懷孕前後

跳至

首頁
1

尾頁
   0


洋房

積分: 82


1#
發表於 23-10-16 14:58 |只看該作者
有冇人一加固第一兩日,呀B即刻飲奶飲少左


複式洋房

積分: 276


2#
發表於 23-10-16 15:20 |只看該作者
你餵糊仔定粥仔菜蓉比佢食?我覺得可能加固之後試過新味道厭奶啫,我諗都正常...如果佢食固慢慢多的話奶量跌都唔驚嘅,但係厭奶就可能轉一轉隻奶好啲


禁止訪問

積分: 110


3#
發表於 23-10-16 15:53 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 308


4#
發表於 23-10-16 16:24 |只看該作者
或者試下同食固體食物時間隔得耐少少?始終固體食物飽啲,又比佢適應下或者緩衝下


複式洋房

積分: 308


5#
發表於 23-10-16 16:24 |只看該作者
或者試下同食固體食物時間隔得耐少少?始終固體食物飽啲,又比佢適應下或者緩衝下


洋房

積分: 82


6#
發表於 23-10-16 16:49 |只看該作者
如果真係厭奶,我剩係比固體食物得唔得?定都要試左其他奶粉先?


複式洋房

積分: 137


7#
發表於 23-10-16 17:14 |只看該作者
BB好似1歲前都以食奶為主...你要剩係食固應該都得呱...問下專業人士好D囉...樓上隻A+ Neuropro我自己加固前後都有餵,都幾易銜接嘅,你想有spare都可以try try先嘅


複式洋房

積分: 291


8#
發表於 23-10-19 23:55 |只看該作者
我囡就係咁,個陣試左幾隻菜糊同果蓉都唔係好食...加固後個人仲輕左,鼻水又多左, 之後d媽媽朋友教我轉心美力開糊仔,可以俾佢習慣返奶味先,慣左食糊仔就可以試下餵其他食物

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo