單親天地

跳至

首頁
12

尾頁
   0


侯爵府

積分: 22841

環保接龍勳章


發表於 05-7-8 08:49 |顯示全部帖子

有無3X歲,要返工的單親媽咪

有無3X歲,要返工的單親媽咪,
正讀幼稚/幼兒園的小朋友出來傾吓!!小朋友學習問題
我係亞四...越忙越開心!上山下海樣樣佳能....


複式洋房

積分: 160


發表於 05-7-8 09:26 |顯示全部帖子

Re: 有無3X歲,要返工的單親媽咪

我31歲, 亞仔升3年級.


大宅

積分: 1490


發表於 05-7-8 15:20 |顯示全部帖子

Re: 有無3X歲,要返工的單親媽咪

你地好呀, 我囡囡八月四日入幼兒園, 依家成日咬人我都唔知點攪好, 我三十一, 分居中, 有野做, 但好怕失業 ... 唔知點好 ....


大宅

積分: 1517


發表於 05-7-8 15:32 |顯示全部帖子

Re: 有無3X歲,要返工的單親媽咪

I am working too with a son of 3 months old. let's make a friend.


大宅

積分: 1490


發表於 05-7-8 15:50 |顯示全部帖子

Re: 有無3X歲,要返工的單親媽咪

有時對住個囡都有 d 心 up 嫁, 我都未識平衡,
仲要隻死佬間唔中要見個囡, 又向我講無錢,
但係仲有錢番大陸 ...
我成日都問佢, 係咪我令到佢無錢同欠人地錢,
佢好似點極都唔明咁, 次次講親電話都好似我乜都唔幫佢咁,
我心諗你係抵幫的話我點會唔幫丫 .... 你地話係咪喇 ..
佢唔想比生活費我就真, 但係我見佢開始問邦民呀 o個 d 借錢喇 ...
在係我立場, 都唔知點好 ...
我仲有好多野頭痛呀, 暫時我住係我媽咪屋企,
有個朋友私人租間套房比我, $2800,
有成三百尺 ... 我都唔知租唔租好 .... 仲係新裝修o個隻 ...
你地話點好呀 ??? 我得九千幾蚊個月咋 ...
囡囡番學要成三千蚊, 但我攪緊政府支助 ....


大宅

積分: 1626


發表於 05-7-8 22:01 |顯示全部帖子

Re: 有無3X歲,要返工的單親媽咪

大家好,我今年38啦,剛剛分居了3個多月,有一個女兒3 year old,我都是要上班的,但都很擔心個女成長問題和自己以後的生活問題,因未同佢分開時已經想不做這份工,因我的老板很衰,唉,現在諗都唔使諗啦,有時自己諗,點解唔好的事全都發生在自己身上的? :-( 有時見到的朋友一家人開開心心,自己就............唉 :cry:


別墅

積分: 797


發表於 05-7-9 15:53 |顯示全部帖子

Re: 有無3X歲,要返工的單親媽咪

1973,

媽咪屋企係唔係有面色睇呀?如果唔係個小朋友細留返多d錢好d。


複式洋房

積分: 309


發表於 05-7-10 23:00 |顯示全部帖子

Re: 有無3X歲,要返工的單親媽咪

9yrs old daughter, divorced 4yrs ago.... tough life.


大宅

積分: 1490


發表於 05-7-12 15:55 |顯示全部帖子

Re: 有無3X歲,要返工的單親媽咪

晴晴晴
咁又無, 但係媽咪成日想話搵 d 生意仔攪下,
如果係咁, 到時就公公揍返放學,
媽咪就攪小生意, 我放工就要即刻番屋企 ...
但係真係好平喎 ... $2800 x 300 呎喎 ....
加埋我唔會係o個度食, 淨係放野同訓覺,
我諗水電加埋都係 $500 內呱 ...
如果申請到 full pay 學費減免,
我就比$3000 媽子, 佢就包晒我同個女既食嫁喇 ...
但叫做自己有頭家嘛...
咁但係, 我都有諗過, 如果唔租就多 $3500 儲既 ...
但到時我諗我要比 4-5000我媽咪喇 ...
第一個月我比 $2000 佢先咋...
因公屋關係, 屋租都係 $9xx 咋嘛...
所以佢地正常開支都係 $3000 倒啦...


別墅

積分: 797


發表於 05-7-12 16:52 |顯示全部帖子

Re: 有無3X歲,要返工的單親媽咪

其實如果地方可以一起住,我覺得一起住吧.
1.可以留返多D錢(可能老人家OR小朋友第時有乜事都可能要用錢)
2.小朋友和你和老人家住.個小朋友會開心D.(因自己經驗).
只是個人意見.


大宅

積分: 1490


發表於 05-7-13 15:59 |顯示全部帖子

Re: 有無3X歲,要返工的單親媽咪

晴晴晴
係, 我都知都明 ....
另外我 bb 每朝早起床都喊, 唔知有無後遺症呢 ?
因唔同環境, 乜野都唔同晒, 但我上星期同佢番舊屋訓 o左一晚,
佢好開心同朝早起床都無喊 ...


別墅

積分: 797


發表於 05-7-13 16:27 |顯示全部帖子

Re: 有無3X歲,要返工的單親媽咪

舊屋的意思係你和老公bb一起住的地方呀?會因唔同環境, 乜野都唔同晒而喊.是會的.想當初我帶囡囡返我媽咪家住,我囡囡都有這樣,但一定要面對的,我冇可能再返去同bb的爸爸住.心痛一段時間都要,好快過的.因為是以後的生活,唔通你經常帶佢返番舊屋訓嗎?


大宅

積分: 1490


發表於 05-7-13 17:44 |顯示全部帖子

Re: 有無3X歲,要返工的單親媽咪

晴晴晴,
我有諗過每個星期五晚同 bb 返去訓嫁, 三日兩夜 ....
因我同隻 pk 未攪清楚手續, 佢就曾想帶個女人返屋企喇,
我諗我要 bar 番間屋, 話比佢地知, 我係屋主之一呀 ...
如果唔係我咪好 sit 抵 ???
再唔係, 佢唔供樓, 又唔比生活費, 又唔攪手續,
咁我點呀 ??? 如果有層樓都可以話佢離棄屋企一段時間,
要求法官即刻判我賣樓丫 .... 都有 d 炸o拿呀...


別墅

積分: 797


發表於 05-7-13 23:01 |顯示全部帖子

Re: 有無3X歲,要返工的單親媽咪

你這樣會對小朋友影響佢的成長好大,我都知好煩個心好亂.你想唔想盡快離開他?定係你仲愛他呀?好多方法可以盡快離婚和間屋比你兩母女住(可向法庭申請).法官唔會睇離棄屋企一段時間就即刻判某一方賣樓or住.當時我前夫都係想帶個女人返屋企又唔比我住又唔肯賣樓.最後我决定離開他返屋企叫人換門鎖.不比住返來.我同佢講我會同法庭申請比我兩母女住.如果你返屋企煩我.我會報警.你唔比我住你唔好供樓.叫bank來收樓.最後bank來收樓.(其實我換門鎖係唔會住的)層樓如果2個人名離婚時好煩.所以層樓唔好要,要賣左層樓佢.先上庭攪其他.


民房

積分: 3


發表於 05-7-14 22:53 |顯示全部帖子

Re: 有無3X歲,要返工的單親媽咪

大家好。

離婚並非世界未日。我今年35歲,7年前同我前夫離婚,因各方壓力及感情的傷害,患上了抑鬱症。幾經折騰,四年前終於重新站起來。

今日,為了增取更多時間見個女同家人,我放棄了marketing工作,轉投保險業,任職Financial Planning Officer。愈是不幸的人愈需要保障與保護,這是我的工作理念。我成日諗,工作已經唔單止搵錢養個女咁簡單,更加要以希望透過工作幫助有需的人,祝福別人。其實,只要看開點,看遠些,離了婚的女人都可以有希望同將來。

更重要是,我們要學習放下自尊自卑,打開心靈與別人傾訴感受與難處。當年我就是因為一個人硬著頭皮死頂,才弄致患上情緒病。

有情緒困擾的朋友,歡迎提出問題,大家一同分擔。





民房

積分: 3


發表於 05-7-14 22:56 |顯示全部帖子

Re: 有無3X歲,要返工的單親媽咪

大家請加油呀!


大宅

積分: 1517


發表於 05-7-15 12:25 |顯示全部帖子

Re: 有無3X歲,要返工的單親媽咪

watermellon,
you are so brave and i am so proud of you.


複式洋房

積分: 112


發表於 05-7-18 15:37 |顯示全部帖子

Re: 有無3X歲,要返工的單親媽咪

我今年31歲, 孩子也11歲,升小六了!!
我已離婚5年了,孩子跟著我生活;初時確是很辛苦,要賺錢養家,放工要煮飯,教佢做功課,溫習,陪佢玩,又要面對感情傷害....但日子總是要過的,所以我也一直生活下去.
到了今天,孩子學業優異,考第一名,又獲得好學生金獎及閱讀獎勵計劃金獎.我想:自己再辛苦也是值得的!!
所以各位媽咪,大家都要努力呀!!


大宅

積分: 1517


發表於 05-7-18 17:49 |顯示全部帖子

Re: 有無3X歲,要返工的單親媽咪

醜小鴨,
this is another good example for all our singel mums here. we should praise you xoxoxoxoxoxoxoxoxo.

i got a flu already after a few months working, taking care of my son, etc. my body cannot bear anymore and signalling by the flu. I'll have to fight the virus and will get better soon to face the reality again.

醜小鴨, with your support, i must be able to overcome it. haha

say hi for me to your brilliant kid!


複式洋房

積分: 128


發表於 05-7-20 16:06 |顯示全部帖子

Re: 有無3X歲,要返工的單親媽咪

Me too, 好彩淨係返Mon to Fri, 又好彩返工&放工時間可以夾倒, 唔駛搵人湊返放學. 至於weekend, 有時帶佢去公公婆婆度, 自己緊係搵節目relax 吓啦, 有時都會預埋囡囡份, 一齊去玩嘅. 囡囡今年升N3 喇, 好快就入小學, 到時唔搵人湊都唔得. 我哋住喺港島西咖, 得閒一齊出嚟玩吖.

首頁
12

尾頁

跳至