自由講場

跳至

首頁

尾頁
   1


大宅

積分: 1812


1#
發表於 17-5-2 19:23 |只看該作者
同事話想去speed dating,但我覺得好多都係搵黎搞,佢話試下冇所謂喎。
有冇JM去過邊間好?同埋以家speed dating貴唔貴?


子爵府

積分: 10227


2#
發表於 17-5-2 20:05 |只看該作者
我去過 , $300 左右 , 邊間好我都唔知 , 我只去某兩間 , 唔比較了

個人覺得都係一個識到人既地方 .


大宅

積分: 1812


3#
發表於 17-5-2 20:09 |只看該作者

回覆樓主:

我覺得會好多叔叔


伯爵府

積分: 18976


4#
發表於 17-5-2 20:15 |只看該作者
回覆 Y_____Y 的帖子

聽過好多男既係做妹架!!

點評

wcpcelia    發表於 17-5-3 19:10


珍珠宮

積分: 41943


5#
發表於 17-5-2 20:15 |只看該作者
真人真事,同學會考成績差,讀吳到中六於是去讀ive酒店系,畢業後去做執房,覺得無得升,就轉行去婚介公司幫人配對,跟手配埋自己出去

建議,如樓主同事係怕醜嘅人,一對一果啲會比多對多的speed dating 好


珍珠宮

積分: 42582


6#
發表於 17-5-2 20:36 |只看該作者
做假的
不要去送錢比人


大宅

積分: 1812


7#
發表於 17-5-2 21:48 |只看該作者
Angel_Rose 發表於 17-5-2 20:15
真人真事,同學會考成績差,讀吳到中六於是去讀ive酒店系,畢業後去做執房,覺得無得升,就轉行去婚介公司 ...

本帖最後由 Y_____Y 於 17-5-2 21:49 編輯

佢係度叫其他同事陪佢一齊去,佢應該唔怕醜但想有伴,其實佢三十歲都未夠,我覺得唔駛急到咁,而且我覺得唔work,有幾多個咁好彩


大宅

積分: 1812


8#
發表於 17-5-2 21:49 |只看該作者
芒果米池 發表於 17-5-2 20:36
做假的
不要去送錢比人

我都有咁諗,邊有咁多優質男,有都唔駛speed dating啦


男爵府

積分: 8075


9#
發表於 17-5-2 21:52 |只看該作者
Angel_Rose 發表於 17-5-2 20:15
真人真事,同學會考成績差,讀吳到中六於是去讀ive酒店系,畢業後去做執房,覺得無得升,就轉行去婚介公司 ...

我都想入配對公司,佢點入行?


珍珠宮

積分: 41943


10#
發表於 17-5-2 21:59 |只看該作者
Y_____Y 發表於 17-5-2 21:48
本帖最後由 Y_____Y 於 17-5-2 21:49 編輯

佢係度叫其他同事陪佢一齊去,佢應該唔怕醜但想有伴,其實佢 ...
我會叫佢勇敢啲,吳好怕無伴而放棄機會


珍珠宮

積分: 41943


11#
發表於 17-5-2 22:02 |只看該作者
lyf2409 發表於 17-5-2 21:52
我都想入配對公司,佢點入行?

佢話係招聘廣告見到,誤打誤撞入左行


王國會長

積分: 43590

HiPP勳章(1) 2018復活節勳章 王國教室勳章 畀面勳章 大廚勳章 王國會長 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 最關心BB問題熱投勳章 Xmas吸收勳章 笑得好勳章


12#
發表於 17-5-2 22:04 |只看該作者
我有朋友之前一年試左好幾間SD公司
有一種係一大班人一齊食飯識朋友
但未必你想識個個人會有想留contact俾你
有一種就單對單
會按你要求揾人俾你
呢種命中率會高一點
朋友現時男友係單獨SD所識
吾知可以拖到幾時


禁止訪問

積分: 245


13#
發表於 17-5-2 22:05 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2950


14#
發表於 17-5-2 22:05 |只看該作者
如果生活圈狹窄,我讚成早 d 去 speed dating. 因為係其他人陪襯你,仲有選擇權。


大宅

積分: 1812


15#
發表於 17-5-2 22:33 |只看該作者
Angel_Rose 發表於 17-5-2 21:59
我會叫佢勇敢啲,吳好怕無伴而放棄機會

佢唔係怕呀,不過當有伴,去玩


大宅

積分: 1812


16#
發表於 17-5-2 22:34 |只看該作者
rosey2056 發表於 17-5-2 22:05
如果生活圈狹窄,我讚成早 d 去 speed dating. 因為係其他人陪襯你,仲有選擇權。
...

其實佢生活圈子唔窄,係公司都會主動識男仔,加上都算後生,所以我冇諗過佢會想去speed dating


大宅

積分: 1812


17#
發表於 17-5-2 22:36 |只看該作者
island811 發表於 17-5-2 22:04
我有朋友之前一年試左好幾間SD公司
有一種係一大班人一齊食飯識朋友
但未必你想識個個人會有想留contact俾 ...

硬係覺得有好多係厄人
佢試過邊幾間呀?等我話比同事知,唔駛比錢啲厄人公司


禁止訪問

積分: 2583


18#
發表於 17-5-2 22:36 |只看該作者

回覆樓主:

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1812


19#
發表於 17-5-2 22:38 |只看該作者
Angel_Rose 發表於 17-5-2 22:02
佢話係招聘廣告見到,誤打誤撞入左行

我有朋友早幾個月傾開計,佢話佢朋友一畢業就去左間matching公司做,但老闆就黎移民,佢朋友唔知搵咩工做好。


王國會長

積分: 43590

HiPP勳章(1) 2018復活節勳章 王國教室勳章 畀面勳章 大廚勳章 王國會長 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 最關心BB問題熱投勳章 Xmas吸收勳章 笑得好勳章


20#
發表於 17-5-2 22:44 |只看該作者
Y_____Y 發表於 17-5-2 22:36
硬係覺得有好多係厄人
佢試過邊幾間呀?等我話比同事知,唔駛比錢啲厄人公司
...

我無問我個個朋友呀,佢講時只係講細節我地聽咋

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo