烹飪搵食

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1811


1#
發表於 20-3-5 20:54 |只看該作者
本帖最後由 20160413 於 20-3-5 20:54 編輯

之後買左件gouda cheese, 食左一次,放落雪櫃約個幾星期就發霉了,請問點保存類似的芝士會無咁易發霉?


大宅

積分: 3578


2#
發表於 20-3-5 23:57 |只看該作者
20160413 發表於 20-3-5 20:54
之後買左件gouda cheese, 食左一次,放落雪櫃約個幾星期就發霉了,請問點保存類似的芝士會無咁易發霉?
...

如果好耐先食一次,可以放冰箱。(我有舊raclette 就係個冰箱到)
最好都係盡快食左佢。


侯爵府

積分: 24173


3#
發表於 20-3-6 11:03 |只看該作者
個賣芝士外國人教我切出來食,唔食就用張紙包好放食物盒放雪櫃,普通紙得啦,我直情用printer拿紙包


大宅

積分: 1811


4#
發表於 20-3-6 11:26 |只看該作者
榮盛 發表於 20-3-6 11:03
個賣芝士外國人教我切出來食,唔食就用張紙包好放食物盒放雪櫃,普通紙得啦,我直情用printer拿紙包 ...

係包左紙後再放盒再放雪櫃?咁一般可以捱到幾耐?

我around一星期先食1,2次,起碼都要幾個月先食得曬。


大宅

積分: 1811


5#
發表於 20-3-6 11:29 |只看該作者
clarissakwan 發表於 20-3-5 23:57
如果好耐先食一次,可以放冰箱。(我有舊raclette 就係個冰箱到)
最好都係盡快食左佢。
...

如果放冰格,可以捱到幾個月嘛?

如果用,就成件手令出黎解凍,剩低又放返入冰櫃?


大宅

積分: 3578


6#
發表於 20-3-8 21:15 |只看該作者
20160413 發表於 20-3-6 11:29
如果放冰格,可以捱到幾個月嘛?

如果用,就成件手令出黎解凍,剩低又放返入冰櫃?

Haha 我唔記得左,我個舊係raclette cheese,我會加熱,所以放冰箱都okay. 放冰箱可以放好耐。

你個舊點食呀?就咁配面包定。。。?
你個舊cheese 幾個月先食得完呀?無得買細塊d呀?


大宅

積分: 1811


7#
發表於 20-3-8 21:59 |只看該作者
clarissakwan 發表於 20-3-8 21:15
Haha 我唔記得左,我個舊係raclette cheese,我會加熱,所以放冰箱都okay. 放冰箱可以放好耐。

你個舊點食 ...

通常係整意粉或小食,因為我weekday都唔落廚,所以我買200g都要食得好耐。。。

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo