烹飪搵食

跳至

首頁
12

尾頁
   1


複式洋房

積分: 446


1#
發表於 20-2-24 18:55 |只看該作者
我一家五口,有一個2歲bb,我係地獄煮神,但又想整包/糕俾bb, 家裏有部小型焗爐,諗住焗面包又可以俾埋我同老公返工做早餐,但蒸焗爐又好似多功能,但我唔識發酵...


複式洋房

積分: 446


2#
發表於 20-2-25 21:28 |只看該作者
推(emoji)(emoji)


大宅

積分: 1040


3#
發表於 20-2-27 15:38 |只看該作者
20hope02 發表於 20-2-24 18:55
我一家五口,有一個2歲bb,我係地獄煮神,但又想整包/糕俾bb, 家裏有部小型焗爐,諗住焗面包又可以俾埋我同 ...

兩樣吾同既野,面包機可以幫你揉麪團,省水省力!蒸焗爐又好多功能喔!我就兩樣都有,對我來講整包or面包都好方便,缺一不可!


複式洋房

積分: 307


4#
發表於 20-2-27 15:54 |只看該作者
回覆 Elaineyml 的帖子

剛買了面包机唔多識奌用,可以指教一下嗎?


大宅

積分: 1040


5#
發表於 20-2-27 15:59 |只看該作者
mamii 發表於 20-2-27 15:54
回覆 Elaineyml 的帖子

剛買了面包机唔多識奌用,可以指教一下嗎?

你可以上YouTube睇下人地點整,其實面包機整好簡單。


複式洋房

積分: 307


6#
發表於 20-2-27 17:48 |只看該作者
回覆 Elaineyml 的帖子



複式洋房

積分: 446


7#
發表於 20-2-27 17:50 |只看該作者
Elaineyml 發表於 20-2-27 15:38
兩樣吾同既野,面包機可以幫你揉麪團,省水省力!蒸焗爐又好多功能喔!我就兩樣都有,對我來講整包or面包 ...

好 多謝你


男爵府

積分: 7164


8#
發表於 20-2-28 13:44 |只看該作者
20hope02 發表於 20-2-27 17:50
好 多謝你

我自己都係兩部都有, 當年買麵包機都係為了可以整比小朋友食, 我要返工, 所以麵包機其實主要係整方包, 因為可以晚上放好材料, 早上出爐, 但就會覺得悶d 囉! 所以通常一星期一次, 不過,你都可以加芝士落去, 真係好香的. 蒸焗爐返用來煮餸多,整蛋糕太花時間同洗太多野, 冇點整


複式洋房

積分: 446


9#
發表於 20-2-28 13:47 |只看該作者
maychan1114 發表於 20-2-28 13:44
我自己都係兩部都有, 當年買麵包機都係為了可以整比小朋友食, 我要返工, 所以麵包機其實主要係整方包, ...

我就係唔識整,我又係要返工好少整,本來覺得出去買面包仲簡,但出面啲面包實在太多E乜E乜,面包可以俾到我同老公早上當早餐!


珍珠宮

積分: 31627


10#
發表於 20-2-28 15:36 |只看該作者
麵包機只可以焗麵包, 但蒸焗爐可以有好多變化, 多用途好多!上星期我第一次焗麵包, 係免揉麵包, 我用蒸焗爐做(因為只有蒸焗爐), 都OK, 唔困難!
我無麵包機, 因為無咁多位放, 又怕玩幾次唔玩, 做咗陳列品
但蒸焗爐我買咗幾年, 使用度高, 基本上每個星期都會用到佢! 好多菜式變化, 蒸焗燉慢煮, 全部靠晒佢!
所以我同老公講, 我依家不能沒有蒸焗爐!


伯爵府

積分: 15937


11#
發表於 20-2-28 21:33 |只看該作者
20hope02 發表於 20-2-24 18:55
我一家五口,有一個2歲bb,我係地獄煮神,但又想整包/糕俾bb, 家裏有部小型焗爐,諗住焗面包又可以俾埋我同 ...

麵包機要新鮮出爐只可以做方包,造型麵包要用埋焗爐,前一晚整,

麵包機同蒸焗爐功能不一樣,你諗清楚你想整乜先


珍珠宮

積分: 39840

王國教室勳章


12#
發表於 20-2-29 05:03 |只看該作者
20hope02 發表於 20-2-24 18:55
我一家五口,有一個2歲bb,我係地獄煮神,但又想整包/糕俾bb, 家裏有部小型焗爐,諗住焗面包又可以俾埋我同 ...

麵包機真係好方便易用,地獄廚神都整到,好大滿足感
七年前買咗之後仲學手做麵包,有焗爐就得。
蒸焗爐我幾年前貪得意買,真心覺得麻麻,用咗一排就冇用,蒸餸我有另一個機方便好多


複式洋房

積分: 446


13#
發表於 20-2-29 12:35 |只看該作者
Ashleycorina 發表於 20-2-29 05:03
麵包機真係好方便易用,地獄廚神都整到,好大滿足感
七年前買咗之後仲學手做麵包, ...

兩個都各有用途,多謝大家建議


已刪除用户

積分: 22283

醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章


14#
發表於 20-2-29 14:26 |只看該作者

回覆樓主:

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
刪除帳號


侯爵府

積分: 23806

陪月勳章


15#
發表於 20-3-3 08:17 |只看該作者
20hope02 發表於 20-2-24 18:55
我一家五口,有一個2歲bb,我係地獄煮神,但又想整包/糕俾bb, 家裏有部小型焗爐,諗住焗面包又可以俾埋我同 ...

麵包機主要係方包﹐
但如果蒸焗爐你要係搓麵包方向鑽研﹐
有人好短時間就搓好個麵糰﹐
但必須要花時間去自己體驗﹐
無論人地點教﹐
最後都要你自己去領會。


複式洋房

積分: 446


16#
發表於 20-3-3 17:48 |只看該作者
多謝大家意見


複式洋房

積分: 387


17#
發表於 20-3-3 19:48 |只看該作者
回覆 Elaineyml 的帖子

同意, 功能唔同, 麵包機入面焗係冇咁好食


男爵府

積分: 8241


18#
發表於 20-3-4 20:18 |只看該作者
moniy 發表於 20-2-28 15:36
麵包機只可以焗麵包, 但蒸焗爐可以有好多變化, 多用途好多!上星期我第一次焗麵包, 係免揉麵包, 我用蒸焗爐 ...

咩係免揉麵包?我準備買蒸焗爐。。可否教我點做麵包。。
謝謝


珍珠宮

積分: 31627


19#
發表於 20-3-4 20:53 |只看該作者
yoyocandy 發表於 20-3-4 20:18
咩係免揉麵包?我準備買蒸焗爐。。可否教我點做麵包。。
謝謝

我都係玩咗幾次咋!免揉麵包係唔駛搓,混合好粉團之後就常温發酵再放雪櫃低温發酵一晚,第二日造型同再發酵,咁就焗得,好簡單。粉團可以放雪櫃幾日,食幾多焗幾多。粉團亦可以用來焗pizza,好方便!
你上網揾免揉麵包,好多食譜呀!
1583326434085.JPEG
1583326434342.JPEG
1583326434577.JPEG
1583326434798.JPEG


男爵府

積分: 8241


20#
發表於 20-3-4 21:52 |只看該作者
moniy 發表於 20-3-4 20:53
我都係玩咗幾次咋!免揉麵包係唔駛搓,混合好粉團之後就常温發酵再放雪櫃低温發酵一晚,第二日造型同再發 ...

睇落 好美味咁喎
果d麵粉超市有冇架?

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo