在職全職

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 5009


1#
發表於 04-11-8 20:43 |只看該作者

bb飲咩好咁大個無理由仲飲開奶茶

請問邊位靚媽有無意見比我呢 bb咁大10個月啦 唔想成日堡開奶茶有無好介紹 thx
lu     lu[size=xx-large] 天賜泳銅


複式洋房

積分: 474


2#
發表於 04-11-11 10:44 |只看該作者

Re: bb飲咩好咁大個無理由仲飲開奶茶

我比我個仔飲涼茶,即係係藥材舖$10包那些清熱涼茶,不過你初頭比佢試少少先,驚佢唔受得

你亦可以煲竹庶茅根水,小朋友又飲得又甜甜地,又清熱

我個仔耐唔耐就要飲,如果唔係就會發燒架啦


子爵府

積分: 12555


3#
發表於 04-11-11 10:46 |只看該作者

Re: bb飲咩好咁大個無理由仲飲開奶茶

薏米水
[size=small]My little baby Vivian !


大宅

積分: 3551


4#
發表於 04-11-11 11:32 |只看該作者

Re: bb飲咩好咁大個無理由仲飲開奶茶

可以煲麥冬花旗蔘比佢飲...

阿媽教我...

買五蚊麥冬,分兩次用...
再加三、四粒糖冬瓜(麥冬、糖冬瓜洗乾淨)
中火煲半個鐘...
之後熄火,放一爪花旗蔘,焗15-20分鐘...就可以啦

每星期飲一次....唔飲開奶茶都無乜所謂...

大人細佬都o岩飲...


男爵府

積分: 5009


5#
發表於 04-11-13 01:15 |只看該作者

Re: bb飲咩好咁大個無理由仲飲開奶茶

、唔該哂 2位媽咪 等我去中藥個度問下先
lu     lu[size=xx-large] 天賜泳銅

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo