自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   1


大宅

積分: 1488


1#
發表於 20-5-14 16:22 |只看該作者
其實攞架車去車房驗車,真係任得個車房講㗎咋喎,佢話幾多錢你都要比,如果唔係就過唔到政府嗰個驗車,好似感覺俾人撳住黎搶咁


子爵府

積分: 11680

畀面勳章


2#
發表於 20-5-14 16:26 |只看該作者
搵間相熟或者信譽好架啦


伯爵府

積分: 19467

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


3#
發表於 20-5-14 16:27 |只看該作者
係架, 所以要靠人介紹相熟車房
我~好~幸~福~呀~


珍珠宮

積分: 46551


4#
發表於 20-5-14 16:34 |只看該作者

回覆樓主:

相熟食少D


大宅

積分: 1488


5#
發表於 20-5-14 16:34 |只看該作者
averymom 發表於 20-5-14 16:26
搵間相熟或者信譽好架啦

依間已經整過幾次都叫相熟㗎,不過今次真係好金囉,要過萬我嗰架仲要係細車黎


水晶宮

積分: 65895

母親節2025勳章


6#
發表於 20-5-14 16:41 |只看該作者
Bbmarket 發表於 20-5-14 16:34
依間已經整過幾次都叫相熟㗎,不過今次真係好金囉,要過萬我嗰架仲要係細車黎:pi ...

你架車好多嘢整?


象牙宮

積分: 235920


7#
發表於 20-5-14 16:41 |只看該作者

回覆樓主:

如果識人揸車,你會問到大約咩價錢既! 當然都要睇車齡啦


珍珠宮

積分: 44350

馬年勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 親子王國15週年勳章 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


8#
發表於 20-5-14 16:47 |只看該作者
Bbmarket 發表於 20-5-14 16:34
依間已經整過幾次都叫相熟㗎,不過今次真係好金囉,要過萬我嗰架仲要係細車黎:pi ...

你架車之前有冇做定期保養?例如每5000或10000公里做一次service?


侯爵府

積分: 21908


9#
發表於 20-5-14 16:50 |只看該作者
Bbmarket 發表於 20-5-14 16:22
其實攞架車去車房驗車,真係任得個車房講㗎咋喎,佢話幾多錢你都要比,如果唔係就過唔到政府嗰個驗車,好似 ...

咩車?


珍珠宮

積分: 47618

虎到金來勳章 牛年勳章


10#
發表於 20-5-14 16:55 |只看該作者
本帖最後由 tingbb@mama 於 20-5-14 16:55 編輯

回覆 Bbmarket 的帖子

如果自己有時間可以先去比政府驗左先 佢哋有咩唔比你通過先去車房整
有朋友咁做,不過當然係本身架車唔係甩皮甩骨嘅
珍惜 感恩
You got this!!


男爵府

積分: 9922


11#
發表於 20-5-14 17:00 |只看該作者
Bbmarket 發表於 20-5-14 16:22
其實攞架車去車房驗車,真係任得個車房講㗎咋喎,佢話幾多錢你都要比,如果唔係就過唔到政府嗰個驗車,好似 ...

你識唔識車? 唔識依d錢唔好慳

屋企架日本錢7,次次到期續牌都係先去驗車,有咩唔合格,攞住張fail驗車報告比車房,車房就知點攪到合格

咁樣做可以避免比車房据到一頸血,但有機會要行兩次去驗車


伯爵府

積分: 16272


12#
發表於 20-5-14 17:01 |只看該作者
Bbmarket 發表於 20-5-14 16:22
其實攞架車去車房驗車,真係任得個車房講㗎咋喎,佢話幾多錢你都要比,如果唔係就過唔到政府嗰個驗車,好似 ...


每次都係自己揸車去驗,580蚊攪掂


珍珠宮

積分: 46155


13#
發表於 20-5-14 17:02 |只看該作者
Bbmarket 發表於 20-5-14 16:34
依間已經整過幾次都叫相熟㗎,不過今次真係好金囉,要過萬我嗰架仲要係細車黎:pi ...

熟唔代表唔駛搵錢


珊瑚宮

積分: 109193

2026勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章


14#
發表於 20-5-14 17:04 |只看該作者
Bbmarket 發表於 20-5-14 16:22
其實攞架車去車房驗車,真係任得個車房講㗎咋喎,佢話幾多錢你都要比,如果唔係就過唔到政府嗰個驗車,好似 ...
唔係呀,政府[認可]驗車中心唔會幫你修理,會唔會你拿架車去[包驗車]地方,幾多年車?


大宅

積分: 1488


15#
發表於 20-5-14 17:20 |只看該作者
love2talk 發表於 20-5-14 16:41
你架車好多嘢整?

佢話最大問題係漏油,我嗰架車係smart仲要係淨手工都$6000


大宅

積分: 1488


16#
發表於 20-5-14 17:21 |只看該作者
bufferzone 發表於 20-5-14 16:47
你架車之前有冇做定期保養?例如每5000或10000公里做一次service?

本帖最後由 Bbmarket 於 20-5-14 17:26 編輯

我一年都行唔到5000,淨係一年驗一次車嗰陣時呢


大宅

積分: 1488


17#
發表於 20-5-14 17:22 |只看該作者
chloe-mame 發表於 20-5-14 17:00
你識唔識車? 唔識依d錢唔好慳

屋企架日本錢7,次次到期續牌都係先去驗車,有咩唔合格,攞住張fail驗車報 ...

你呢個辦法都好喎


大宅

積分: 1488


18#
發表於 20-5-14 17:23 |只看該作者
VickiC 發表於 20-5-14 16:50
咩車?

06年smart


珍珠宮

積分: 40240


19#
發表於 20-5-14 17:25 |只看該作者
熟人介紹穏陣啲


大宅

積分: 1488


20#
發表於 20-5-14 17:25 |只看該作者
20150618bb 發表於 20-5-14 17:04
唔係呀,政府[認可]驗車中心唔會幫你修理,會唔會你拿架車去[包驗車]地方,幾多年車?
...

06年smart


首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo