心聲留言

跳至

首頁
1

尾頁
   1


大宅

積分: 1122


1#
發表於 18-8-14 16:18 |只看該作者
其實依家大住個肚,返工又好受氣,好想真係咩都唔理唔做唔跟由佢算數。但個人又賴有正義感咁成日做野,凌晨4點覆email其實真係好低能。但就真係啲野多對手都做唔哂。

仲要高層無能又唔老嚟自己。

老公成日叫我咩都唔好理,生完先算。依家已深深感受懷孕令人攰令人慢幾拍令人成日唔記得野。我係咪真係轉工做份用少啲腦既工會好啲。


子爵府

積分: 11711


2#
發表於 18-8-14 23:20 |只看該作者
tinker1212 發表於 18-8-14 16:18
其實依家大住個肚,返工又好受氣,好想真係咩都唔理唔做唔跟由佢算數。但個人又賴有正義感咁成日做野,凌晨 ...

俾我就唔會凌晨4點覆email,無野緊要得過bb 慢幾拍咪慢幾拍咯,我陀b時都慢左


複式洋房

積分: 167


3#
發表於 18-8-15 04:57 |只看該作者
回覆 tinker1212 的帖子

錫下自己 女人唔好甘辛苦

點評

SiSi.a    發表於 18-8-15 09:54
SiSi.a    發表於 18-8-15 09:54


大宅

積分: 1122


4#
發表於 18-8-15 15:32 |只看該作者
musiccisum 發表於 18-8-14 23:20
俾我就唔會凌晨4點覆email,無野緊要得過bb 慢幾拍咪慢幾拍咯,我陀b時都慢左
...

所以我老公勁嬲。。。但單野依家得我一個跟。。。我仲有咩選擇


大宅

積分: 1122


5#
發表於 18-8-15 15:33 |只看該作者
leeleellee0716 發表於 18-8-15 04:57
回覆 tinker1212 的帖子

錫下自己 女人唔好甘辛苦

我想學識放鬆呀。。。


子爵府

積分: 11711


6#
發表於 18-8-15 16:15 |只看該作者
tinker1212 發表於 18-8-15 15:32
所以我老公勁嬲。。。但單野依家得我一個跟。。。我仲有咩選擇

俾我會同公司講


大宅

積分: 1122


7#
發表於 18-8-15 18:37 |只看該作者
musiccisum 發表於 18-8-15 16:15
俾我會同公司講

其實,我個阿頭認為我依家都無咩野跟,只跟呢個大project應該應付到,但佢唔記得上年呢個prject係有3個人做,而呢3個人都已離職。。。亦因為呢單野係好多唔同國家既人都要安排出席,所以根本就幾點都有email有野要跟。。。

一嚟大肚好易攰,二嚟個人好緊張,三嚟心情好反覆,好想正面啲去面對呢件事呀


男爵府

積分: 5262


8#
發表於 18-8-18 00:11 |只看該作者
tinker1212 發表於 18-8-15 18:37
其實,我個阿頭認為我依家都無咩野跟,只跟呢個大project應該應付到,但佢唔記得上年呢個prject係有3個人 ...

我剛生完,好明白你而家感受。不過想提提你,而家係B.B. 成長最重要一環,你平日保持心情愉快,輕輕鬆鬆,你將來的B.B. 會健康及好湊好多。你係唔值得為左份工影響bb一世既健康。希望你自己諗清楚!


大宅

積分: 2130


9#
發表於 18-8-19 11:37 |只看該作者

回覆樓主

唔好因爲工作而影響你陀BB嘅休息時間同心情。你間公司唔會因爲你跟唔足,或者你sick leave而執。但你會因為份工,付出唔同程度嘅代價。
我係過來人,當時為佐份工,搞到休息唔夠,又想湊大B返學,結果我係大胎齡嘅時候無佐個B。最後,坐小月一個月。
咁公司點?我無返工一個月,馬照跑舞照跳,唔會無佐我就執,我跟開嘅工作,好快就有人頂上繼續做。但我嘅代價係無佐個B。呢個代價太大⋯


大宅

積分: 1122


10#
發表於 18-8-27 18:25 |只看該作者
全心全意 發表於 18-8-18 00:11
我剛生完,好明白你而家感受。不過想提提你,而家係B.B. 成長最重要一環,你平日保持心情愉快,輕輕鬆鬆, ...

好明白,依家都係逼自己唔理公司野,放工就算,但發惡夢真係好難頂。。。


大宅

積分: 1122


11#
發表於 18-8-27 18:27 |只看該作者
Conniekiki 發表於 18-8-19 11:37
唔好因爲工作而影響你陀BB嘅休息時間同心情。你間公司唔會因爲你跟唔足,或者你sick leave而執。但你會因為 ...

抱抱。
其實我算半明白,因我都小產過,所以我老公先咁嬲我仲為工作上心,衰啲講,大不了炒我囉,佢又唔可以,但最慘自己唔識調節心情,成日發惡夢,搞到自己又好似好忟咁。
我好想放鬆一下,但好似無從入手


大宅

積分: 1252


12#
發表於 18-8-27 18:46 |只看該作者

回覆樓主

樓主要保重自己身體為先,你應該係個過份有責任感同緊張既人,bb會feel到架,你放鬆d
之後我都係淩晨重check 緊email 同美國客對時差d野又急到瀨,久而久之搞到身體好差成日入醫院,但係唔會有人可憐,公司又唔會出多份糧俾你
所以寧願打份輕鬆d既工,多d時間照顧自己同bb好過呀

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo