網購天地

跳至

首頁
12

尾頁
   2


琥珀宮

積分: 191244

馬年勳章


1#
發表於 20-10-17 06:25 |只看該作者
呢期都唔好用住


男爵府

積分: 8400


2#
發表於 20-10-17 09:56 |只看該作者
mandy952 發表於 20-10-17 06:25
呢期都唔好用住

我尋日朝早簽收左,到現在還未收到通知俾轉運費,超慢


翡翠宮

積分: 86411


3#
發表於 20-10-17 10:11 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 lyh80115 於 20-10-17 10:13 編輯

我經常買京東直送,神州配送,最近好神速。私集用其他啦,畀啲生意其他公司做下,神州做京東、貓超已經發到豬頭,唔得閒理散客住。

我近期用越豐集運多,今發明到,唯一唔好係無自動認領。
http://phone.yfexpress.com.hk/Member/Register?id=9632

點評

msms0118    發表於 20-10-18 22:44


伯爵府

積分: 16263


4#
發表於 20-10-18 19:19 |只看該作者

回覆樓主:

我13號集,今日先見到由東莞倉發出,
今期係好慢 我送上門
不過收哂貨先,再睇下轉其他


男爵府

積分: 9315

畀面勳章


5#
發表於 20-10-18 22:29 |只看該作者
mandy952 發表於 20-10-17 06:25
呢期都唔好用住

我今日先比錢申請打包,依家好驚驚,唔知幾時先收到貨


子爵府

積分: 10619


6#
發表於 20-10-21 08:25 |只看該作者
Agnesmojo 發表於 20-10-18 22:29
我今日先比錢申請打包,依家好驚驚,唔知幾時先收到貨

我最後一批打包,死啦!唔知等幾耐,今日新聞,大陸集運員工,大罷工


子爵府

積分: 14059


7#
發表於 20-10-21 09:08 |只看該作者
mandy952 發表於 20-10-17 06:25
呢期都唔好用住

本帖最後由 柏仔媽咪 於 20-10-21 09:11 編輯

星期六17/10齊货比咗錢集到香港,我昨天響淘寶問客服,佢冇睇,去返神州網頁找客服直情冇連接,睇到佢更正時間係20/10,但係狀態仲係未出倉


複式洋房

積分: 142


8#
發表於 20-10-21 12:53 |只看該作者
shan1016hk 發表於 20-10-21 08:25
我最後一批打包,死啦!唔知等幾耐,今日新聞,大陸集運員工,大罷工

淨係神州?
痴根!我件貨係10日都未發貨~


子爵府

積分: 10619


9#
發表於 20-10-21 12:55 |只看該作者
appletsetse 發表於 20-10-21 12:53
淨係神州?
痴根!我件貨係10日都未發貨~

你係神洲啊?我見D朋友,用神洲,個個都等好耐都未出貨,


子爵府

積分: 11047


10#
發表於 20-10-21 13:01 |只看該作者
慘慘.....我昨日打好張單, 但的確認後便冇再更新狀況

唯一好彩係D貨唔貴, 唔肉痛
1號閑人: 外汇牌价再加1.5%手續費,簡化了的公式: 101.5/"港币现汇买入价"


男爵府

積分: 9315

畀面勳章


11#
發表於 20-10-21 13:14 |只看該作者
shan1016hk 發表於 20-10-21 08:25
我最後一批打包,死啦!唔知等幾耐,今日新聞,大陸集運員工,大罷工

我18/10見唔到路拍左一次,19/10其他野到埋再拍一次,一共兩張單

點知19/10果張先發,今日仲可以去拎,18/10張大單仲係訂單已確認



水晶宮

積分: 59971

2025勳章蛇年勳章 精緻種植勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


12#
發表於 20-10-21 13:36 |只看該作者
Agnesmojo 發表於 20-10-21 13:14
我18/10見唔到路拍左一次,19/10其他野到埋再拍一次,一共兩張單

點知19/10果張先發,今日仲可以去拎,18 ...

我都係19號拍,今日都係已確認 ,佢發唔發貨講彩數,唔講先後。


複式洋房

積分: 142


13#
發表於 20-10-21 14:18 |只看該作者
shan1016hk 發表於 20-10-21 12:55
你係神洲啊?我見D朋友,用神洲,個個都等好耐都未出貨,

係啊!之前一直好好,兩三天內一定收到貨!


子爵府

積分: 14059


14#
發表於 20-10-21 15:28 |只看該作者
appletsetse 發表於 20-10-21 12:53
淨係神州?
痴根!我件貨係10日都未發貨~

十日都未發貨點様申請延期付款?神州唔接受查詢了,


伯爵府

積分: 16263


15#
發表於 20-10-21 16:17 |只看該作者
kiuzoe 發表於 20-10-18 19:19
我13號集,今日先見到由東莞倉發出,
今期係好慢 我送上門
不過收哂貨先,再睇下轉其他

今日送上貨上門啦.
13號集, 21號收貨, 我唔係急件, 尚可接受


大宅

積分: 2900


16#
發表於 20-10-21 20:03 |只看該作者
中伏了


子爵府

積分: 10619


17#
發表於 20-10-21 21:06 |只看該作者
Agnesmojo 發表於 20-10-21 13:14
我18/10見唔到路拍左一次,19/10其他野到埋再拍一次,一共兩張單

點知19/10果張先發,今日仲可以去拎,18 ...

我19號仲未出,死啦!D嘢又急用


大宅

積分: 4986


18#
發表於 20-10-22 00:09 |只看該作者
我6号落單,21号先可由自取點取貨咋

幫襯幾年,未試過噤差,唔敢再用佢,請問有冇邊間私集ok, 可發液體,粉沫,電子等敏感件到香港呢?


男爵府

積分: 9315

畀面勳章


19#
發表於 20-10-22 08:06 |只看該作者
shan1016hk 發表於 20-10-21 21:06
我19號仲未出,死啦!D嘢又急用

昨日拎左19/10拍果件,因為裡面得兩件貨,全齊,問過自取站哥哥,佢話無聽過神州有問題,我係第一個咁講


大宅

積分: 3364


20#
發表於 20-10-22 14:30 |只看該作者
shan1016hk 發表於 20-10-21 21:06
我19號仲未出,死啦!D嘢又急用

我15號既都未出啊~

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo