跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 6795


1#
發表於 10-10-23 13:00 |只看該作者
我阿b面仔、頭皮都生左好多粒粒,唔係個d白色油脂粒,而係紅色好似暗瘡咁,粒粒圍住既皮膚係紅色ga,係咩事?係胎毒定係我d人奶太燥?因為我要補身ma…點算?
用金銀花沖涼得唔得?我又驚唔係個回事,唔能對症下藥! 你地bb有無呢d粒粒?


大宅

積分: 3077


2#
發表於 10-10-23 13:17 |只看該作者
我bb 都係呀!! 都唔知點做好....


別墅

積分: 610


3#
發表於 10-10-23 13:45 |只看該作者
我個BB之前都係, 我以為係奶癣, 但唔敢用金銀花水幫佢抹面(因佢有G6PD), 之後好似嚴重左好多所以同佢睇醫生, 醫生話係皮膚敏感, 要早晚搽藥膏, 搽左兩次明顯有好轉, 今日第5日就得番下巴仲有輕微紅紅地~


複式洋房

積分: 189


4#
發表於 10-10-23 13:51 |只看該作者
我個細B前幾日都係咁,依家餐餐餵完奶就用煲過既菊花水,用棉花抹面,依家就小o左D


男爵府

積分: 6775

醒目開學勳章 畀面勳章


5#
發表於 10-10-23 14:56 |只看該作者
我大仔以前都係咁, 我都係比人奶佢, 由我一食補品開始佢面仔就好紅, 好多粒粒, 但我無理, 我99就叫我唔好補(我踩佢都傻, 因為佢覺得用好多錢), 但62就係咁叫我食多D, 因為我一補, 阿仔就大得好快, 最後大約兩個月就無晒了! 平時多用熟水抹面就可以了!
今次細仔一出世就好多白色粒粒, 而家仲比之前多咗添呀! 呢D又有咩攪呢~! 有無人知呀?


男爵府

積分: 6795


6#
發表於 10-10-23 14:58 |只看該作者
原帖由 勞大少奶 於 10-10-23 13:45 發表
我個BB之前都係, 我以為係奶癣, 但唔敢用金銀花水幫佢抹面(因佢有G6PD), 之後好似嚴重左好多所以同佢睇醫生, 醫生話係皮膚敏感, 要早晚搽藥膏, 搽左兩次明顯有好轉, 今日第5日就得番下巴仲有輕微紅紅地~ ...


咁醫生有無話係邊d皮膚敏感?係皮膚病一種嗎?
係咩事引起?d醫生係唔係都話皮膚敏感,如果真係敏感,都要找出致病源ga?如對洗衣液敏感…唉,都唔知點,我直覺呢d野可以用古老方法醫好,唔想同佢睇西醫塗藥高住啊…


別墅

積分: 735

陪月勳章


7#
發表於 10-10-23 14:58 |只看該作者
我個BB都出咗好多粒粒係面, 試咗用金銀菊煲水抹面兩日, 無乜好轉, 佢一忟憎塊面紅晒就更加現, 唔知點算!!


男爵府

積分: 6795


8#
發表於 10-10-23 15:00 |只看該作者
原帖由 queen_sze 於 10-10-23 14:56 發表
我大仔以前都係咁, 我都係比人奶佢, 由我一食補品開始佢面仔就好紅, 好多粒粒, 但我無理, 我99就叫我唔好補(我踩佢都傻, 因為佢覺得用好多錢), 但62就係咁叫我食多D, 因為我一補, 阿仔就大得好快, 最後大約兩個月就 ...


睇你大仔個case,你覺得係唔係因為你食左補品,阿b又飲左你d奶,先起紅色粒粒?
你細仔,應該係油脂粒,仲更加唔洗理喇! 係阿b脂肪旺盛,唔洗驚!


伯爵府

積分: 16672

好媽媽勳章 畀面勳章 陪月勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


9#
發表於 10-10-23 16:18 |只看該作者
我今日都見到阿b頭仔好多粒粒, 都諗緊係咩問題, 但關唔關頭泥事呢?


別墅

積分: 835


10#
發表於 10-10-23 21:32 |只看該作者
我亞女係初頭粒粒, 之後就結焦, 塊面鞋烚烚, 個頭都係(應該係頭泥), 咁塊面個d係咪都係胎毒呀?? 係咪搽cream得啦??


大宅

積分: 3078


11#
發表於 10-10-24 12:01 |只看該作者

回覆 10# 奶茶小露寶 的文章

我個BB都係咁, 所以我諗前2日佢勁喊都係因為塊面好痕, 用金銀花沖涼都係時好時唔好, 都唔知點算..... 不過唔知係咪奶粉熱氣呢? 但係你餵人奶會唔會唔關事架?


複式洋房

積分: 393


12#
發表於 10-10-24 12:24 |只看該作者
我阿女早幾星期都開始起抽脂粒粒,多d抺面便很快退。但近幾日成日喊,喊到塊面d粒粒出晒來,重開始红到兩邊面一"達達",唔知點算好。


男爵府

積分: 6795


13#
發表於 10-10-24 13:03 |只看該作者
原帖由 rosevinwong 於 10-10-24 12:01 發表
我個BB都係咁, 所以我諗前2日佢勁喊都係因為塊面好痕, 用金銀花沖涼都係時好時唔好, 都唔知點算..... 不過唔知係咪奶粉熱氣呢? 但係你餵人奶會唔會唔關事架? ...


我餵人奶,也有補2餐奶粉…而且我怕我食左補品,人奶燥呀


大宅

積分: 3078


14#
發表於 10-10-24 16:33 |只看該作者
請問面仔有粒粒的BB是食咩牌子既奶粉? 我個B食S26, 人地話S26比較熱氣, 所以唔知係咪咁塊面好多粒粒. 想睇下你地既BB係食咩奶粉, 睇下使唔使轉牌子.


別墅

積分: 735

陪月勳章


15#
發表於 10-10-24 17:14 |只看該作者
我 BB食Enfamil A+ 都有呢個問題...


別墅

積分: 923


16#
發表於 10-10-24 21:46 |只看該作者
餵人奶如果食補品, 同埋bb食奶粉都會燥d, 如果bb面上有粒粒可以用綠荼幫佢抹下, 咁就會好d架0勒, 唔好睇醫生食藥咁慘啦~~~


別墅

積分: 610


17#
發表於 10-10-24 23:37 |只看該作者
係油脂引起, 所以我而家多左幫佢抹面~

原帖由 奶茶小露寶 於 10-10-23 14:58 發表


咁醫生有無話係邊d皮膚敏感?係皮膚病一種嗎?
係咩事引起?d醫生係唔係都話皮膚敏感,如果真係敏感,都要找出致病源ga?如對洗衣液敏感…唉,都唔知點,我直覺呢d野可以用古老方法醫好,唔想同佢睇西醫塗藥高住啊… ...


別墅

積分: 854


18#
發表於 10-10-25 11:28 |只看該作者
唔洗理佢架, 醫生話係正常bb瘡, 因為喺媽媽個肚入面同空氣完全唔同....佢自己會謝架....醫生話唔好楂野添呀.....
我個bb又係咁, 成塊面爛哂....個呢星期.....又開水洗下面, 而家都無事喇^^


大宅

積分: 3078


19#
發表於 10-10-25 16:03 |只看該作者
原帖由 jessica1016 於 10-10-24 17:14 發表
我 BB食Enfamil A+ 都有呢個問題...

噢, 咁我都係睇定D先, 唔轉奶粉住喇. 而家塊面好似好返D, 唔知係咪呢2日冇咁熱, 定係飲完奶後多左同佢抹面仔.


複式洋房

積分: 360


20#
發表於 10-10-25 17:00 |只看該作者
我個b都係有紅色粒粒,睇左醫生,話係皮膚敏感,但就唔知原因。佢開d保濕cream,bb用左,同埋我唔再俾咁多衫bb穿,依家好好多。

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo