母乳餵哺

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 352


1#
發表於 17-4-15 22:41 |只看該作者
BB剛滿月,埋身全人奶,成日要食,比佢食又飽到嘔,不停扭計喊,想揾野啜,大家會比奶咀BB嗎?


大宅

積分: 1764


2#
發表於 17-4-15 23:08 |只看該作者
我個陣出世幾日就比左奶嘴了,因為阿仔夜晚成日喊,不過三、四個月已經自行戒左


複式洋房

積分: 352


3#
發表於 17-4-16 00:12 |只看該作者
Anne_Hall 發表於 17-4-15 23:08
我個陣出世幾日就比左奶嘴了,因為阿仔夜晚成日喊,不過三、四個月已經自行戒左
...

對埋身食奶有無影響?


大宅

積分: 1764


4#
發表於 17-4-16 10:22 |只看該作者
我仔應該比較鐵意埋身,唔喜歡奶樽,之後開始少少抗拒奶樽奶嘴,但我返工佢都唯有乖乖飲樽,只係奶嘴就點都唔肯食了


男爵府

積分: 8859

開心吸收勳章


5#
發表於 17-4-17 03:41 |只看該作者

回覆樓主:

唔係你肯比佢食佢就肯食。
我果時買了好多款奶咀比佢都唔要、夜晚要啜住我瞓……人肉奶咀


男爵府

積分: 5733


6#
發表於 17-4-17 08:39 |只看該作者
wahahaic 發表於 17-4-17 03:41
唔係你肯比佢食佢就肯食。
我果時買了好多款奶咀比佢都唔要、夜晚要啜住我瞓……人肉奶咀
...

同意,我2個女餵人奶全埋身都唔啜樽同奶咀


別墅

積分: 829


7#
發表於 17-4-18 02:10 |只看該作者
wahahaic 發表於 17-4-17 03:41
唔係你肯比佢食佢就肯食。
我果時買了好多款奶咀比佢都唔要、夜晚要啜住我瞓……人肉奶咀
...

我都係呀,怕佢根本食唔到咁多奶但要啜住。有無咩辦法解決?


男爵府

積分: 8859

開心吸收勳章


8#
發表於 17-4-18 02:18 |只看該作者
Michelle825 發表於 17-4-18 02:10
我都係呀,怕佢根本食唔到咁多奶但要啜住。有無咩辦法解決?

我當時冇方法解決啜住瞓問題……幸好幾辛苦都已經捱過了……小朋友大咗已自然離乳了!
加油!


大宅

積分: 1939


9#
發表於 17-4-19 01:06 |只看該作者
Elsa_sasa 發表於 17-4-15 22:41
BB剛滿月,埋身全人奶,成日要食,比佢食又飽到嘔,不停扭計喊,想揾野啜,大家會比奶咀BB嗎?
...

我仔出世無耐因為成日喊,所以我好早就俾咗奶咀,不過由細到而家都無試過當我係人肉奶咀,好安慰!


禁止訪問

積分: 16558


10#
發表於 17-4-19 01:22 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo