想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 4877


1#
發表於 11-10-2 22:57 |只看該作者
本帖最後由 小白兔co 於 11-10-2 23:02 編輯

自己都唔知道發生咩事?

10/9 day1

18/9 day9 AA

21/9 day12 AA

24/9 day15 AA

28/9 day19 AA

30/9 day21 36.26

1/10 day22 35.86 溫度低,懷疑排卵 就 AA (朝早9點半) 直到夜晚淩晨12點左右 流啡 +淺粉紅血 流量好少,之後唔敢再AA

2/10 day23 36.29 流啡 +淺粉紅血 流量比前日更加小,抹妹妹先見到有

流啡前幾日,個肚一直有D吉吉地,褲頭腰位一直酸痛。直到今日肚無再吉吉感覺,但條腰一直酸痛

到底流啡代表咩先兆?

我可以繼續同C6 AA 嗎?

經期一直唔准,週期38-40day

希望BK JM 幫我解答

THANKS.


嘻嘻


禁止訪問

積分: 668


2#
發表於 11-10-3 00:31 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo