立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
男爵府
積分: 7751
大宅
積分: 1465
magpik 發表於 17-7-1 11:19 尋日抽左膿,食左4日抗生素,硬塊位置仲係好紅好腫,幾時先好番呀:laugh ...
珍珠宮
積分: 49307
chingman313 發表於 17-7-1 23:16 我抽膿抽左四次先好,加油
積分: 9780
magpik 發表於 17-7-2 10:03 下。。咁請問紅腫個部份你有無按佢?因為表面有膿,醫生叫唔好禁。。但勁紅勁腫。。 好灰 我一星期先覆診 ...
發表回覆 回帖後跳轉到最後一頁
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy