母乳餵哺

跳至

首頁
1

尾頁
   1


別墅

積分: 736


1#
發表於 17-6-10 15:11 |只看該作者
阿囡下個月就半歲人仔,已經睇住我地食飯時咀郁郁。需未完全轉到身但已黎轉到上半身!坐也坐到,但快無力要扶住。

想準備下黎緊加固的挑戰,究竟邊餐食糊仔好?一日一餐?點樣姿勢餵好?糊仔成份要點?稀度如何?是否要2手準備,第一次加固是否也溫定人奶?萬一佢唔食都馬上有奶。還是餐和餐中間俾佢食少少試下水溫先?


男爵府

積分: 5778

減齡達人勳章 牛年勳章 BK Milk勳章 開心吸收勳章


2#
發表於 17-6-12 09:17 |只看該作者

回覆樓主

我係5個半月時開始俾幾啜咖啡啖糊仔佢試,試完會飲返奶,時間會係第2餐左右,主要睇當時佢夠5夠精神,驚佢攰5肯食


別墅

積分: 736


3#
發表於 17-6-13 12:34 |只看該作者
Spongbabii 發表於 17-6-12 09:17
我係5個半月時開始俾幾啜咖啡啖糊仔佢試,試完會飲返奶,時間會係第2餐左右,主要睇當時佢夠5夠精神,驚佢 ...

咩係咖啡啖糊仔


男爵府

積分: 5778

減齡達人勳章 牛年勳章 BK Milk勳章 開心吸收勳章


4#
發表於 17-6-13 14:52 |只看該作者
sharonsuet 發表於 17-6-13 12:34
咩係咖啡啖糊仔

噢,sorry
咖啡兩個字打多左


別墅

積分: 736


5#
發表於 17-6-13 14:55 |只看該作者
Spongbabii 發表於 17-6-13 14:52
噢,sorry
咖啡兩個字打多左

你開邊款糊仔俾佢?係用奶定水?人奶開得唔得?咁你開幾多安奶既糊仔?


別墅

積分: 514


6#
發表於 17-6-13 14:59 |只看該作者
我BB六個月開始加固
一開始先試試糊仔(1⃣️天一次)
看BB吃的怎樣
BB試完後我都會再補奶


別墅

積分: 736


7#
發表於 17-6-13 15:27 |只看該作者
BrittanyBB 發表於 17-6-13 14:59
我BB六個月開始加固
一開始先試試糊仔(1⃣️天一次)
看BB吃的怎樣

咁個一次開幾多俾佢?一整包粉?


男爵府

積分: 5778

減齡達人勳章 牛年勳章 BK Milk勳章 開心吸收勳章


8#
發表於 17-6-13 16:21 |只看該作者
sharonsuet 發表於 17-6-13 14:55
你開邊款糊仔俾佢?係用奶定水?人奶開得唔得?咁你開幾多安奶既糊仔?
...

我用雀巢米糊,如果你溝奶就5好買奶糊果隻
我用人奶開
因為人奶會稀過用奶粉開
要睇份個罐份量,初頭食幾啖試下先
例如你可以先座熱支奶,倒岩份量落碗到先,用放米糊,攪勻就食得,初頭5好整太傑,佢會5識呑
不過留意,開左既糊仔會愈食愈稀
初頭我都係憑感覺整


別墅

積分: 514


9#
發表於 17-6-13 18:45 |只看該作者
sharonsuet 發表於 17-6-13 15:27
咁個一次開幾多俾佢?一整包粉?

我個女食過美素、雀巢同HiPP
只係食HiPP
我一開始一次開2匙(我們大人飲湯個款匙)
用人奶開
暖左人奶先再落糊仔


別墅

積分: 736


10#
發表於 17-6-13 22:05 |只看該作者
Spongbabii 發表於 17-6-13 16:21
我用雀巢米糊,如果你溝奶就5好買奶糊果隻
我用人奶開
因為人奶會稀過用奶粉開

一開始水啲?吊起匙羹一滴滴好密定好耐先一滴好啲?


男爵府

積分: 5778

減齡達人勳章 牛年勳章 BK Milk勳章 開心吸收勳章


11#
發表於 17-6-13 22:09 |只看該作者
sharonsuet 發表於 17-6-13 22:05
一開始水啲?吊起匙羹一滴滴好密定好耐先一滴好啲?

其實你試左就會知道,我覺得初頭稀d,但5係稀到水甘滴


別墅

積分: 736


12#
發表於 17-6-13 22:18 |只看該作者
Spongbabii 發表於 17-6-13 22:09
其實你試左就會知道,我覺得初頭稀d,但5係稀到水甘滴

哈哈,我過份己人憂天。因為最近太大壓力,退奶,平時一日泵到12到15安。而家得番9安。所以好希望佢加固順順利利


男爵府

積分: 5778

減齡達人勳章 牛年勳章 BK Milk勳章 開心吸收勳章


13#
發表於 17-6-15 07:50 |只看該作者
sharonsuet 發表於 17-6-13 22:18
哈哈,我過份己人憂天。因為最近太大壓力,退奶,平時一日泵到12到15安。而家得番9安。所以好希望佢加固順 ...

食糊仔食得ok的話轉食粥仔甘就會輕鬆好多,起碼5洗追奶先,我果時心態同你完全一樣呀!
加油呀


別墅

積分: 736


14#
發表於 17-6-15 07:55 |只看該作者
Spongbabii 發表於 17-6-15 07:50
食糊仔食得ok的話轉食粥仔甘就會輕鬆好多,起碼5洗追奶先,我果時心態同你完全一樣呀!
加油呀:fun ...

我買左和光堂啲米奶粉?定我都唔知叫乜,總之就糊仔啲粉。好期待下個月2號來臨,因為佢個日就滿6個月啦!

其實啲粥仔係咪一大煲一早做起,每餐要食先不啲加熱少少黎食?定每次都要新鮮煲?點解啲人唔直接買粉用奶開?方便好多好似,唔洗開爐先啦。係咪營養無粥仔咁好?
myimage.jpg


男爵府

積分: 5778

減齡達人勳章 牛年勳章 BK Milk勳章 開心吸收勳章


15#
發表於 17-6-15 08:28 |只看該作者
sharonsuet 發表於 17-6-15 07:55
我買左和光堂啲米奶粉?定我都唔知叫乜,總之就糊仔啲粉。好期待下個月2號來臨,因為佢個日就滿6個月啦!
...

開水果d粥應該都有營養既,不過我諗一定會有多d防腐劑,煲粥點都新鮮d

我係煲夠佢2餐份量既粥仔,煲好即食一餐,跟住果餐用保溫留起


別墅

積分: 736


16#
發表於 17-6-15 08:30 |只看該作者
Spongbabii 發表於 17-6-15 08:28
開水果d粥應該都有營養既,不過我諗一定會有多d防腐劑,煲粥點都新鮮d

我係煲夠佢2餐份量既粥仔,煲好即 ...

咁粥仔係咪用瘦肉黎煲好d?但又煲唔得耐,怕太稠!咁淆唔得耐係咪無乜用?定淆完加番水再加熱先食?媽丫,我好亂丫


男爵府

積分: 5778

減齡達人勳章 牛年勳章 BK Milk勳章 開心吸收勳章


17#
發表於 17-6-15 08:37 |只看該作者
sharonsuet 發表於 17-6-15 08:30
咁粥仔係咪用瘦肉黎煲好d?但又煲唔得耐,怕太稠!咁淆唔得耐係咪無乜用?定淆完加番水再加熱先食?媽丫, ...

用瘦肉,去街市買瘦肉話係俾bb食粥仔
食得粥仔姐係佢呑野能力叻左,到時粥仔可以煲返傑d嫁拉,傑d會飽肚d

我初頭都5係,我係媽咪教嫁咋,而且我平時又要返工,其實我都係放假先會有時間整


別墅

積分: 736


18#
發表於 17-6-15 14:10 |只看該作者
Spongbabii 發表於 17-6-15 08:37
用瘦肉,去街市買瘦肉話係俾bb食粥仔
食得粥仔姐係佢呑野能力叻左,到時粥仔可以煲返傑d嫁拉,傑d會飽肚d
...

咁我邊到做界線決定佢食粥仔好呢?係咪完成到一包個啲糊仔粉就煲粥仔?就咁米就得?我見有啲係菜糊,有啲係生果。但生果應該係當小食!米糊或粥仔係正餐!咁菜糊要幾時俾?


男爵府

積分: 5778

減齡達人勳章 牛年勳章 BK Milk勳章 開心吸收勳章


19#
發表於 17-6-15 19:02 |只看該作者
sharonsuet 發表於 17-6-15 14:10
咁我邊到做界線決定佢食粥仔好呢?係咪完成到一包個啲糊仔粉就煲粥仔?就咁米就得?我見有啲係菜糊,有啲 ...

其實都係睇佢呑5呑到,因為我俾糊仔佢食其實係因為稀d,跟住我係煲粥,d粥會傑d

我見佢試食幾日keep住無問題同埋識呑識張開口同um個匙根我就俾佢食糊仔代一餐奶,因為我5個半月試食糊仔,6個月多d我就開始煲粥佢食

首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo