在職全職

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 2716


1#
發表於 08-10-29 12:02 |只看該作者
每星期揍2日(平日)8:00am~6:00pm
揍2個小朋友 1個5歲(K3讀上午校) 1個3月大BB

應該比幾多錢人揍?
請比意見


大宅

積分: 1677


2#
發表於 08-10-29 12:54 |只看該作者
我媽媽幾年前幫人揍收HK$3000,仲唔包奶粉&尿片&睇醫生!
不過已經係幾年前!

你可以參考下啦!


水晶宮

積分: 65679

HiPP勳章(2) HiPP勳章(1) 2018復活節勳章 育兒性格勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


3#
發表於 08-10-29 16:37 |只看該作者
原文章由 kellybb 於 08-10-29 12:02 發表
每星期揍2日(平日)8:00am~6:00pm
揍2個小朋友 1個5歲(K3讀上午校) 1個3月大BB

應該比幾多錢人揍?
請比意見


如果每星期只湊兩日,估計$3000個月啦!
事關要湊兩個小朋友,大o個個要包埋飯,
我當$200日,兩個都要$400,一個禮拜米$800,
咁一個月$3200,但你大o個個湊小一個上晝,
咁可以傾到$2800-$3000啦!
你係邊區?


大宅

積分: 4771

好媽媽勳章 醒目開學勳章


4#
發表於 08-10-29 17:03 |只看該作者

回覆 #3 babyhowie 的文章

Hello babyhowie (湊仔媽),

你好, 想請問一吓, 因我本身有工人, 但想炒她. 但現在没有新工人. 因此, 如果小朋友3.5歲, 只需12:00p.m. ~ 7:00p.m.

請問知否價錢多少, 謝 !

Ivy.cheung

http://b4.lilypie.com/G4Wjp8.png


水晶宮

積分: 65679

HiPP勳章(2) HiPP勳章(1) 2018復活節勳章 育兒性格勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


5#
發表於 08-10-29 17:15 |只看該作者
原文章由 Ivy.cheung 於 08-10-29 17:03 發表
Hello babyhowie (湊仔媽),

你好, 想請問一吓, 因我本身有工人, 但想炒她. 但現在没有新工人. 因此, 如果小朋友3.5歲, 只需12:00p.m. ~ 7:00p.m.

請問知否價錢多少, 謝 !

Ivy.cheung ...


你預$3000-$3500到啦!
你又係邊區?


大宅

積分: 4771

好媽媽勳章 醒目開學勳章


6#
發表於 08-10-30 09:40 |只看該作者
Hello babyhowie (湊仔媽),

我住尖沙咀, 基本上時間如下 :
1) 小朋友12時放學, 坐校車約12時45分落車. 之後約行5分鐘時間回家.
2) 回家後, 要吃午飯. 約2時30分左右睡午覺. 再約4時30分左右起身.
3) 晚上約6時30分吃晚飯.
因此, 保母要負責cook午餐1人份量及晚餐3人份量, 不需買餸.

但想問bb午睡時, 是否會做清潔 ?
http://b4.lilypie.com/G4Wjp8.png


侯爵府

積分: 20024


7#
發表於 08-10-30 13:29 |只看該作者
I also waiting new maid until Dec
yesterday I hire a part time
Monday - Friday 2:00 pm to 8:00 pm
HKD4,000.00
I live in Yuen Long


原文章由 Ivy.cheung 於 08-10-29 17:03 發表
Hello babyhowie (湊仔媽),

你好, 想請問一吓, 因我本身有工人, 但想炒她. 但現在没有新工人. 因此, 如果小朋友3.5歲, 只需12:00p.m. ~ 7:00p.m.

請問知否價錢多少, 謝 !

Ivy.cheung ...


水晶宮

積分: 65679

HiPP勳章(2) HiPP勳章(1) 2018復活節勳章 育兒性格勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


8#
發表於 08-10-31 17:48 |只看該作者
原文章由 Ivy.cheung 於 08-10-30 09:40 發表
Hello babyhowie (湊仔媽),

我住尖沙咀, 基本上時間如下 :
1) 小朋友12時放學, 坐校車約12時45分落車. 之後約行5分鐘時間回家.
2) 回家後, 要吃午飯. 約2時30分左右睡午覺. 再約4時30分左右起身.
3) 晚上約6時30分 ...


如果上門就唔同計法喇!
我之前湊開o個個妹妹(係我屋企湊),
佢父母想搵人買兼煮埋晚飯,
唔洗做家務,同你情況差唔多,
經工聯會搵左個本地家務助理,$5000/月
小朋友訓晏覺個陣,個家務助理就準備晚餐囉!


別墅

積分: 544


9#
發表於 08-10-31 23:09 |只看該作者
我想問問,我住係屯門,仔仔就黎3個月, 唔知請ee湊要幾多錢呢?請問有無好介紹呀???


水晶宮

積分: 65679

HiPP勳章(2) HiPP勳章(1) 2018復活節勳章 育兒性格勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


10#
發表於 08-11-1 09:40 |只看該作者
原文章由 家朗媽媽 於 08-10-31 23:09 發表
我想問問,我住係屯門,仔仔就黎3個月, 唔知請ee湊要幾多錢呢?請問有無好介紹呀???


以我所知,屯門應該會比市區平,
一般湊五日,八個鐘一日,$3500/月左右啦!
你可以去"求職招聘"討論區開個topic搵保母架!


別墅

積分: 752


11#
發表於 08-11-18 14:17 |只看該作者
我想問如湊兩個月大的小孩, 星期一至星期五(10小時), 請問知唔知道大約要幾錢?


禁止訪問

積分: 15092

醒目開學勳章


12#
發表於 08-12-3 13:01 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 57502

我的育兒心得勳章 hashtag影視迷勳章 畀面勳章 叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


13#
發表於 08-12-3 13:32 |只看該作者
我朋友觀塘, 一星期5日, 4000蚊, 唔包奶粉&尿片&睇醫生!

你2日咋MA~我唸可以平D
不如試下貼百佳/登上勞工處~


禁止發言

積分: 441


14#
發表於 08-12-3 13:44 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止發言

積分: 441


15#
發表於 08-12-3 13:47 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


民房

積分: 18


16#
發表於 08-12-5 00:49 |只看該作者

EE 湊BB

我想要一份, 請pm我. 謝謝!

原文章由 EuniceCheung 於 08-12-3 13:44 發表
我之前都係搵EE 湊BB,但因為返晒學所以無湊。

係搵EE 果段時間做左一D資料搜集.

例如:應該比幾$?原來每區既EE係不同價錢.點樣搵EE?要預備什麼比EE?

如果有興趣要份資料,請PM 或留E-mail 比我.

因為我要整理下,需要 ...


複式洋房

積分: 361


17#
發表於 08-12-5 09:36 |只看該作者
Around $4000-$5000- Why don't you hire a domestic helper?


侯爵府

積分: 20092

畀面勳章


18#
發表於 08-12-5 10:47 |只看該作者
EuniceCheung,

please PM me , t.y.


禁止訪問

積分: 15092

醒目開學勳章


19#
發表於 08-12-6 22:20 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3717


20#
發表於 08-12-7 01:46 |只看該作者
Can you also pm the info to me ?
Thanks


原文章由 EuniceCheung 於 08-12-3 13:44 發表
我之前都係搵EE 湊BB,但因為返晒學所以無湊。

係搵EE 果段時間做左一D資料搜集.

例如:應該比幾$?原來每區既EE係不同價錢.點樣搵EE?要預備什麼比EE?

如果有興趣要份資料,請PM 或留E-mail 比我.

因為我要整理下,需要 ...

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo