母乳餵哺

跳至

首頁
1

尾頁
   1


複式洋房

積分: 346


1#
發表於 17-6-7 23:09 |只看該作者
BB加固已經每日有4餐
早餐、午餐、下午茶、同晚餐
但唔知1日飲奶應該食幾多餐?
想餵到自然離乳,奶量又開始跌,
唔知應該點做好(emoji)(emoji)(emoji)(emoji)(emoji)(emoji)


伯爵府

積分: 17545


2#
發表於 17-6-8 14:46 |只看該作者
嘩咔咔 發表於 17-6-7 23:09
BB加固已經每日有4餐
早餐、午餐、下午茶、同晚餐
但唔知1日飲奶應該食幾多餐?

其實奶量跌都好正常,咁bb都加固一定食少左奶,身體就自然做少d奶。你埋身還是泵?


複式洋房

積分: 346


3#
發表於 17-6-8 16:40 |只看該作者
大豬既老婆 發表於 17-6-8 14:46
其實奶量跌都好正常,咁bb都加固一定食少左奶,身體就自然做少d奶。你埋身還是泵?
...

我夜晚會埋身,早晚泵

首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo