嬰兒用品

跳至

首頁
1

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 38029

2024年龍年勳章 HiPP勳章(1) 2018父親節勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 大廚勳章


1#
發表於 18-8-27 23:06 |只看該作者
係咪好好用?

我b 10 月中出世,已經買左兩條薄包被,一個halo薄款睡袋,如再買AA大包巾會唔會多得滯?

thanks!


珍珠宮

積分: 48089

BB防敏心得分享勳章


2#
發表於 18-8-28 10:07 |只看該作者
你覺得睡袋舒服既話都可以買,我覺得包巾都需要買架


珍珠宮

積分: 48089

BB防敏心得分享勳章


3#
發表於 18-8-28 10:08 |只看該作者
你覺得睡袋舒服既話都可以買,我覺得包巾都需要買架


珍珠宮

積分: 39566


4#
發表於 18-8-28 15:11 |只看該作者

回覆樓主

包巾可以買,出街都會用到,幾條替換。睡袋係for初生b定係大D用?


翡翠宮

積分: 92389

BB防敏心得分享勳章


5#
發表於 18-8-28 17:28 |只看該作者
系吖,有時整濕左,都有多D替換。


珍珠宮

積分: 38029

2024年龍年勳章 HiPP勳章(1) 2018父親節勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 大廚勳章


6#
發表於 18-8-28 19:49 |只看該作者
RubyYu07 發表於 18-8-28 15:11
包巾可以買,出街都會用到,幾條替換。睡袋係for初生b定係大D用?

我b 10 月,我買左個薄的,但佢 3個月時就冬天了...
大事化小, 小事化毛.........


珍珠宮

積分: 38029

2024年龍年勳章 HiPP勳章(1) 2018父親節勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 大廚勳章


7#
發表於 18-8-28 19:51 |只看該作者
我要做媽媽 發表於 18-8-28 10:08
你覺得睡袋舒服既話都可以買,我覺得包巾都需要買架

已經有兩條薄的包被
好似唔駛再買多條.... 之後又冬天,可能我應該買冬天的包被
大事化小, 小事化毛.........


珍珠宮

積分: 39566


8#
發表於 18-8-28 22:02 |只看該作者
kmbb519 發表於 18-8-28 19:49
我b 10 月,我買左個薄的,但佢 3個月時就冬天了...

冬天就應該再買翻個厚既!


珍珠宮

積分: 40133


9#
發表於 18-10-19 10:08 |只看該作者
唔怕多嘅,可以用嘅,多點會方便點。

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo