想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1033


1#
發表於 11-9-29 13:57 |只看該作者
各位bingo後仲有冇量體溫?中醫叫我量,我通常36.8, 有時會高到37,但今日又跌至36.64,搞到我有d擔心,雖然中醫睇過我幾個月前量過一個月的記錄,佢話我36.5以上都算ok,但見住睇始終有d擔心,唔知你地體溫係點架?


大宅

積分: 4810


2#
發表於 11-9-29 17:34 |只看該作者

回覆:Bingo後體溫

冇喇!會令自己更擔心!




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo