想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 9408


1#
發表於 11-10-11 10:12 |只看該作者
我前幾曰感冐又咁岩就黎排卵,我就決心唔睇醫生,因怕食藥唔好,但我昨天又咳到出血了,都唔知點好



耐心地等待成功


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


2#
發表於 11-10-11 10:24 |只看該作者

引用:我前幾曰感冐又咁岩就黎排卵,我就決心唔睇

原帖由 Kit_ming 於 11-10-11 發表
我前幾曰感冐又咁岩就黎排卵,我就決心唔睇醫生,因怕食藥唔好,但我昨天又咳到出血了,都唔知點好 ...
秋燥呀,飲雪梨水或雪梨加蜜糖頂住,如果好嚴重都一定睇醫生啦,叫佢唔好開抗生素同話佢知你打算要bb!



各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


男爵府

積分: 9408


3#
發表於 11-10-11 10:44 |只看該作者

回覆:siutreasure 的帖子

我昨日飲蒜頭蜜糖水!



耐心地等待成功


大宅

積分: 2206


4#
發表於 11-10-11 10:52 |只看該作者
我上一胎係等bingo時感冒,個時都未知會有bb,仲睇醫生食左藥,好彩之後冇事咋~

如果妳咳到咁嚴重,不如睇左醫生先啦!同佢講妳準備緊要bb,佢會識得開藥俾妳架!


男爵府

積分: 9408


5#
發表於 11-10-11 11:01 |只看該作者

回覆:wf2b 的帖子

係唔係睇普通醫生就得



耐心地等待成功


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


6#
發表於 11-10-11 11:02 |只看該作者

引用:我昨日飲蒜頭蜜糖水! +

原帖由 Kit_ming 於 11-10-11 發表
我昨日飲蒜頭蜜糖水!
蒜頭殺菌姐,秋燥應該潤肺呀!



各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo