想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2839


1#
發表於 11-10-2 19:08 |只看該作者
請問各位JM有無試過做以上檢查?? (CHECK內膜有否黏連因內膜很薄), 可否介紹有提供這類檢查的婦科醫生??


大宅

積分: 1005


2#
發表於 11-10-2 20:38 |只看該作者
回覆 小vivi 的帖子

我係政府醫院做。溫馨提示:個驗查都幾痛,痛都我差d暈。所以要記著食早餐先去,同埋最好有人陪。


大宅

積分: 2839


3#
發表於 11-10-2 20:53 |只看該作者
多謝你的回覆, 但請問是否直接去醫院問便OK?? 需否排期? 唔好意思, 好似太多問題 , THX

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo