自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   1


珍珠宮

積分: 32387

好媽媽勳章


1#
發表於 13 小時前 |只看該作者
如果再約面試,問點解當初唔來,你會點講?


男爵府

積分: 6022


2#
發表於 13 小時前 |只看該作者
既然你當初唔選擇呢份工,點解而家用去見? 時間?地點?經濟?家庭?


珍珠宮

積分: 32387

好媽媽勳章


3#
發表於 13 小時前 |只看該作者
Kamania 發表於 26-6-23 09:31
既然你當初唔選擇呢份工,點解而家用去見? 時間?地點?經濟?家庭?

因為當時有另一份工請左我,不過又好短時間冇做,所以如果到時HR問起我又唔想講


翡翠宮

積分: 95967

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章


4#
發表於 13 小時前 |只看該作者
本帖最後由 kc_01k 於 26-6-23 09:35 編輯
寵壞了 發表於 26-6-23 09:29
如果再約面試,問點解當初唔來,你會點講?

上年收到貴公司offer嗰陣,當時啱啱收咗另一份工offer,已經應承咗嗰邊,基於信用,只好拒絕呢邊。呢年一直仲留意呢份工,碰啱呢度而定請人,我就再次應徵。

點評

SiuBBee    發表於 9 小時前


水晶宮

積分: 51636


5#
發表於 13 小時前 |只看該作者
寵壞了 發表於 26-6-23 09:33
因為當時有另一份工請左我,不過又好短時間冇做,所以如果到時HR問起我又唔想講
...

呢份工你甩過底,上一份你覺得更好嘅工又做唔長,全部係招聘大忌。


珍珠宮

積分: 32387

好媽媽勳章


6#
發表於 13 小時前 |只看該作者
kc_01k 發表於 26-6-23 09:35
上年收到貴公司offer嗰陣,當時啱啱收咗另一份工offer,已經應承咗嗰邊,基於信用,只好拒絕呢邊。呢年一 ...

如果問起點解唔做點講好d?其實兩間都是返5.5日的,只係舊個間氣氛好差頂唔順的人


珍珠宮

積分: 32387

好媽媽勳章


7#
發表於 13 小時前 |只看該作者
greentea000 發表於 26-6-23 09:38
呢份工你甩過底,上一份你覺得更好嘅工又做唔長,全部係招聘大忌。

所以我cv都冇寫舊個份


珍珠宮

積分: 32387

好媽媽勳章


8#
發表於 13 小時前 |只看該作者
greentea000 發表於 26-6-23 09:38
呢份工你甩過底,上一份你覺得更好嘅工又做唔長,全部係招聘大忌。

我當時有打過電話去話暫時唔考慮,但應該都唔會記得了,當時都好多人去見


男爵府

積分: 6022


9#
發表於 13 小時前 |只看該作者
寵壞了 發表於 26-6-23 09:33
因為當時有另一份工請左我,不過又好短時間冇做,所以如果到時HR問起我又唔想講
...

坦白講,佢地未必會記得你冇去in..同埋佢哋有心搵人,唔會太在意,最緊要請到個有能力嘅人

如果係我, 我會答:

之前因為個人原因未能面試,所以我見到你公司再請呢個位,我立即apply。我一直好想喺你間公司做嘢,公司文化同其他人嘅評價都好正面,非常接近我嘅公作態度。我有信心我可以勝任呢份工。

(我通常用英文面試,可能廣東話有少少文法錯)


水晶宮

積分: 51636


10#
發表於 13 小時前 |只看該作者
寵壞了 發表於 26-6-23 09:39
所以我cv都冇寫舊個份

唔係你唔講對方就估唔到,肯去見工起碼地點OK,請咗唔做多數人工唔OK。你唔做呢份工又無做另一份工,空白一段時間,又唔係懷孕生仔,對方只會認為你短期入獄/被炒/辭職。


水晶宮

積分: 51636


11#
發表於 13 小時前 |只看該作者
寵壞了 發表於 26-6-23 09:41
我當時有打過電話去話暫時唔考慮,但應該都唔會記得了,當時都好多人去見
...

只係1年前,好多公司都會有記錄。
不如你相反角度諗下,上年做咗呢份工嘅人都做唔長,會唔會又係好惡做呢?


珍珠宮

積分: 32387

好媽媽勳章


12#
發表於 13 小時前 |只看該作者
Kamania 發表於 26-6-23 09:46
坦白講,佢地未必會記得你冇去in..同埋佢哋有心搵人,唔會太在意,最緊要請到個有能力嘅人

如果係我, 我會答 ...

我就係in左,電話通知我返工,但另一份是當日通知請我,人工仲少d,但當時我唔知做物鬼鬼暗眼,簡左份人工仲少d去做


珍珠宮

積分: 30039


13#
發表於 12 小時前 |只看該作者
第一.公司估計已冇keep 你之前的資料.所以你不用提!

第二.我試過類似情況.因已事隔幾年.是另外一位的HR打電話給我.我在電話中有主動提起.仲話因為當時因要間中OT.不太適合我要凑小朋友.現在我仔已大個!
佢仲好歡迎我再去見工.我又真係有去見工.
仲有offer.不過人工佢俾唔到我要求.所以我無做.


珍珠宮

積分: 32387

好媽媽勳章


14#
發表於 12 小時前 |只看該作者
greentea000 發表於 26-6-23 09:52
只係1年前,好多公司都會有記錄。
不如你相反角度諗下,上年做咗呢份工嘅人都做唔長,會唔會又係好惡做呢 ...

本身諗著過左年會易點搵工,點知甘難搵,搵到我懷疑自己是不是有咩問題,過年大半年前前都可以面試三份,三份都請,古唔到年後一直搵唔到工,我唔知是不是衰在年紀問題度


珍珠宮

積分: 32387

好媽媽勳章


15#
發表於 12 小時前 |只看該作者
greentea000 發表於 26-6-23 09:52
只係1年前,好多公司都會有記錄。
不如你相反角度諗下,上年做咗呢份工嘅人都做唔長,會唔會又係好惡做呢 ...

,會唔會又係好惡做呢?


依家我只想有份工,搵左甘耐,我願意忍辱負重了


水晶宮

積分: 74761


16#
發表於 12 小時前 |只看該作者

回覆樓主:

D工又出現,估不是好工,你自己决定


水晶宮

積分: 51636


17#
發表於 12 小時前 |只看該作者
寵壞了 發表於 26-6-23 09:59
,會唔會又係好惡做呢?

咁就坦誠上年另一份工見完即日通知,你應承都好正常。重點變成解釋點解做唔長,同埋有心理準備被壓價。


珍珠宮

積分: 30039


18#
發表於 12 小時前 |只看該作者
寵壞了 發表於 26-6-23 09:58
本身諗著過左年會易點搵工,點知甘難搵,搵到我懷疑自己是不是有咩問題,過年大半年前前都可以面 ...

你做咩類型的工咁難搵?好似你仲好後生下.


珍珠宮

積分: 32387

好媽媽勳章


19#
發表於 12 小時前 |只看該作者
海之風 發表於 26-6-23 10:06
你做咩類型的工咁難搵?好似你仲好後生下.

普通文員仔者嘛,我都人到中年啦,我係HR,我都請個後生女啦


珍珠宮

積分: 32387

好媽媽勳章


20#
發表於 12 小時前 |只看該作者
brother4 發表於 26-6-23 10:01
D工又出現,估不是好工,你自己决定

好唔好工都好啦,我但求有工返就算了,依家甘難搵工,幾唔好的工都做著先啦

首頁
12

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo