想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


子爵府

積分: 10340

2018復活節勳章


1#
發表於 11-9-29 16:21 |只看該作者
我雖然已經有個囡, 但有佢既時候, 因為工作忙, 又出緊trip, 當時又無嘔, …既反應, 只係覺得好累 (但當時以為因為出trip, 周圍走, 所以先特別累). 到我知道既時候, 已經2個月了.

我衣家岩岩開始追第2個, 係day 16, 但呢幾日成日腰赤, 肚脹, 個感覺就好似第一胎有左3-4個月果陣咁. 唔知係唔係我都開始在太意, 希望快d有, 所以有咁既情況?
Monkey媽媽


大宅

積分: 4497


2#
發表於 11-9-29 17:55 |只看該作者
我都想知道day幾先開始feel倒有懷孕徵兆...... 我而家day 24... day 15見倒cb 哈哈笑, 應該在day16排卵... 等待o既時間係最漫長的....

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo