母乳餵哺

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 267


1#
發表於 17-8-3 10:25 |只看該作者
全泵媽,有以下煩不
1)個胸間中會一陣痛(唔係塞),係咪製梗奶?
2)個胸間中又會滲奶,成個bra 濕晒,除用乳墊有否其他方法?
3)現瞓覺未能側睡,壓住個胸唔舒服,你地會唔會咁?
4)泵奶未段泵唔清,要人手清埋,係部機問題定其他原因?
請大家分享下經驗,謝謝


大宅

積分: 1066


2#
發表於 17-8-6 15:37 |只看該作者
goodgoodbaby 發表於 17-8-3 10:25
全泵媽,有以下煩不
1)個胸間中會一陣痛(唔係塞),係咪製梗奶?
2)個胸間中又會滲奶,成個bra 濕晒,除用乳墊 ...

我都有以上問題。。。


別墅

積分: 645


3#
發表於 17-8-6 17:03 |只看該作者

回覆樓主

我全泵時有曬以上煩惱。但埋身後可以側訓了!應該bb食清曬就可以側訓但越來越夜開始多奶又要平訓翻


大宅

積分: 1454


4#
發表於 17-8-7 11:26 |只看該作者

回覆樓主

全泵媽here too

有曬你的煩惱,通常谷奶時乳頭好吉吉痛,乳頭泵到損損地,泵完後乳頭重間中痕痕地,半夜又濕曬,但又吾想帶bra訓好熱,有媽媽教用護墊可當乳墊,平d


每日都係咁來回泵,其實好累,但阿b吾肯埋身冇法


首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo