完約走左之後,收到兩間idd公司追數,佢打左九百幾蚊就走左去,而家收數公司出信俾我地喇,d衰賓真係衰,我覺得咁樣做係cheat左人地公司,一走了之.

d工人個個都係咁冇良心.
林月如

大宅

積分: 1135

4#
發表於 04-7-5 11:59 |只看該作者

我之前個印印走后, 即不停有欠款 (mobile phone) 共和$10,000多, 新請本已說明唔可以出電話, 點之自己出o左, 呢家唯有工作時間叫佢將電話放係廳, 我o地出街要佢take care baby 時將電話沒收, 凡返屋企后先比返佢. 總之有電話就多事...

別墅

積分: 864

5#
發表於 04-7-5 14:34 |只看該作者

If i were you, i would keep her mobile phone and return it to her during her day off. So absolutely no calls when they are working and watching bb

別墅

積分: 759

6#
發表於 04-7-5 17:54 |只看該作者

我想問下如果個工人用我地的地址作為登記, 但登記人是她, 咁如果佢唔交電話費, 走左數. 電話公司係咪可以追僱佢架?

大宅

積分: 1135

7#
發表於 04-7-6 10:33 |只看該作者

如果登記人唔係你, 工人走o左, 你應唔使負責任, 但佢地會不停有電話, 信件, even 有人會上門追數, 所以你雖然唔使負責任, 但會好煩, 我之前印印就係o甘走o左, 仲要係屋企偷野, 小心
該用戶已被刪除

8#
發表於 04-7-6 11:17 |只看該作者

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

大宅

積分: 1141

9#
發表於 04-7-6 11:24 |只看該作者

keep住工人電話都係冇用既,我之前個工人,我keep一個,佢再出多個.死未.

子爵府

積分: 10596

10#
發表於 04-7-6 11:56 |只看該作者

我之前都同我工人講明, 如果佢要出電話, 只可以係放假時用, 其餘時間都係我keep. 而為免佢拖欠電話費, 如果佢要用我地址登記, 我就會每月check佢啲賬單. 如果唔想就買儲值咭或諗辦法用其他地址登記.
不過由於係咁, 所以我工人後來偷偷出電話唔話比我聽, 好彩佢大頭蝦留在係廁所唔記得收番埋, 所以比我發現咗. 後來係地鐵仲比人扒埋!

民房

積分: 6

11#
發表於 04-7-6 12:16 |只看該作者

你可以比佢打番去, 但係要開條件囉, 好似每個月可以打幾多次, 每次可以講幾耐, 如果唔比佢打又好似冇人情咁, 始終佢都係山長水遠過黎打工, 唔係奴隸...

別墅

12#
發表於 04-7-6 12:58 |只看該作者

littlefatfish, your suggestion may be good but as good as for those maids that are good. I guess once you allow them to keep the mobile phone and talk at work, they will be totally out of control because it is their character like other things, say talking in the street, talking in the garden while taking care of kids, so better say no at the start to avoid any further argument. Accept it or quit the job.

伯爵府

積分: 19264

好媽媽勳章

13#
發表於 04-7-6 13:31 |只看該作者

我家印印都出咗手提電話, 佢出完, 返嚟話比我知, 我當然唔高興, 同佢講只可以放假先用得, 做野嗰時唔可以用, 佢當然話 yes, yes, yes. 跟住幾日, 可能我面口唔多好, 佢主動問我係咪唔鍾意佢出電話, 如果係, 佢唔要啦. 咁我心輭, 諗住佢都比咗錢 (大拿拿六百幾銀, 佢真捨得), 咪同佢講, 錢已經比咗, 太太唔想side你d錢, 但你真係唔可以日頭做野時講電話, 佢連聲話yes, yes, yes, 一定唔會.

而家個事實係, 我係cam見到佢日日都講, 我好失望, 呢d人真係對佢好d都唔得.

你和我是天父愛的創造 每個人有最美的夢想 
一路上彼此照亮 扶持擁抱 我們的愛讓世界不一樣
我們愛 因神先愛我們 
雖你我不一樣 我們一路唱 走往祝福的方向
我們愛 因神先愛我們 心再堅強也不要獨自飛翔 
只要微笑 只要原諒 有袮愛的地方就是天堂

複式洋房

積分: 363

14#
發表於 04-7-6 14:52 |只看該作者

我個印印最近問可否俾我手電NUMBER給她印尼的家人, 她說等有急事時, 她家人可SMS 給我而告知她, 你們認為如何?
但, 我懷疑她 "突登" 咁問, 因為昨晚, 我個女指住她櫃筒話: 喂.喂.喂., 你們認為她是否已有手電呢? (因我話唔比她未得我同時而擁有手電, 而我又唔想私自檢查她櫃筒), 咁我又可以點樣問或知道呢?

別墅

15#
發表於 04-7-7 16:44 |只看該作者

kakamum,
I have similar experience before and perhaps I shared with you how i dealt with it. I did not allow my maid to possess mobile phone. However i suspect her possessing mobile phone as my smaller boy pretending making phone calls from time to time when I was home. Also, my maid made the same request as your maid about releasing my no to her family receiving sms. I told her that my mobile phone no cannot be released to her family but (to show concern) asked how she could get her sms if without mobile phone. She lied to me that her friends got mobile phone for this purpose and she could use her friend's if necessary. I told her that it was not so direct and does not address for urgent situation. Then she asked whether she could got a mobile phone herself. I knew what she was getting at but pretend and asked her more questions on how to buy mobile phone. She seemed to get the wrong message that i allowed her to possess mobile phone and admit that indeed she had mobile phone already. I asked to look and after she showed her mobile phone, I said that I would allow her using mobile phone only on day off. For other days, I will keep it but in the event that there are any urgent sms from her family. I will let her know. Of course, for the first few days, nearly every hour the phone rings. I turned off to silent mode and after two weeks or so, no more calls.

I dont know why maids are always like this. They try to get all the advantages but do not work hard.

水晶宮

積分: 67884

開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 畀面勳章 親子王國15週年勳章

16#
發表於 04-7-7 18:12 |只看該作者

我想問... 佢可以自己出手機嗎? 唔係要住址證明咩? 我工人想我同佢出一部, 佢自己比錢, 咁比唔比佢出好呢?

大宅

積分: 2743

17#
發表於 04-7-8 11:04 |只看該作者

我印印又係丫,自己買了部手機,買左無出聲,我見到,才話剛剛買的,早兩日佢同我話想用我地址上台,因平好多,佢現在用是儲值卡打電話好貴,如join plan就平好多,約78元有1100mins,我話考慮

洋房

積分: 642

18#
發表於 04-8-10 15:45 |只看該作者

最近都比我發現工人偷偷地出左手提電話--- 囡囡打電話比我, 我聽到工人講野好大聲, 問番囡囡工人同邊個傾偈, 囡囡答我工人同朋友傾電話!
之前我已經發現佢通常朝早都會煲電話粥了, 同佢講過唔好用咁多時間講電話, 可能係咁, 佢就自己出電話. 佢掛住講電話, 個女冇人同佢玩, 無聊起來就猛打電話比我, 差唔多有一半機會會聽到工人係另一頭 (女話比我知係廚房) 煲粥, 即係個女係冇人睇住既! :-x
我打算今晚搵工人傾傾, 因為唔止呢樣野, 佢真係愈來愈懶--- 呢排話左佢, 佢就做好d, 唔話佢, 又以為我係盲既! 同埋成日講大話 (佢初黎果陣唔係咁離譜架 ?-(), 依家就咩事問親佢就講左大話先--- 佢又唔諗下, 我同我先生都要返工, 屋企得佢同個女, 我個女係冇咁既力或者高度可以做到, 問番佢, 佢先係度胡亂講 d 唔知 mug 出來, 跟住先話 "咁可能係佢做既" :-x
唔講其他野先 (雖然好 "興")
我見有媽咪話可以唔比工人出手提 or Keep 住工人電話, 等放假先比番佢, 但僱主有權咁樣做嗎? (工人未知我知佢出左手提), 如果法律上係冇權既, 僱主可以點做?
Thanks

複式洋房

積分: 297

19#
發表於 04-8-10 16:15 |只看該作者

我個工人一來我樹就話要出手提, 我老公話personal belongings唔可以唔俾嫁bor...又唔係要我地買, 我地俾錢....老公同佢講遲d先, 就算出都唔可以用我地個地址....

咁我問工人你剛到步, 邊有錢買, 佢話佢sister答應借錢俾佢, 我話no way, 唔可以同人借錢... 你出左糧先算啦....

一出糧, 真係立即買左番來...仲俾我睇添.... 佢暫時都仲用緊儲值card....

我地無沒收個電話, 因為我老公話唔係我地既belongings...淨係同工人講工作期間一定唔可以用... 晚上唔disturb到bb情況下可以用下... 佢係樹做好人....

我個工人都算乖, 淨係晚上用下sms, sat/sun傾下電話...咁囉....

我同佢講, 要自己醒目, 互相尊重, 唔係就沒收.... so far, 成年啦, 我覺得我係一個lucky既僱主, 暫時我無發現佢濫用...

我地相敬如賓囉....

洋房

積分: 642

20#
發表於 04-8-10 16:31 |只看該作者

eeyore:
但係妳都話係 personal belongings 囉, 咁又點可以 "沒收" 呢?
我既工人一向都係 mug 都 say YES, 但實際就你有你講、佢有佢做, 除非比我捉到先算果種架 :-x
佢只要唔係太過份, 我一向都由得佢, 自己執頭執尾算數, 好少話佢, 淨係希望佢好好湊我個女, 但係可能我真係唔好彩, 佢係唔會感覺到我既寬容, 只會因為我成日同佢執手尾而愈來愈懶啊 :-x :-x :-x

首頁

尾頁

跳至