婦女醫護

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2331


1#
發表於 05-8-26 09:56 |只看該作者

月經問題請教

請問你地既月經會唔會有血塊??點解會有?? :-(


民房

積分: 10


2#
發表於 05-8-26 11:04 |只看該作者

Re: 月經問題請教

我都有架,妳放心啦!!有係好架,係因為卵子没有受孕,所以子宮內膜提早剝落形成大塊血塊。所以係正常架....無反而唔係咁好架... :wink:
:-P


複式洋房

積分: 404


3#
發表於 05-8-29 23:25 |只看該作者

Re: 月經問題請教

好正常,唔使怕!


大宅

積分: 4414


4#
發表於 05-8-30 13:52 |只看該作者

Re: 月經問題請教

咦......依咁講即係.....有血塊...就即係果個月有排過卵子??


JF168 寫道:
我都有架,妳放心啦!!有係好架,係因為卵子没有受孕,所以子宮內膜提早剝落形成大塊血塊。所以係正常架....無反而唔係咁好架... :wink:


大宅

積分: 1708


5#
發表於 05-8-30 17:52 |只看該作者

Re: 月經問題請教

唔係wor,我個婦科醫生話有血塊係月經流量太多,才會形成血塊。 我之前都係咁,所以貧血。 後來醫生開了藥令每次經量回復正常(即係冇血塊)才沒有貧血。 你不如下次睇開醫生問清楚。
http://www.baby-kingdom.com/index.php?uid-34397-action-spacelist-type-blog

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo