嬰兒食譜

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 6387


1#
發表於 04-7-28 17:49 |只看該作者

自製yoghurt

有冇媽咪知如何自製乳酪,唔係用乳酪機做,係用乳酪加奶自發,我本來有份recipe,但而家想做唔見左.
thanks!

dayday


大宅

積分: 1283


2#
發表於 04-7-28 18:41 |只看該作者

Re: 自製yoghurt


自製乳酪.
1.用1公升牛奶, 要全脂, 煲/叮 熱(不要滾),加糖2湯匙 拌
勻(可因口味而放,要 酸d可完 全 唔 加) 熄火
2.放入一個有蓋容器(最好係瓷器,玻璃)
3.放涼後(室溫) , 放一至兩湯匙純 味yoghurt(不要有味
, 如果想製成品 傑d就比多d,基本上一匙 已 足夠),
攪 至yoghurt全溶解後, 蓋好放置一個晚上(10hrs)
便可.(不用放入雪櫃內, 普通室溫便可,不要有太陽晒到.)
食時可加入各種生果.....
大個仔啦~~~


大宅

積分: 1574


3#
發表於 04-7-29 12:15 |只看該作者

Re: 自製yoghurt

when bb can it
~-~-~-~-~-~wingwingchu


洋房

積分: 187


4#
發表於 04-7-29 18:38 |只看該作者

Re: 自製yoghurt

wingwingchu 寫道:
when bb can it


我個仔5個月大果陣已經開始食 ~

http://www.babyhome.com.tw/bb/23113


大宅

積分: 1259


5#
發表於 04-7-29 20:11 |只看該作者

Re: 自製yoghurt

I try this receipt long time ago,
i like add some strawberry jams inside, taste good!
and it is very easy to make.


男爵府

積分: 9068


6#
發表於 04-7-30 10:37 |只看該作者

Re: 自製yoghurt

mug d牛奶放係室溫咁奈唔會變壞or 有細菌咩?
蓋好放置一個晚上(10hrs)便可.(不用放入雪櫃內, 普通室溫便可,不要有太陽晒到.)
我家有BB豬小豬肉,豬爸爸大豬肉和靚靚豬媽媽  :cheeze:  :cheeze:  :cheeze:


大宅

積分: 3373


7#
發表於 04-7-30 11:54 |只看該作者

Re: 自製yoghurt

NICK 媽

請問yoghurt粉在束那裡買?
thanks
[url=Lilypie Expecting a baby Ticker]Lilypie.com[/url]


男爵府

積分: 6387


8#
發表於 04-7-30 12:26 |只看該作者

Re: 自製yoghurt

NICK媽,
thanks so much,我記得是這個recipe了,做好可放幾天?(雪櫃),是否之後再可用1匙乳酪再做.
dayday


大宅

積分: 1283


9#
發表於 04-7-30 14:09 |只看該作者

Re: 自製yoghurt

放冰格可放一星期(食時放回下格待溶解)
放下格2-3天.
自製乳酪係可以再做.
大個仔啦~~~


大宅

積分: 1283


10#
發表於 04-7-30 14:13 |只看該作者

Re: 自製yoghurt

CY-mother
唔係用乳酪機做架,所以唔使用乳酪粉.
大個仔啦~~~


大宅

積分: 3373


11#
發表於 04-7-30 14:25 |只看該作者

Re: 自製yoghurt

NICK

對唔住呀, 我唔係好明白, 你說要"放一至兩湯匙純 味yoghurt", 咁係咪即係要買一杯純味乳酪加入milk到呀?
[url=Lilypie Expecting a baby Ticker]Lilypie.com[/url]


大宅

積分: 1283


12#
發表於 04-7-30 17:50 |只看該作者

Re: 自製yoghurt

CY-mother
係呀,乳酪加鮮奶.
大個仔啦~~~


大宅

積分: 3373


13#
發表於 04-7-30 18:09 |只看該作者

Re: 自製yoghurt

THANKS

嘩, 咁正, 一湯匙yoghurt加入milk 就可以變更多yoghurt!!! 我一定要試下..
[url=Lilypie Expecting a baby Ticker]Lilypie.com[/url]


別墅

積分: 679


14#
發表於 04-7-31 15:46 |只看該作者

Re: 自製yoghurt

Nick媽,
是用鮮奶嗎? bb不是不可以飲鮮奶嗎?
用他飲開的奶(奶粉)可以嗎??


大宅

積分: 1283


15#
發表於 04-7-31 17:08 |只看該作者

Re: 自製yoghurt

係用鮮奶.
我冇比BB食yoghurt,大D先.
奶粉應該唔得.
大個仔啦~~~


大宅

積分: 3373


16#
發表於 04-8-2 13:19 |只看該作者

Re: 自製yoghurt

Nick 媽

我用一盒鮮奶加NESTLE (daily farm) 的純咪yoghurt 二至三匙, 但最終不成功, 效果是如鮮奶一樣水汪汪的, 請問是否不是用上述的yoghurt 去做呢? 其實是終成果是怎樣的?
[url=Lilypie Expecting a baby Ticker]Lilypie.com[/url]


大宅

積分: 1283


17#
發表於 04-8-2 13:41 |只看該作者

Re: 自製yoghurt

我個女上次日頭整,到夜晚都係未杰,再放到第二朝就杰,
佢話好味.
加完糖一定要放涼晒,至可加yoghurt攪.
我都係跟人學架咋,但好多人都成功,我個女就整過一次,都叫成功,但發酵左都成廿個鐘至成功,加左水果真係好好味.
大個仔啦~~~


大宅

積分: 3373


18#
發表於 04-8-2 14:38 |只看該作者

Re: 自製yoghurt

nick 媽

唔該你, 我會再試下. 你會買邊隻yoghurt 加上去ga? 另外想問下發酵這廿個鐘需要放入雪櫃嗎?

thanks again
[url=Lilypie Expecting a baby Ticker]Lilypie.com[/url]


大宅

積分: 1283


19#
發表於 04-8-2 18:58 |只看該作者

Re: 自製yoghurt

我用安怡(綠色).
放陰涼地方,唔好比太陽晒.
杰左之後至放雪櫃.(冰格存耐d,食時放下格至溶就食得)
波'利'或瓷器有蓋,用黎發酵.
入雪櫃就用咩杯雪都得
大個仔啦~~~

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo