自由講場

跳至

首頁

尾頁
   5


珍珠宮

積分: 38859


發表於 23-12-8 23:19 |顯示全部帖子
本帖最後由 BKFinder 於 23-12-8 23:25 編輯
rabbit75 發表於 23-12-8 23:05
所以呢!
白兔而家系bk邊個都唔服
白兔真係服咗妳

你服左我我服左佢


珍珠宮

積分: 35545

2024年龍年勳章 2018復活節勳章 BK Milk勳章


發表於 23-12-8 23:24 |顯示全部帖子
waiwaiii 發表於 23-12-8 11:18
日本北海道函館市海岸昨(12月7日)天發現大量魚類被衝上岸,魚腥味瀰漫海灘,其中大部分為沙丁魚。沙丁魚 ...

地震先兆???


珍珠宮

積分: 35545

2024年龍年勳章 2018復活節勳章 BK Milk勳章


發表於 23-12-8 23:25 |顯示全部帖子
BKFinder 發表於 23-12-8 11:26
鬼咩不停倒輻射入海

係喎


子爵府

積分: 12841

2024年龍年勳章


發表於 23-12-8 23:30 |顯示全部帖子

回覆樓主:

係幅射,唔係?是但啦
總之咁大量死魚唔知點解係都要響日本出現
近日已經唔係第一次
我一早都講過,
日本咁折墮
一定會先害死自己人民 再攬炒世界
D海洋生物太無辜
某班人話冇事既,
你試下日日被迫飲汚糟水吖


珍珠宮

積分: 36508


發表於 23-12-8 23:48 |顯示全部帖子
Png 發表於 23-12-8 23:30
係幅射,唔係?是但啦
總之咁大量死魚唔知點解係都要響日本出現
近日已經唔係第一次

智利沿岸驚見大批死魚 當局:聖嬰釀禍
2016年5月4日

智利太平洋沿岸近幾個月來湧現大批鯨魚、鮭魚和沙丁魚屍,當局歸咎是聖嬰現象(El Nino)帶來反常天候所致。
attach1/tmp/phpWnYRkx


子爵府

積分: 12841

2024年龍年勳章


發表於 23-12-9 00:42 |顯示全部帖子
本帖最後由 Png 於 23-12-9 00:45 編輯
ernbe 發表於 23-12-8 23:48
智利沿岸驚見大批死魚 當局:聖嬰釀禍
2016年5月4日

唔好攞2016來講, 知你係咩人
成日同日本洗白
不如你講下2023年倒核水後日本嗰兩單先


男爵府

積分: 7943


發表於 23-12-9 06:07 |顯示全部帖子

回覆樓主:

罐頭見...
又可能攞去做饲料,最後又係人類食返,成日買日本野的睇路


公爵府

積分: 29516

認識瑞士牛牛第三回


發表於 23-12-9 06:19 |顯示全部帖子
加菲貓3 發表於 23-12-8 12:04
大把人去日本食魚生,日本仔多謝你地

羅白頭:Arigatō


侯爵府

積分: 21756

2024年龍年勳章


發表於 23-12-9 09:32 |顯示全部帖子
平平常常 發表於 23-12-8 23:05
唔肯定係咪輻射水,但係可能係某類有害物質。

我記得日本有美軍基地係儲埋大量致癌物質廢水。之前有先例 ...


有確實証據先好講啦,咁講法大坂已死很多人,個個人的記憶都不同


水晶宮

積分: 73134


發表於 23-12-9 09:41 |顯示全部帖子
Png 發表於 23-12-9 00:42
唔好攞2016來講, 知你係咩人
成日同日本洗白
不如你講下2023年倒核水後日本嗰兩單先

只要其實地方曾經發生過 唔理幾時,日本呢啲就會即刻變咗做平常事,不過如果係大陸發生,就會變咗好大件事一啲都唔平常架啦


珍珠宮

積分: 36508


發表於 23-12-9 10:24 |顯示全部帖子
BKFinder 發表於 23-12-8 12:09
大力剛去左日本進貢,在日本釣輻射魚進食,找日本師傅做日式輻射魚生
...



珍珠宮

積分: 40528


發表於 23-12-9 11:49 |顯示全部帖子
登陸火星 發表於 23-12-9 09:32
有確實証據先好講啦,咁講法大坂已死很多人,個個人的記憶都不同

咁大件事你居然唔知道!之前已經有新聞報導喔。大阪居民血液驗出致癌物質超標。血液致癌物質超標都唔一定係即時死喔,生癌都唔係即時死。日本王室明仁夫婦都患過癌症,做過手術,依家都仲未死(不過唔代表其他日本平民患癌唔會死)。

https://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=23710345

點評

alau2021    發表於 23-12-9 11:58


大宅

積分: 2171


發表於 23-12-9 11:58 |顯示全部帖子
BKFinder 發表於 23-12-8 12:09
大力剛去左日本進貢,在日本釣輻射魚進食,找日本師傅做日式輻射魚生
...
點解成日要針對佢


別墅

積分: 986


發表於 23-12-9 12:00 |顯示全部帖子
melody765 發表於 23-12-9 11:58
點解成日要針對佢

佢時常都掛念佢


侯爵府

積分: 24654


發表於 23-12-9 12:07 |顯示全部帖子
Hanayori 發表於 23-12-8 13:44
同意,其他魚種都有高抗輻射能力?

我唔係同意話是否輻射水, 因為你有證據
但調轉講, 又可以話沙甸魚抗輻射能力低


珍珠宮

積分: 40528


發表於 23-12-9 12:07 |顯示全部帖子
melody765 發表於 23-12-9 11:58
點解成日要針對佢

哎,因愛成恨~


珍珠宮

積分: 36508


發表於 23-12-10 22:58 |顯示全部帖子
本帖最後由 ernbe 於 23-12-10 22:59 編輯
BKFinder 發表於 23-12-8 17:15
據在當地出生的80歲男居民表示,以前從未見過,對此非常驚訝,也有居民到現場執魚屍回家。

原文網址: 震撼 ...

80年冇見過未倒核廢水都係咁

日本一沙滩惊现大量沙丁鱼,蔓延200米,当地人:80年来从未见过
2023-02-08

2023年2月7日,早起的日本新潟县丝鱼川市居民前往海边查看今天的风浪情况,他们是为了确定今天是否适合外出捕鱼。但当他们来到了沙滩后,满眼的银色映照得他们心中发慌,只见在新潟县丝鱼川市的沙滩上,发现大量被冲上岸的沙丁鱼,它们当然是已经死亡了。

https://m.sohu.com/a/638518485_120993742/


attach1_sign/tmp/phpp1ZADy


首頁

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊