自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 1419


1#
發表於 昨天 19:45 |只看該作者

attach0/tmp/phpT7uLhF


珍珠宮

積分: 44340

馬年勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 親子王國15週年勳章 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


2#
發表於 昨天 19:59 |只看該作者


珍珠宮

積分: 46639

母親節2025勳章 認識瑞士牛牛第一回 畀面勳章


3#
發表於 昨天 20:07 |只看該作者
點解要撘孖葉嘅?!


水晶宮

積分: 74159

馬年勳章 2025中秋節勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 畀面勳章


4#
發表於 昨天 20:10 |只看該作者
電動單車?


琥珀宮

積分: 189118

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


5#
發表於 昨天 20:22 |只看該作者

回覆樓主:



珊瑚宮

積分: 107876

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章 牛年勳章 2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 Poo得好勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 玩具勳章 畀面勳章 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第三回 認識瑞士牛牛第四回 最關心BB問題熱投勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章 瞓得好勳章 笑得好勳章


6#
發表於 昨天 20:25 |只看該作者


大宅

積分: 4734

馬年勳章


7#
發表於 昨天 20:25 |只看該作者

回覆樓主:

其實都係搵食艱難


珊瑚宮

積分: 101868

馬年勳章 2026勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章


8#
發表於 昨天 20:26 |只看該作者
KUDOS 發表於 26-6-22 20:07
點解要撘孖葉嘅?!

一定想拒捕


珍珠宮

積分: 31879

父親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 畀面勳章


9#
發表於 昨天 20:26 |只看該作者

回覆樓主:



子爵府

積分: 13145

2018復活節勳章 開心吸收勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


10#
發表於 昨天 21:03 |只看該作者


子爵府

積分: 13368


11#
發表於 昨天 21:46 |只看該作者
本帖最後由 Become 於 26-6-22 21:46 編輯

又係捉1,2件做樣,算吧啦,差佬
我葵青個度新年捉完2個後

影都無左,日日飛都無人捉
報1823只係識叫返我報警


珍珠宮

積分: 33376


12#
發表於 昨天 22:03 |只看該作者
Become 發表於 26-6-22 21:46
又係捉1,2件做樣,算吧啦,差佬
我葵青個度新年捉完2個後

最衰係馬路又衝、行人路又衝
揸車時驚撞到佢
行路時就驚比佢撞到
揸電動單車嘅,真係當大地任佢行咁


伯爵府

積分: 19028


13#
發表於 18 小時前 |只看該作者
本帖最後由 ASUS_JT 於 26-6-23 00:59 編輯
Become 發表於 26-6-22 21:46
又係捉1,2件做樣,算吧啦,差佬
我葵青個度新年捉完2個後

睇新聞先攪笑,報道去年電動單車案件800宗,即係平均每日兩宗,哈哈哈,全港差佬每日只做兩單,我出街行一轉都唔止見兩單啦。

仲有,深水埗警署門口十字路口已經係黑點,班死南亞踩住部單車如入無人之境,班差佬唔知?發雞盲都睇到啦,根本就係放棄執法。


珍珠宮

積分: 38444

牛年勳章


14#
發表於 17 小時前 |只看該作者
本帖最後由 Carol999 於 26-6-23 01:08 編輯
ASUS_JT 發表於 26-6-23 00:57
睇新聞先攪笑,報道去年電動單車案件800宗,即係平均每日兩宗,哈哈哈,全港差佬每日只做兩單,我出街行一 ...

有咁多電動車係街行走?我真係冇留意


伯爵府

積分: 19028


15#
發表於 17 小時前 |只看該作者
Lopopo 發表於 26-6-22 22:03
最衰係馬路又衝、行人路又衝
揸車時驚撞到佢
行路時就驚比佢撞到

家陣過斑馬線都要望實有冇單車衝紅燈

香港係國際城市吖嘛,攪到好似印度孟加拉咁。


伯爵府

積分: 19028


16#
發表於 17 小時前 |只看該作者
Carol999 發表於 26-6-23 01:08
有咁多電動車係街行走?我真係冇留意

咁要留意下嘞,俾佢撞到就邊樹都唔使去。


珍珠宮

積分: 38444

牛年勳章


17#
發表於 17 小時前 |只看該作者
ASUS_JT 發表於 26-6-23 01:15
咁要留意下嘞,俾佢撞到就邊樹都唔使去。

我平時會留意啲剷上行人路果啲單車,原來而家好似大陸咁,連電動車都上行人路
至於我和我家,我們必定事奉耶和華。(書24:15)


伯爵府

積分: 19028


18#
發表於 16 小時前 |只看該作者
Carol999 發表於 26-6-23 01:29
我平時會留意啲剷上行人路果啲單車,原來而家好似大陸咁,連電動車都上行人路
...

唔止電動單車,電單車上行人路我都見過

https://youtube.com/shorts/YfRGlYp9sWU?si=TxKUvx9z5cvRlBwm


珍珠宮

積分: 38444

牛年勳章


19#
發表於 10 小時前 |只看該作者
ASUS_JT 發表於 26-6-23 02:30
唔止電動單車,電單車上行人路我都見過

https://youtube.com/shorts/YfRGlYp9sWU?si=TxKUvx9z5c ...


至於我和我家,我們必定事奉耶和華。(書24:15)


男爵府

積分: 7224


20#
發表於 10 小時前 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 cc7312003 於 26-6-23 08:55 編輯

順便捉埋電動滑板車,每朝見幾個家長用電動滑板車送小朋友返學

首頁
12

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo