母乳餵哺

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 7751


1#
發表於 17-7-1 11:19 |只看該作者
本帖最後由 magpik 於 17-7-1 11:31 編輯

尋日抽左膿,食左4日抗生素,硬塊位置仲係好紅好腫,幾時先好番呀
下星仲要覆診

已經日日泵日日吱

心情好低落


大宅

積分: 1465


2#
發表於 17-7-1 23:16 |只看該作者
magpik 發表於 17-7-1 11:19
尋日抽左膿,食左4日抗生素,硬塊位置仲係好紅好腫,幾時先好番呀:laugh ...

我抽膿抽左四次先好,加油


珍珠宮

積分: 49307

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


3#
發表於 17-7-1 23:25 |只看該作者

回覆樓主:

加油


男爵府

積分: 7751


4#
發表於 17-7-2 10:03 |只看該作者
chingman313 發表於 17-7-1 23:16
我抽膿抽左四次先好,加油

下。。咁請問紅腫個部份你有無按佢?因為表面有膿,醫生叫唔好禁。。但勁紅勁腫。。
好灰
我一星期先覆診。咁咪成個月先好得番


男爵府

積分: 9780


5#
發表於 17-7-2 20:56 |只看該作者
magpik 發表於 17-7-1 11:19
尋日抽左膿,食左4日抗生素,硬塊位置仲係好紅好腫,幾時先好番呀:laugh ...

唔識,不過想像到好痛好辛苦
想鼓勵下你!


大宅

積分: 1465


6#
發表於 17-7-4 16:49 |只看該作者
magpik 發表於 17-7-2 10:03
下。。咁請問紅腫個部份你有無按佢?因為表面有膿,醫生叫唔好禁。。但勁紅勁腫。。
好灰
我一星期先覆診 ...

禁都冇用,有膿就要抽

首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo