在職全職

跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 745


1#
發表於 04-11-6 16:00 |只看該作者

星期六都要返全日, 覺唔覺得有自卑感 ?

我 十分之覺


子爵府

積分: 12378


2#
發表於 04-11-6 16:13 |只看該作者

Re: 星期六都要返全日, 覺唔覺得有自卑感 ?

星期六都要返全日, 我唔覺得有自卑感, 剩係覺得好吾開心啫, 做足一星期, 先得一日假, 會好無心機囉.


別墅

積分: 745


3#
發表於 04-11-6 16:36 |只看該作者

Re: 星期六都要返全日, 覺唔覺得有自卑感 ?

唔開心 + 自卑感 同好 TIRED 囉


子爵府

積分: 12378


4#
發表於 04-11-6 18:15 |只看該作者

Re: 星期六都要返全日, 覺唔覺得有自卑感 ?

Telly

你有無考慮搵過份工丫? 我都好憎返足六日既工, 我一定吾做.


大宅

積分: 1758

BK Milk勳章


5#
發表於 04-11-6 23:06 |只看該作者

Re: 星期六都要返全日, 覺唔覺得有自卑感 ?

有時有d工種工時真係要返足六日都無辦法啦
badegg 寫道:
Telly

你有無考慮搵過份工丫? 我都好憎返足六日既工, 我一定吾做.
[img][/img]


別墅

積分: 633


6#
發表於 04-11-7 11:46 |只看該作者

Re: 星期六都要返全日, 覺唔覺得有自卑感 ?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 17820

好媽媽勳章


7#
發表於 04-11-8 01:20 |只看該作者

Re: 星期六都要返全日, 覺唔覺得有自卑感 ?

我之前試過做二份工, 一個星期返足七日工, 唯一既假期就係一年七日既年假同十幾日既勞工假. (有時勞工假係星期六,日就會冇假放) 初時諗住後生勤力D賺多D, 持續左一年有多之後發覺真係好辛苦, 唔單止係身體好疲累, 仲冇時間陪朋友, 屋企人.

而家剛轉左份工, 星期六同日有時都要返(因為係返輪班), 但可以放平日, 返星期六,日可以CAUSAL WEAR又可以睇食野同睇習誌, 仲好過返平日, 我覺得你最大既問題係覺得私人時間唔夠, 如果許可既咪


子爵府

積分: 12378


8#
發表於 04-11-8 06:59 |只看該作者

Re: 星期六都要返全日, 覺唔覺得有自卑感 ?

jennynini


一個星期返足七日工, 你真係鐵打丫.


伯爵府

積分: 18978


9#
發表於 04-11-8 09:46 |只看該作者

Re: 星期六都要返全日, 覺唔覺得有自卑感 ?

唔是自卑,簡直係失落,尤其星期六下午見到d人可放工. :-(


琥珀宮

積分: 150437

畀面勳章 BK Milk勳章


10#
發表於 04-11-8 10:13 |只看該作者

Re: 星期六都要返全日, 覺唔覺得有自卑感 ?

我之前返個份工佢話長短週, 點知原來係每星期六下午為長短週, 所以我都知道full day星期六最辛苦, 仲有間公司係放勞工假仲更加辛苦 :-| 所以私做左無耐就轉工, 可以多d照顧個女。
我相信,真正在乎我的人,是不會被別人搶走的。無論是友情,還是愛情。

當你長大,你慢慢學會幾件事情:有些人不必理會,無論他說什麼,
做什麼,多麼幼稚,又多麼討厭,真的不需要在乎。

有些人永遠成不了你的敵人,不必抬舉他,這種人太看得起自己了,以為拼命攻擊你,
傷害你,就能夠被你所恨。


別墅

積分: 863


11#
發表於 04-11-8 10:37 |只看該作者

Re: 星期六都要返全日, 覺唔覺得有自卑感 ?

我曾經在一間工廠的寫字樓做, 都係返六日, 但放4:30pm, 初時以為頂得住, 點知真係好慘, 冇晒時間, 冇得約人飲下午茶 。
後來,我終於搵到第二份工,咁就辭職啦,點知個老闆問我有什麼不滿,可以盡量安排,咁我就即刻講我要星期六放半日......

結果係......全公司都可以星期六放半日, 但要返早半個鐘。


伯爵府

積分: 18057

好媽媽勳章


12#
發表於 04-11-8 15:31 |只看該作者

Re: 星期六都要返全日, 覺唔覺得有自卑感 ?

kiu

你好犀利呀, 有咁大影響力!!!


別墅

積分: 863


13#
發表於 04-11-8 16:21 |只看該作者

Re: 星期六都要返全日, 覺唔覺得有自卑感 ?

hi kittymama,

梗係唔係啦! 其實工時是沒有減少, 而是一家便宜兩家著, 因為星期六下午個個都冇心機, 根本就做唔倒野, 一來可以慳番d燈油火腊, 二來可以慳番一餐飯, 比佢地d算死草計過, 都冇乜走雞...


別墅

積分: 633


14#
發表於 04-11-8 20:54 |只看該作者

Re: 星期六都要返全日, 覺唔覺得有自卑感 ?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1319


15#
發表於 04-11-9 12:30 |只看該作者

Re: 星期六都要返全日, 覺唔覺得有自卑感 ?

I cannot accept 6 days work, even 5-1/2 days still cannot accept. My job is 5 days work, I am working current job for over 8 yrs la!! I think I am lucky.
:-P  :-P  :-P


男爵府

積分: 7989

好媽媽勳章


16#
發表於 04-11-9 14:59 |只看該作者

Re: 星期六都要返全日, 覺唔覺得有自卑感 ?

我以前試過做一份工, 星期六返長短週. 不過 ~長週返全日,短週返半日 :evil:


大宅

積分: 2072


17#
發表於 04-11-9 15:42 |只看該作者

Re: 星期六都要返全日, 覺唔覺得有自卑感 ?

我星期六、日都要返工, 不過係一個月一次, 即係一個月要返一個星期六, 另外一個月要返一個星期日, 除此之外, 其他果一個月既星期六同埋日就唔駛返啦, 我都幾enjoy架, 因為返星期六果日多數無野做, 全日就係上網, 或者做D平時無時間做既野, 星期日反而好忙。

不過, 我地大時大節就要輪返, 我試過年初一都要返工, 今年就要返27/12。

唉!為搵食, 無辦法啦


子爵府

積分: 14059


18#
發表於 04-11-11 16:32 |只看該作者

Re: 星期六都要返全日, 覺唔覺得有自卑感 ?

我之前份工都係星期六返全日(準時就6點15分收工, 放勞工假), 初初自己諗住冇所謂啦, 放得多假咪駛多啲錢, 自己有唔想再嘥時間玩而且鬼叫自己讀書唔叻咩,咁一做就四年, 但做咗三年後就會覺得睇住人哋放工去邊去邊, 真係好羨慕, 因為平日己經要OT嘞!(最早都要8點30分先收工)連星期六都仲要返全日,放工約朋友食晚飯會好夜先有得休息, 真正休息其實係星期日咋!如果連星期日都話要去下街嘅就唔覺得自己放過假嘞!所以話仲邊有咁多時間放鬆呀! 公司開始生意唔好,及我有生咗BB想多啲時間陪BB之後就揾到呢份五日半及放紅假的工嘞!個人覺得如果唔係嫁咗人生咗BB就冇所謂囉!


大宅

積分: 3551


19#
發表於 04-11-11 16:45 |只看該作者

Re: 星期六都要返全日, 覺唔覺得有自卑感 ?

我星期六都要返全日,以前都係返半日..
後來被人投訴後,星期六下午都要返埋...
沒野做..只係坐係度....勁悶...

但就不是每個星期六都要返...
三個同事..每人返一個星期六...
即隔兩個星期先返一個星期六..

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo