夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   5


大宅

積分: 1142


1#
發表於 19-3-8 07:50 |只看該作者
3年前,我發現丈夫同一個有夫之婦曖昧,當時C6同個女人講清楚,只做朋友。3年後,個女人的老公打電話給我,話俾我知,佢老婆同我老公一齊,原來佢一直欺騙我⋯⋯


大宅

積分: 2873


2#
發表於 19-3-8 08:01 |只看該作者
sunbee 發表於 19-3-8 07:50
3年前,我發現丈夫同一個有夫之婦曖昧,當時C6同個女人講清楚,只做朋友。3年後,個女人的老公打電話給我, ...

唉⋯⋯,聽到都登你傷心,咁佢老公講咩?


大宅

積分: 1034


3#
發表於 19-3-8 08:16 |只看該作者
sunbee 發表於 19-3-8 07:50
3年前,我發現丈夫同一個有夫之婦曖昧,當時C6同個女人講清楚,只做朋友。3年後,個女人的老公打電話給我, ...

攪成咁都幾麻煩,那你們有冇小朋友?
你又打算點處理?


寶石宮

積分: 346832

馬年勳章 2025中秋節勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章 2018復活節勳章 2018母親節勳章 2018父親節勳章 牛年勳章 BK Milk勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


4#
發表於 19-3-8 08:23 |只看該作者
sunbee 發表於 19-3-8 07:50
3年前,我發現丈夫同一個有夫之婦曖昧,當時C6同個女人講清楚,只做朋友。3年後,個女人的老公打電話給我, ...

打算點做?

不要從別人的嘴裡去認識我


水晶宮

積分: 50467


5#
發表於 19-3-8 08:50 |只看該作者
對方老公諗住點?你又有咩打算?有無小朋友?


男爵府

積分: 7281


6#
發表於 19-3-8 09:13 |只看該作者
女人老公點解有你個電話號碼 ?


瑪瑙宮

積分: 139638


7#
發表於 19-3-8 09:57 |只看該作者
个男人諗住點? 你自己有咩打算?


大宅

積分: 1185


8#
發表於 19-3-8 10:16 |只看該作者
回覆 sunbee 的帖子

你咩background?
有無獨立生活能力?


大宅

積分: 1142


9#
發表於 19-3-8 10:50 |只看該作者
佢老公想睇下我知唔知道,亦想確認一下。
我地有一個讀初小的女兒,經濟能力我冇問題,我有一份穩定及人工不錯的工作,所有資產係我名下。


大宅

積分: 1142


10#
發表於 19-3-8 11:06 |只看該作者
個女人的老公聯絡我,係想sendD相俾我睇,並話我知會同個女人離婚。
現在C6暫時搬走了,佢亦不覺得自己全部錯,並認為係因為婚姻不愉快,所以係我令他出軌,佢話自己愛個女人,對我只有親人的感情,所以我叫佢走,佢亦無道歉和輓留我,只是説不想傷害女兒,希望給女兒有D一家人一起相處的時間,但我不能接受及原諒佢,所以沒有答應C6的要求。佢又冇話要離婚,佢應該未想清楚


大宅

積分: 1127


11#
發表於 19-3-8 11:14 |只看該作者
本帖最後由 glimmachan 於 19-3-8 11:16 編輯

回覆 sunbee 的帖子

我同你個case都幾相似, 個女人老公都有聯絡過我, 佢自己搵人查到佢老婆d野, 知道已經一段時間, 我個case唔同係, 佢老公未踢爆佢老婆, 仲對佢好好, 可能想睇下佢老婆會唔會收手掛.


珍珠宮

積分: 37380

醒目開學勳章 畀面勳章


12#
發表於 19-3-8 12:16 |只看該作者
本帖最後由 soso1227 於 19-3-8 12:22 編輯
cedarcone 發表於 19-3-8 09:13
女人老公點解有你個電話號碼 ?

對,佢點會有你電話號碼?
陰謀論係你老公根本唔想離婚,可能因為資產在你手,
離婚對佢冇好處,
佢最想維持現狀,
而個女人就想借佢老公手爆大鑊,
算啦,你老公完全冇悔意,
你又有經濟能力,
踢佢走就啱嘞。


珍珠宮

積分: 38354


13#
發表於 19-3-8 12:20 |只看該作者
本帖最後由 858D 於 19-3-8 12:23 編輯
sunbee 發表於 19-3-8 07:50
3年前,我發現丈夫同一個有夫之婦曖昧,當時C6同個女人講清楚,只做朋友。3年後,個女人的老公打電話給我, ...

明白,你老公自己都認。
Love is when the other person’s happiness is more important than your own  ~ H. Jackson Brown


洋房

積分: 40


14#
發表於 19-3-8 12:51 |只看該作者
sunbee 發表於 19-3-8 11:06
個女人的老公聯絡我,係想sendD相俾我睇,並話我知會同個女人離婚。
現在C6暫時搬走了,佢亦不覺得自己全部 ...

D賤男就係咁, 明明自己出軌, 就將個責任推左落個老婆到,
婚姻不愉快係雙方都有責任, 又唔見係你出軌!!! 總之佢出軌就係佢既錯,
好彩財政大權係你手,
叫個女人老公SEND哂D證據比你啦,
到時有咩事都有D渣拿,
樓主加油! 堅強D!
唔值得為呢D賤人難過~



男爵府

積分: 5569


15#
發表於 19-3-8 13:33 |只看該作者
sunbee 發表於 19-3-8 11:06
個女人的老公聯絡我,係想sendD相俾我睇,並話我知會同個女人離婚。
現在C6暫時搬走了,佢亦不覺得自己全部 ...

同我故事一樣,你自己想點?無論如何,一定要冷靜!


琥珀宮

積分: 152982


16#
發表於 19-3-8 13:44 |只看該作者


伯爵府

積分: 18628


17#
發表於 19-3-8 15:28 |只看該作者
事實擺在眼前,佢仍然唔覺得自己錯,求原諒。咁你自己都要放手,但係佢想見小朋友,唔該贍養費要俾足。


別墅

積分: 627


18#
發表於 19-3-8 16:01 |只看該作者
QY08040408 發表於 19-3-8 15:28
事實擺在眼前,佢仍然唔覺得自己錯,求原諒。咁你自己都要放手,但係佢想見小朋友,唔該贍養費要俾足。:for ...

好多人都只睇到個老公錯,其實俾帽老公個女人咪仲大問題,好彩樓主有獨立能力,不過有小朋友就試下可唔可以埋枱傾個影響最細嘅方案,我覺得個男人會返轉頭,但之後嘅將來冇人可保證。


複式洋房

積分: 170


19#
發表於 19-3-8 16:07 |只看該作者
pkbkek 發表於 19-3-8 08:16
攪成咁都幾麻煩,那你們有冇小朋友?
你又打算點處理?

吾離婚,吾放手,吾俾小三得逞,
等佢二頭吾到岸。
因佢老公要同佢離婚,
吾好益佢,
勿一時之氣!
忍片刻,風平浪静!


大宅

積分: 1034


20#
發表於 19-3-8 16:58 |只看該作者
leungwl2016 發表於 19-3-8 16:07
吾離婚,吾放手,吾俾小三得逞,
等佢二頭吾到岸。
因佢老公要同佢離婚,


高 EQ!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo