立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
珍珠宮
積分: 32308
瑪瑙宮
積分: 139296
大宅
積分: 2494
彩鑽殿
積分: 718550
原帖由 我愛Corina 於 10-3-22 22:51 發表 咁正!我都想....
原帖由 sharonwing_17 於 10-3-22 22:56 發表 我想我囡囡快點番學
原帖由 pigpigyy 於 10-3-22 22:58 發表 咁妳未多左d時間用啦.
原帖由 小傻b 於 10-3-22 23:00 發表 咁你個女幾大呀~~~
水晶宮
積分: 58741
原帖由 sharonwing_17 於 10-3-22 23:00 發表 2歲半..今年9月就開始番學了
原帖由 洛婷 於 10-3-22 23:01 發表 多 d 私人時間
原帖由 小傻b 於 10-3-22 23:03 發表 係呀~~~同老公拍下拖都得~~~
積分: 53631
原帖由 洛婷 於 10-3-22 23:06 發表 你屋企附近有冇卡拉 ok ??? 去食返個 K-lunch 都唔錯 我有時同 d 朋友一齊唱
原帖由 sonic04 於 10-3-22 23:07 發表 兔仔的學校可以6點前接 但因為返工... 始終都要搵人找接
原帖由 小傻b 於 10-3-22 23:09 發表 屋企附近冇呀~~~不過我第一時間就係想去戲院睇戲~~~因為生完臭豬到而家都未去過戲院睇戲啦~~~
原帖由 洛婷 於 10-3-22 23:11 發表 到時大把時間 , 驚你去街去到厭 因為一出街又要洗錢
男爵府
積分: 7228
原帖由 keroroee 於 10-3-22 23:13 發表 臭豬返學la...阿媽甩難, 可以四圍去...記得定時叫佢用紙寫字/亂畫, 第二時做功課就會自動自覺...
原帖由 小傻b 於 10-3-22 23:02 發表 我個女而家讀預備班呀~~~
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy