想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2878


1#
發表於 11-9-29 16:30 |只看該作者
請問大家照下身超聲波/排卵是否一定要用棒放入陰道?我個醫生用棒,次次都好痛

有無人試過可在肚皮上照的?謝謝


大宅

積分: 4810


2#
發表於 11-9-29 17:19 |只看該作者

回覆:孕前照下身超聲波/排卵可在肚皮上照嗎?

通常係陰超,清楚d ma.




大宅

積分: 2878


3#
發表於 11-9-29 22:18 |只看該作者
Thanks~

但我想試下肚皮照,請問知不知資那位醫生是肚皮照的呢?


用戶要求終止服務

積分: 2491


4#
發表於 11-9-29 22:36 |只看該作者
肚皮上是照不到的!


大宅

積分: 4810


5#
發表於 11-9-30 10:55 |只看該作者

回覆:孕前照下身超聲波/排卵可在肚皮上照嗎?

不如叫佢細力d,或者找另一個醫生!




大宅

積分: 4810


6#
發表於 11-9-30 10:55 |只看該作者

回覆:孕前照下身超聲波/排卵可在肚皮上照嗎?

不如叫佢細力d,或者找另一個醫生!




大宅

積分: 3062


7#
發表於 11-9-30 11:18 |只看該作者

回覆:hichan 的帖子

係唔係你個醫生咋?!我照嗰時一d都冇唔舒服bor




大宅

積分: 2878


8#
發表於 11-9-30 20:55 |只看該作者

回覆:孕前照下身超聲波/排卵可在肚皮上照嗎?

其實我都覺得個醫生幾粗魯,所以我都物色緊另一位。但我個醫生可以做埋不育,不須再排隊,其他不育醫生如董醫生已不接新症啦!




大宅

積分: 2878


9#
發表於 11-9-30 20:57 |只看該作者

回覆:孕前照下身超聲波/排卵可在肚皮上照嗎?

另外你們可否pm我你睇過覺得好的醫生?謝謝




大宅

積分: 1837


10#
發表於 11-9-30 22:16 |只看該作者

回覆:hichan 的帖子

肯定是手勢唔好啦!我看過不少婦科醫生,手勢差才會痛,一般也不會痛的。




男爵府

積分: 7135

畀面勳章


11#
發表於 11-9-30 22:34 |只看該作者
hichan~~ 你開始睇醫生啦, 係咪開始左treatment啦? 其實平時照陰超真係唔會痛 (我之前都係放精時先會痛d), 如果痛可能係因為乾喎, 或者試下叫醫生落多d KY??
感恩


大宅

積分: 2878


12#
發表於 11-10-1 12:34 |只看該作者
唉這個醫生我睇開,好多人話接生好我先睇,要轉又要重頭排起,好煩。而且我個醫生好急,可能要認真考慮轉.......

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo