想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 806


1#
發表於 11-9-30 00:59 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 9100


2#
發表於 11-9-30 01:15 |只看該作者
-般m前14天排卵,要是乎你週期幾多天,會唔會未到排卵期?有些女士真係未必每月有排即卵,但唔代表難Bingo,要中一次就夠了


禁止訪問

積分: 806


3#
發表於 11-9-30 01:23 |只看該作者

回覆:gkk 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 9100


4#
發表於 11-9-30 01:39 |只看該作者
你會唔會錯過了黃體素高峰期,有D人要一日check幾次才見到哈哈笑或深粗


別墅

積分: 620


5#
發表於 11-9-30 01:47 |只看該作者

引用:今日day+17啦,點解我仲未check到有哈哈笑既

原帖由 kityusi 於 11-09-30 發表
今日day 17啦,點解我仲未check到有哈哈笑既,我係由day11開始check架,請問有冇jm 試過??個張說明書寫可能有 ...
我試過day19先check到哈哈笑



小龍女健康開心成長


禁止訪問

積分: 806


6#
發表於 11-9-30 01:56 |只看該作者

回覆:gkk 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 806


7#
發表於 11-9-30 01:57 |只看該作者

回覆:華娃娃 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 620


8#
發表於 11-9-30 02:14 |只看該作者

引用:哦!原來會有咁遲既!等我仲以為自己好唔正

原帖由 kityusi 於 11-09-30 發表
哦!原來會有咁遲既!等我仲以為自己好唔正常添
人人既排卵cycle都唔同,只可以自己同自己比



小龍女健康開心成長


男爵府

積分: 9064

畀面勳章 wyeth冷知識勳章 爸B勳章


9#
發表於 11-9-30 03:04 |只看該作者

回覆:心急人上

我琴日day19先check到




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo